Thursday, December 18, 2008

Γιατί το ένα μας αρχίδι είναι μεγαλύτεροτερο από το άλλο.

Από μικρός αναρωτιόμουν για πιο λόγο το ένα παπάρι μας είναι κατά τι μεγαλύτερο από το άλλο...

Μην φανταστείς ότι έκλαιγα από την απορία, αλλά ήθελα ρε παιδί μου να μάθω....

Το είχα ερευνήσει με κριτήρια κοινωνικά, αισθητικά, βιολογικά, ψυχολογικά, γαστρονομικά, εθνολογικά... τίποτα! Νάδα! Τζίφος! Νιτσεβό! Ριάν! Νάθηγκ!

Όμως όταν θέλεις κάτι πολύ το σύμπαν συνομωτεί να γίνει χαμός.

Έτσι σήμερα το πρωί ο μικρός επιστήμονας μέσα μου ανακάλυψε την λύση.

Σήμερα το πρωί, έζησα το προσωπικό μου γιορίκα (eurika!) μόμεντ, κατάλαβα πως αισθάνθηκε ο αρχιμήδης όταν έκανε τζακούζι και ανακάλυψε την άνωση, ένοιωσα στο πετσί μου τι βίωσε ο Νεύτωνας όταν του ήρθε η μηλόπιτα με σαντυγί και τριμένη τρούφα στο κεφάλι....

Πρόκεται για αμυντικό μηχανισμό για την διαιώνιση του είδους.

έτσι ώστε αν γλυστρίσεις στην βροχή και προσγειωθείς στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι σου με αριστοτεχνικό σπαγκάτο που θα το ζούλευε και Νάντια Κομανέτσι

να πονέσεις μόνο στην μία πλευρά.

Και να πάθεις στείρωση μονόμπαντα ώστε να μην χάσεις εντελώς την ικανότητα τεκνοποίησης.

How cool is that! How cool is that!


35 comments:

Ναυτίλος said...

Προβληματίζεις... διότι το πέος μου κοιτάζει ίσια· ούτ’ αριστερά, ούτε δεξιά, σ’ αντίθεση μ’ αυτά που μου λένε οι περισσότεροι, και τώρα με βάζεις και ψηλαφίζομαι και... να πάρει! Το ίδιο μεγάλα μου φαίνονται και τα δύο· δεν βλέπω διαφορά!! (κλαψ!) Να πάω σε γιατρό!;

Υ.Γ.: Αρχίδια θέμα έπιασες σήμερα ε;
Υ.Γ.2: Η τελευταία φωτό αποτελεί εικαστικό αριστούργημα!!

:-D

Ιφιμέδεια said...

Εντάξει δεν γίνονται αυτά. Δεν υπάρχεις. Απλώς παρακολουθείς τη ζωή μου.

Έχτές σαβουρδιάστηκα με τα τέσσερα στην Καραγιώργη Σερβίας. Όχι δεν χτύπησα κανένα αρχίδι, αλλά ο στραμπούληξα αστραγάλι.

Έπεσα δε σαν την Αλέξις. Στο μάρμαρο της Εθνικής, με τα τακούνια στον αέρα, Θεά, τι να σου λέω...

YO!Reeka's said...

χα χα χα χα χα χα χα χα χα
χαχαχα
πήγα να σε κράξω που αναφέρεσαι στα γιωρίκα μομεντς χωρίς να βάλεις κόπιραιτ, αλλά μετά είδα την τελευταία φωτογραφία (μαζί και το μισό γραφείο)

Provato said...

δεν βλέπεις διαφορά??????? ναυτίλεεεεεεε! σε γιατρό παπαριών επειγόντως! χεχεχε

ιφιμέδεια μα δεν καταλαβαίνω. αν δεν έπεφτες ΕΣΥ σαν την αλέξις ποια θα έπεφτε, η Γιάννα????

