Monday, May 12, 2008

Η Αθήνα όπως θα ήθελα να είναι...

είναι η Αθήνα όπως είναι σήμερα:

Χωρίς κίνηση λόγω της απεργίας των ταξί και της έλλειψης καυσίμων.

Τι τα θέλουμε πια τα σαφρακιασμένα τα αυτοκίνητα;

Κάνουν την πόλη απαίσια, μας γεμίζουν νεύρα και τσατίλα, τελικά μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν προκαλέσει από την λύση που έδωσαν.

Μου φαίνεται ότι για να έχουμε αυτοκίνητο χάνουμε πολύ σημαντικότερα πράγματα. Την ουσιαστική ανεξαρτησία μας, την "ανεμελιά" μας, την ηρεμία.

...Βέβαια κερδίζεις την δυνατότητα να είσαι εγκλωβισμένος σε ένα μεταλλικό κουτί που επιβαρύνει το περιβάλλον, ακούγοντας την μουσική που διαλέγει για σένα ο αγαπημένος σου μισουστερικός ψευτοκεφάτος ρφ παραγωγός. λολ. (θυμάσαι τους ΜάγιοΊνκας που πουλάγανε ένα τόνο χρυσάφι για ένα γυάλινο κόσμημα του Ισπανού κονκισταδόρ; έ κάπως έτσι την πατάμε κι εμείς)

Κάτω τα αυτοκίνητα - πάνω τα ΜΜΜ, ζήτω τα γυμνασμένα από το περπάτημα πόδια και οι βόλτες.

οι κούρσες είναι καλές μόνο για εκδρομές. στην θάλασσα. με το γκομενάκι.

αλλά αυτοκίνητο με έναν επιβάτη είναι officially είναι ότι πιο παθέτικ υπάρχει. Σαν κάγκουρας που χορεύει μόνος του σε γάμο αντί να πάει να αρπάξει το κορίτσι που του αρέσει και να αρχίσουν τις σβούρες.

Πάντως η αύρα, η ατμόσφαιρα, η ενέργεια που κυκλοφορά στην πόλη μας είναι άλλο πράγμα σήμερα. Ωραίο πράγμα!

24 comments:

Jimmy Rose said...

Καλημέρα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Η πρότασή μου (απόλυτα δημοκρατική, το ξέρω) είναι να απαγορευτεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στο κέντρο. Όχι δακτύλιοι και διόδια και αηδίες. Ο Έλληνας θα πληρώσει ή θα βρει παραθυράκια (τον γνωστό του γνωστού κλπ...). Πλήρης απαγόρευση. Έτσι και οι συγκοινωνίες θα λειτουργούν σωστά και το περιβάλλον θα είναι καθαρό και το κεφάλι μας θα έχουμε ήσυχο...

revqueer said...

Αχ κι εγώ κατέβηκα κέντρο σήμερα και συμφωνώ! Ήταν πραγματικά υπέροχα!!!

alienlover said...

η Αθήνα του δικού μου πλανήτη είναι ένας συνδιασμός από Βιέννη και Λονδίνο. Ελάτε να τη γκρεμίσουμε! Κάτω τα αυτοκίνητα, κάτω τα μηχανάκια, ζήτω το πράσινο, ζήτω τα πάρκα, ζήτω τα ποδήλατα, ζήτω το μετρό!

alienlover said...

εννοώ ελάτε να γκρεμίσουμε την υπάρχουσα, όχι την φανταστική μου Ατέν. :ρ

tovenito said...

κι εδώ μια χαρά είναι! χάρμα περπατίσθαι! τι καλά, κάθε μέρα να ήταν έτσι!

BLUEPRINTS said...

γμτ, ξανά μανά φτου, πάλι συμφωνούμε; (καλά είναι και που δεν οδηγώ επίσης)

Dr_MAD said...

Σήμερα έφτασα στον best time ever στη δουλειά! Και μιλάμε για high score με διαφορά. Αδειοι οι δρόμοι σε λέω!

Εχω και βενζίνη, πάμε μια βόλτα?

[μη σε πιάσουν τα οικολογικά σου και πεις ότι δε γουστάρεις]

etalon said...

Ωραία λόγια. Δυσκολα διαφωνείς.
Με αφορμή το κειμενάκι σου και τη φωτο(ειδικά γι αυτήν) θυμίζω ότι τα μάρμαρα του Παρθενώνα αντεξαν και δεν μετακόμισαν απο κεί ούτε στον Πόλεμο.

