Wednesday, March 28, 2007

Είναι αυτές οι δύο άκρες του φάσματος στην διαφήμιση;

debate!

εξηγούμαι: Η πρώτη διαφήμιση:

από το 1963, θεωρείται από τους ειδικούς η πιο επαναστατική διαφήμιση που έγινε ποτέ. Όχι τόσο για την ιδέα της αυτή καθ' αυτή, όσο για το ότι ήταν το πρώτο δείγμα μίας νέας προσέγγισης και αποτέλεσε τον καταλύτη στο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές μέχρι τότε απευθύνονταν στον κόσμο. (...μεταφράζω τον τίτλο: σκέψου με ταπεινότητα...).


η δεύτερη διαφήμιση είναι πολύ πρόσφατη. ;έγινε πριν από μερικούς μήνες και αφορά το PS3:





είναι εντελώς άλλη προσέγγιση.

Ζηλέυωζηλέυωζηλέυωζηλέυω και οι δύο. Υπέροχες. και τόσο διαφορετικές...

αλλά έχουν και ένα εντυπωσιακό κοινό στοιχείο: είναι εξαιρετικά "προϊοντικές"!

2 comments:

  1. Ο Μπέρμπανχ γαμεί.

    Η δεύτερη (σόρρυ αλλά τυγχάνω και game-console-maniac) είναι για PSP, και είναι απλά μια ωραία εικόνα.

    ReplyDelete
  2. Άψογες. Η δεύτερη ως μακάβρια είναι του γούστου μου....

    ReplyDelete