Γιορίκα άλλο ο Γιωρίκας άλλο το Γιορίκα μόμεντ. Νομίζω ότι ΕΣΥ πρέπει να πληρώσεις κοπιράιτ στον Αρχιμίδη. Χαίρομαι πάντως που με συγχώρησες λόγω δύο αρχιδιών (και όχι αρχιμηδιών)

netrino said...

παπαρι ειναι η πουτσα και οχι το αρχιδι

πραγματικα ομως συνηθως το αριστερο αρχιδι κρεμεται χαμηλοτερα απο το δεξι

(η φωτο η ειναι αναποδα η ανηκει στην μειονοτητα)

τα παραπονα σας για την ασυμμετρια στον Μ.Α.Τ.Σ.

ProFyLaKtiKo said...

δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό. νομίζω πως και μένα έχουν το ίδιο μέγεθος.

δεν μας είπες όμως τι έγινε με το χ-μας σεξάκι;

Pink_Fish said...

Α χα χα! Εγώ γελάω με τη τελευταία πρόταση, χα χα χα! Έχω δακρύσει από τα γέλια, τι σου φταίει η βροχής βρε πρόβατο? Σου έκανε το μαλλί τζίβα? Χα χα χα. Σε λίγο θα βγει ήλιος και θα στεγνώξεις

Raven said...

Η φωτο σου η τελευταία είναι απλώς all the money μιλάμε!!!
Μου αρέσουν φοβερά αυτές οι βαθύτατες και εσωτερικές σου αναζητήσεις. Έτσι πάει ο κόσμος μπροστά λέμεεεεε...

Υ.Γ. γιου ροκ!

Provato said...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η φωτό η τελευταία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, επαναλαμβάνω αυτό που είπα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικιά μου, την βρήκα στα αρχεία της Ακαδημίας Τεχνών και Ανωτέρων Επιστημών.

(εγώ είμαι πολύ πιο προικισμένος γενικότερα)

malaka giannaki δεν θα μας τρελάνεις! παπάρι είναι το αρχίδι! ΤΕΛΟΣ! τι είναι το ΜΑΤΣ???

προφ όταν βρεθώ με το σεξάκοι κα του βάλω την μουσική που θα αποφασίσει το κοινό θα σου πω! (δεν έχουν διαφορά??? κι εσύ στον γιατρό με τον ναυτίλο!)

Πινκ τι εννοείς τι φταίει η βροχή?????? θα με στείλεις εσύ! αν δεν ήταν η γιορτή δεν θα έπεφτα ρε πουλί μου!

raven είμαι ταγμένος στην επιστήμη! και ΕΠΕΝΑΛΑΜΒΆΝΩ η φωτό δεν είναι δική μου!

Raven said...

Καλέ; Δεν νομίζω κανένας να σκέφτηκε ότι η φωτο είναι δική σου! Εγώ τουλάχιστον δεν το σκέφτηκα :) Μην μας αγχώνεσαι, προβατάκο.

Flonsavardu said...

χαχαχαχαχα.
Θα συμφωνήσω πως η φωτογραφία είναι ένα αριστούργημα. Όπως επίσης και με το ότι παπάρι είναι αρχίδι και όχι πούτσα (εξ ου και παπάρια μάντολες, που δεν νομίζω να σημαίνει ψωλές μάντολες, αν και γι αυτό νομίζω πρέπει να ρωτήσουμε τον γεωργίου).
Ωστόσο αγαπητέ πρόβατε θα διαφωνήσω μαζί σου. Δεν νομίζω ότι το μέγεθος διαφέρει, εγώ που τα πιάνω συχνά (μαμά μην ακούς) ίδια μου φαίνονται. Ίσως έχουν κάποια διαφορά στο βάρος, αυτό θα εξηγούσε πολλά. χαχα

Πρασινη νεραιδα said...

iou!ti foto ine afti?!
8a xeris vevea, an oxi na se enimerwsw gia na ginis sofoteros, oti k ta dio mas sti8i exun diafora mege8us to ena ap't allo...oxi vevea toso emfani oso sta dika sas "exartimata"!!