Μετακόμισαν τώρα στο...Μουσείο(λέμε τωρα) για να σωθουν απο την διαβρωση που κυρίως προερχόταν απο τα αυτοκίνητα. (βασει ερευνων)

Περαστικά μας.
Τα sexy σεβη μου.

Hfaistiwnas said...

Δηλαδή είχατε προσομοίωση Κυριακής αήμερα ε; Κάτι λιγότερο απο το χάος... με λιγότερα καυσαέρια..

Anonymous said...

Και να σκεφτείς βρε μικρό πυκνόμαλλο προβατάκι μου οτι στην Αθήνα έχει:Μετρο,Τραμ,Ηλεκτρικό,Προαστειακό,Λεωφρείο,Τρόλεϊ..αι όλοι πανε με το μάξι στη δουλειά.
Μακάρι να τανε έτσι όπως τα λές,αντε μαστα και έλα στην επαρχία να σε φιλοξενήσουμε να βοσκήσεις και ανέμελα!

turigr said...

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Μπορείς όμως να μου πεις τι να κάνω εγώ που πρέπει να διανύω κάθε μέρα 50 περίπου χιλιόμετρα για να πάω στη δουλειά μου, μόνος μου μέσα στο αυτοκίνητο γιατί κανένας συνάδελφος δεν βρίσκεται κοντά στη διαδρομή μου αλλά και γιατί έχω περίεργο ωράριο; Η λύση του αυτοκινήτου είναι αναγκαστική. Πάντως στην περιοχή μου, όταν πρέπει να κινηθώ, χρησιμοποιώ το ποδήλατο και μαλώνω με τους οδηγούς που δε με σέβονται και με κοιτούν το λιγότερο σαν εξωγήινο.

Unknown said...

όπως έγραψα και αλλού χρησιμοποιώ 3 μεταφορικά μέσα για να μετακινηθώ μέχρι τη δούλεια μου (περίπου 2 ώρες καθημερινών διαδρομών) αλλά το προτιμώ από την οδήγηση. Για μένα η χρήση αυτοκινήτου δικαιολογείται μόνο αν ζεις πολύ μακριά από την εργασία σου και οι συγκοινωνίες δεν βοηθούν. δηλαδή ήμαρτον ποιός γουστάρει να οδηγεί σε ώρες αιχμής με τα νεύρα στην τσίτα?

snikolas said...

Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση την πρώτη φορά που κατέβηκα στην Αθήνα, έφηβος, ήταν η πληθώρα των Ταχι. Ήταν τόσα πολλά που έλεγα αν δεν είχαν Ταχι δεν θα είχαν και κυκλοφοριακό! Τώρα βέβαια τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα από τότε… οπότε και αμφιβάλω πως μόνο τα Ταχι δημιουργούν το πρόβλημα.

φάβα said...

Ηταν οντως υπεροχα σημερα!

Mirela said...

Που θα πάει, μια μερα το Μετρό θα φτάσει όλες τις γωνίες της Αθήνας και θα μας συμφέρει όλους 100%...!

Τότε ευελπιστώ θα πέσει τρελλά η κίνηση.

alienlover said...

και να σκεφτείς πως από τότε που έγινε η Αττική Οδός (που όποιος σχεδίασε & υλοποίησε το έργο καλά να'ναι) έχει πέσει η κίνηση σε πολλές κεντρικές αρτηρίες (και έχει σώσει κι εμάς τους άμοιρους που μένουμε στο Bugs Bunny Island) έχει βοηθήσει πολύ. αλλά τι τα θες;; άμα δεν μπουν τα ποδήλατα στο πρόγραμμα και δεν αλλάξουμε και νοοτροπία... δουλειά δεν γίνεται..

Λυδία said...

όλοι ήταν ήρεμοι...και γιατί να μην είναι θα μου πεις... τα λεωφορεία ερχόντουσαν στην ώρα τους, η Αθήνα δεν ήταν κίτρινη από τα ταξί. Μπορεί να μου φάνηκε αλλά σαν να είδα όλους τους συνεπιβάτες μου χαλαρούς... Θέλω κι άλλο!!

Anonymous said...

