η πρώτη είναι για την Levis (που έχει χάσει την δυνατότητα να έχει το Impact που είχε κάποτε). Μου αρέσει πολύ το πως περνά με απλή αλλαγή στα ντυσίματα την μετάβαση από την μία εποχή στην άλλη. (είναι εξαιρετικά δύσκολο, πίστεψέ με...)
ενώ η δεύτερη είναι για την Orange, την εταιρία κινητής τηλεφωνίας.
σε τι συνίσταται αυτή η "τάση"; απλά, σχετικά, μηνύματα, απομάκρυνση από την μυθοπλασία, χρήση "αφαιρετικών" ειδικών εφέ (does that make sense?), φάτσες αριστοτεχνικά ανάμεσα στο προχωρημένες και καθημερινές, μουσική πολύ τωρινή... to name just a few!
Πολύ ωραία η πρώτη! Αλλά νομίζω η 2η δεν παίζεται. Και με τον Devendra να κολλάει τέλεια!
ReplyDeleteΔράπτομαι της ευκαιρίας να καταγγείλω τη νέα τάση στη διαφήμιση!
ReplyDeleteΓια να συμπληρώσω, και το κοινό πια είναι διαφορετικό ανάλογα και έλκεται μόνο από αυτό που περιγράφεις: απλά μηνύματα, ξεκάθαρα κόνσεπτ, ωραίες φάτσες και μουσικές κλπ κλπ.
ReplyDeleteΗ πρώτη είναι εξαιρετική, μου άρεσε ότι ακόμα και οι κινήσεις των πρωταγωνιστών αλλάζουν με τις εποχές (η κινησιολογία των χίπις δεν έχει καμία σχέση με τους αγρότες της αρχής). Για την δεύτερη έχω κάποιες μικρο-ενστάσεις γιατί μου θυμίζει πολύ την σειρά της CNP με το Βαλς του Χατσατουριάν.
Πολύ ενδιαφέρον ποστ πάντως. Την καλημέρα μου!
holden και μένα η δεύτερη μου αρέσει πιότερο! (Kudos 2 U που ξέρεις και την μουσική υπόκρουση... χεχεχε χοχοχο χιχιχι)
ReplyDeletesikia γιατί καταγγέλεις?
μπαμπάκη, καλημέρα! έχεις δίκιο, και οι κινήσεις των πρωταγωνιστών είναι μεταλλασόμενη... δεν το είχα πολυπροσέξει... μπεεεεεε :-)