Lina said...

εγω στα 12, με μια φιλη μου ειχαμε απορια σχετικα με τη χρησιμοτητα και των 2 ορχεων... το πού ψάξαμε και πώς βρηκαμε την απαντηση θα στην πω μονο προσωπικά όμως =Ρ

εισαι cojonudo!!

bunnysuicides said...

ρε κ εγώ την έχω την απορία.. κ τα μάτια έχουν διαφορετικό μέγεθος (είπε ο κουασιμόδος).
οι φωτό απ΄τις διακοπές σου πολύ καλές, μπράβο! πού είσαι? νησάκι?

Provato said...

raven σόρη αλλά έτσι όπως το διατύπωσες μου ήρθε ένας ντουβρουτζάς κι ένας τρόμος!

φλον όταν λες ότι "τα πιάνω συχνά" τι εννοείς? έχω άγνωστες εικόνες στην πρότασή σου! ευχαριστώ για την υποστήριξη μπά δε γουέη!

πράσινη τι ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!! έχετε κι εσείς το ίδιο φαινόμενο; είναι για όταν πέφτετε μπρούμητα σε γλύστρες ε?

λίνα ε όχι! δεν είναι δυνατόν να μου δείχνεις το τρέηλερ και μετά να με αφήνεις έτσι. ΘΕΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΜΕΣΗ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ!

κούνελε ναι ναι νησάκι. Πίσω από το πρώτο πλάνο κρύβεται η αυστραλία! (αυτό με τα μάτια κι εγώ το έχω. Αυτό που έχω στον λαιμό είναι πιο μικρό από τα άλλα δύο στο πρόσωπο, κατά τα άλλα όμως είμαι πολύ καλοφτιαγμένος)

manetarius said...

Πωωπωωω...γιατί δεν ειδοποιάς βρε οτι θα εμφανιστεί τέτοια φωτό ... ρόμπα έγινα κι εγώ στο γραφείο σαν τον γιωρίκα...φτου άντε να τα μαζέψεις τώρα.. όχι αυτά της φωτό, τα σχόλια των συναδέλφων! :)

Provato said...

πες ότι είχες μπει στο σάητ του νάσιοναλ τζηογκράφικ! τέλειο???

netrino said...

ΜΑΤΣ ειναι ο μεγας αρχιτεκτονας του συμπαντος, ο θεος των μασωνων δηλαδη

οπως αποδεικνυεται σαφως απο τα σχολια ο ΜΑΤΣ αντιπαθει την συμμετρια και την ισοτητα!

α, και τις ευθειες! γιαυτο ειναι ολα στραβα σε τουτη την παλιοζωη (τα τουτα και τα αλλα) Ο ΜΑΤΣ φταιει!

(επιμενω στην ετυμολογια μου αλλα μου τα χαλαει ο μπαμπινιωτης που δηλωνει μεσοβεζικα: παπαρι=το ανδρικο γεννητικο οργανο! καλα τον ειχα εγω για παπαρα!)

tovenito said...

ο λόγος σου έχει βαρύτητα

Unknown said...

αυτό λοιπόν εννοούν όταν λένε ασύμμετρη απειλή?
;)

Α, μπα? said...

πρόβατε, όχι ότι δεν είσαι τέλειος (που είσαι) αλλά κανείς μας δεν είναι απόλυτα συμμετρικός, ούτε ο Brad Pitt! μη στενοχωριέσαι...

δε χαίρεσαι που μπορείς να κάνεις σπαγγάτο???

xomeritis said...

Κάνε πιο κει να δω τη Σέριφο... ή Αντίπαρος, δεν βλέπω...

natasha hassiotis said...