Πέστα ρε συ, πέστα. Κι εγώ χθες ενθουσιάστηκα από το πώς ήταν η πόλη.

Άσε που υπάρχει το προφανές ερώτημα: πόσοι από αυτούς που δεν πήραν αυτοκίνητο μπόρεσαν να αναβάλουν τις δουλειές τους. 20%; 30%; Παραπάνω δεν πάει. Άρα, όλοι οι υπόλοιποι είναι βαρεμένοι που θα μπορούσαν να κυκλοφορούν και με άλλους τρόπους αλλά ψάχνουν την επιβεβαίωση (?) της κούρσας.

Provato said...

jimmy συμφωνώ τόσο μα τόσο πολύ με την πρότασή σου. θες να κάνουμε εκστρατεία να την κάνουμε θεσμό;

rev yes indeed!!! :-))

alien ζήτω τα πάρκα, ζήτω τα πάρκα, ζήτω ζήτω ζήτω!!!

tovene592 αχ μακάρι να ήταν κάθε μέρα έτσι, xxxx

blue πάλι συμφωνούμε; φτου! (γιατί να οδηγείς; τι ανάγκη έχεις; έχεις βρει τον άνθρωπο και του πίνεις το αίμα... αχ έχε χάρη που δεν θέλω να κάνω μπήτσην εν μόουνιν,λολ).

Provato said...

mad όλο λόγια είσαι, όλο βόλτες και σεξάκοι μου υπόσχεσαι αλλά... με τα λόγια χτίζω ανώγια με τα λόγια και κατώγια. :-)

etalon μα δεν είναι τραγικό αυτό με τα μάρμαρα του Παρθενωνούλι μας γαμώτο; τι να πω, παρά μόνο λυγμ... :-)

Hfaistiwna δεν ήταν ακριβώς κυριακή. είχει αίσθηση εργάσιμης μέρας, αλλά με μία ηρεμία στην ατμόσφαιρα. μία ηρεμία που έλεγε "δεν χρειάζεται να γίνεται πανικός για να κάνουμε τις δουλειές μας" λολ :-)

θεία θεά αν είναι να με φιλοξενήσεις πάω και στην Χώρα των Λύκων. λολ :-) σε ευχαριστώ τόσο για την πρόσκληση σου. :-)

turigr εσένα σε δικαιολογώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ. και για το γεγονός ότι έχεις ποδήλατο κέρδισες κουπόνι για σεξάκοι. Θα έπρεπε πάντως να υπάρχει δυνατότητα να πας στην δουλειά σου με ΜΜΜ. :-)

Provato said...

ethan είμαστε μαζί ΚΑΙ σε αυτό. :-) πάντως είναι πολύ κουφό ότι όντως υπάρχουν άνθρωποι που για την ψευδαίσθηση του προσωπικού χώρου που προσφέρει το αμάξι δέχονται να κυκλοφορούν σε ώρες αιχμής με τα νεύρα τσίτα.

snikola τα ταξί είναι κομμάτι μόνο του προβλήματος. αλλά η καρδιά του, είναι το στραβό μας το κεφάλι. :-)

φάβα yes indeed. :-)

MirelaΚι από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί. λολ :-)

Λυδία όντως ήταν ήρεμοι κι οι άνθρωποι, μου έκανε πολύ εντύπωση κι εμένα. ...κι εγώ θέλω κι άλλο! :-)

Mpampaki άσ' τα μην τα ψάχνεις. ακόμα δεν έχω καταλάβει πλήρως τι παθολογια κρύβεται πίσω από το κόλλημα μας με το κάρ! :-) Περαστικά για το χέρι και άλλη φορά προσοχή με τα μαχαίρια! :-)

Anonymous said...

Provato ,αν σου άρεσε η Αθήνα τη Δευτέρα πως θα σου φαινόταν η ιδέα να παίζαμε μπάλα στην Πανεπιστημίου; Αυτή την Κυριακή έχει αγώνα ποδοσφαίρου στο κέντρο!
Τον διοργανώνει ο ΟΝΑ του Δήμου Αθηναίων. Είσαι; (ειμαστε μάλλον εκτος ορίου ηλικίας αλλά ποτέ δεν ξέρεις... )

Τα σέβη μου!

Anonymous said...

you win some and you loose some (the rule is there are some rules)
Αμφις

Είδωλο said...

Χωρις Αλλοδαπους γινεται?