Thursday, July 14, 2005

Λοιπόν... είμαι ένας πολύ χαρούμενος καταθλιπτικός...

Η ιστορία ξεκίνησε πριν από κανένα μήνα. Η Ελευθεροτυπία του Σαββάτου είχε ένα άρθρο που παρουσίαζε την διαφημιστική καμπάνια της Ένωσης Αμερικάνικων Περιοδικών, αυτή που η ιδέα είναι εξώφυλλα των γνωστότερων περιοδικών της Αμερικής όπως θα ήταν σε 100 χρόνια από σήμερα.
Την είχα παρουσιάσει την καμπάνια στο theideasfarm περίπου 15 μέρες πριν την εφημερίδα.

Την προηγούμενη ή την προ-προηγούμενη βδομάδα ο Τσαγκαρουσιάνος είχε στο άρθρο του στην Ελευθεροτυπία πάλι μία εικόνα από το blog με τις εξομολογήσεις και τις κάρτες - για το blog αυτό είχα γράψει περίπου 1 μήνα πριν πάλι στο theideas farm.

Στην Athens Voice που βγήκε χθες το βράδυ έχει ολόκληρο άρθρο που αφορά το ίδιο blog... http://postsecret.blogspot.com/...

Μην φρικάρεις, δεν πρόκειται να ισχυριστώ ότι η Ελευθεροτυπία, ο tsagar ή ο Νένες στη χθεσινή Athens Voice είδαν από μένα την πληροφορία... αλλά είμαι χαρούμενος γιατί τα πράγματα που με ψαρώνουν και για τα οποία βάζω posts εδώ ψαρώνουν και ανθρώπους που είναι πολύ μέσα στο κόλπο ¨δημοσιογραφία" και "γράψιμο". Χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που τα ανακαλύπτω και γράφω για αυτά πρώτος. Γιατί σημαίνει ότι έχω καλό κριτήριο και ένστικτο!

(ρε πούστη, όσο και να αυτοκολακεύκομαι, όσο και να λατσεύομαι, όσο και να αυτοχειροκροτούμαι... η γαμημένη η κατάθλιψη δεν περνάει με τίποτα... μήπως να έχανα κανένα κιλό; ...και μετά τι θα γίνω χωρίς sexy κοιλάκι;)

9 comments:

Anonymous said...

Το κοιλάκι να το αφήσεις ήσυχο.
Ο "συγγνώμη για την ανωνυμία"

dystropoppygus said...

Γκουχ-γκουχ... μη χέ.. Εκτός που είμαστε και πολύ δυστρο-προχώ, λέω, δεν λέει γμτ να το κάνουμε και θέμα. Σιγά μη τις βγάλουμε (έστω, στη Χιλιαδού) και μετράμε ποιανού βγήκε πρώτη... Το θέμα είναι πως τα μπλογκς είναι στην πρωτοπορία και τα έντυπα ακολουθούν!

Πάντως, για την ιστορία, νομίζω πως μετά το δύστρομπλογκ και κάποιος άλλος το ανέβασε αυτό, ίσως ο τρελλοπίθηκας. Και έπονται μύριοι...

Έτσι, έτσι, πάμε να τους ξεστραβώσουμε!

Provato said...

δύστροπε, φαντάσου ότι το ανακάλυψες το blog πριν ακόμα και από τους New York Times (από κει το έμαθα εγώ...)


"συγγνώμη για την ανωνυμία" σε πεθύμησα - στείλε κανένα σήμα...

avanti, avanti...Μπε μπεεε

Anonymous said...

Εδώ είμαι και σε παρακολουθώ. Χαίρομαι που χαίρεσαι αυτό τον καιρό.

dystropoppygus said...

M'αρέσει, μ'αρέσει που γυρνάμε και στα παλιά κόμεντς και συνεχίζεται η κουβεντούλα - δεν είναι όλα λόγια του αέρα να μπαγιατέψουν και να πεταχτούν. (Εντάξει, για εδώ μιλάμε, μη το γενικέψουμε!)

Άμα κανονίσετε τίποτα μπύρες, πείτε μου.

Provato said...

...εννοείται! μπύρες, ναι!

συγγνώμη για την ανωνυμία, που το ξέρεις ότι χαίρομαι αυτόν τον καιρό; αλήθεια είναι... απορώ...
μπε μπεεεε

Anonymous said...

Ανόητε μικρέ. Φαίνεται από αυτά που γράφεις. Δεν σε ξέρω, δεν σε έχω δει ποτέ.

Provato said...

... κι άλλες ερωτήσεις: Που ξέρεις μωρέ που είμαι μικρός; Πως ακριβώς καταλαβαίνεις ότι είμαι χαρούμενος;


...πιστεύω ότι με έχεις δει...( για να λες ότι αρχίζεις και με ερωτεύεσαι...)

μπεμπεεεεεε :-))))

Anonymous said...

Κάπου στο blog σου αναφέρεισ την ηλικία σου ή την αφήνεις να εννοηθεί. Το "μικρέ" όμως δεν το λέω ηλικιακά. Ξέρεις πολύ καλά πώς το λέω. Καταλαβαίνω ότι είσαι καλά αυτό τον καιρό γιατί διαβάζω προσεκτικά αυτά που γράφεις - απλό. Δεν σε έχω δει. Μου αρέσει το κοιλάκι σου. Έχω αρχίσει και "ερωτεύομαι" αυτό που συναρμολογώ στο μυαλό μου σαν εσένα. Συμβαίνει στους περισσότερους, δεν ανησυχώ.