τι 'ν' αυτό που κρύβει την νήσο; σαν...να δεις σαν τι είναι...σα φραγκόσυκο με μια ραφή στη μέση. σαν κάστανα βραστά...σαν εντόσθια πουλιού. (έπεσες και λύσσαξες στον πόνο νεύτωνα;)
γελάω ακόμα. τα αυτιά σου είναι ίδια; οι δυό πλευρές του κεφαλιού σου; οι δαχτυλούμπες σου;
πάντως αυτά τα δύο μικρά σακκουλάκια...πού θα παέι, θα το βρω τι είναι...

Anonymous said...

Αρχιδια θαλασσα...

Provato said...

giannaki ok ματσ ρουλζ! μπαμπινιώτας ντάζεντ ρουλ!

τοβενίτο το παπάρι μου να δεις τι βαρύτητα έχει τώρα που έχει πρηστεί σαν φάτσα αλκοολικού.

τίνα σούπερ τέλειο λολ λολ λολ. χεχεχε

α,μπα και που το ξέρεις εσύ για το παπάρι του Μπράντ??? το ξέρει αυτό η ατζελίνα???? χμ χμ χμ. και, ΌΧΙ δεν χαίρομαι που μπορώ να κάνω σπαγκάτο γιατί δεν ήθελα να το ΚΑΝΩ! :-))

thomas μπορείς να τα παραμερίσεις μόνος σου αν θες χεχεχε τι αλήτης είμαι.

highvoltagepress πόσο καιρό έχεις να δεις αντρικό τθουτθούνι???

Hfaistiwnas said...

Εγώ πάλι πρώτη φορά το ακούω το όλο θέμα!!

Dr_MAD said...

κριμα

είσαι εξαίρεση

*στο 80% και πλέον των ανδρών πιο χαμηλά βρίσκεται το αριστερό αρχίδι λόγω ανατομίας της περιοχής

Flonsavardu said...

ε, τι εννοείς πότε τα πιάνω; στο σεξάκοι. πριν το σεξάκοι, μετά το σεξάκοι, όταν βλέπουμε τηλεόραση... γενικώς είναι το αγχολυτικό μου. :P
την βρήκες τη λύση να μην μπερδεύεσαι, είμαι η φλον λοιπόν!

υ.γ. η ορθογραφία "σεξάκοι" έχει copyrights?

George Tsitiridis said...

http://pisoglendis-pisoglendis.blogspot.com/2008/01/blog-post_25.html
e
edo kano mia analisi gia ta arxidia..
pistevo kai einai kai i epikratesteri apopsi oti einai stolidia tou somatos pou apla then einai kai toso simetrika
alla diladi einai perisotero alla oxi

aura voluptas said...

Συγγνώμη ... δλδ θέλεις να γίνεις μπαμπάς ?????

Provato said...

hfaistiwna άμα ήσουν μελετηρό παιδί στο σκολείο θα το ήξευρες χεχεχε!

μαντ για νέο μου το λες ότι είμαι εξαίρεση, χεχεχεχε...

φλο έχει κόπη ράητς και πολύ αυστηρά λολ

πισωγλέντη λολ

όρα γιατί να μην θέλω δηλαδή????

Anonymous said...

καλά είστε ολοι μαλακες π καθεστε κ λετε για παπαρια!αϊ στο διαολο!!!

Provato said...

ευτυχώς ήρθες εσύ κ ξεμαλακέψαμε λολ

KWstas said...

Kai to na girei to peos pros thn mia meria(apo ekei pou to arxidi einai megalytero)einai fysiologiko?

Τσιαλκούτης Κων/νος said...

Συμβαίνει όλη ή αριστερά μας να είναι κατά τι μεγεθεστερη της δεξιάς. Αρχιδι, βυζι, χέρι, πόδι... Λόγος για τούτο είναι ή ροή του αίματος που υπερισχύει ελαφρως στα αριστερά λόγω της καρδιάς. Εξού και ο ορχυς ο αριστερός ο οποίος αναπτύσεται πρώτος και κατεβαίνει εις τον ορχεϊκο σάκο όταν αρχίζουμε βιολογικά να την κάνουμε λάστιχο.