Tuesday, July 19, 2005

To sexy κοιλάκι σε φτάνει μέχρι το εξώφυλλο του PLAYBOY!

13 comments:

Anonymous said...

γρρρρρρρ...γουφ

Provato said...

... άκου να σου πω... δεν θα μου το κάνεις εσύ big το μαγαζί, εντάξει;


... πάντως εγώ θα ανησυχούσα... είμαι μοιραίος γκόμενος... κι ας είμαι και "μικρός"

μπε μπεεεεε...

καλημέρα :-)))

boyblue said...

μπεεεεε!!!
μπεεεεεεεεεεεεεεεεαρ!

Anonymous said...

Σόρι, στο Big έχω πάει μόνο μία φορά όταν άνοιξε και ποτέ ξανά.

Provato said...

αχ, συγγνώμη-για-την-ανωνυμία... όλοι σε αυτά τα μαγαζιά "μία φορά έχουν πάει" και όλοι "όταν άνοιξαν" και όλοι "ποτέ ξανά"...

...τι στο καλό, μόνο εγώ πηγαίνω συστηματικά; και τότε πως συντηρούνται; και τότε πως τα βρίσκω γεμάτα κάθε φορά που πηγαίνω;

(...πως μ' αρέσει να σε πειράζω...)

Anonymous said...

Αυτόν στο εξώφυλλο, τον ξέρουμε;

Provato said...

... τον ξέρουμε αλλά πρέπει να βρεθούμε για να στα πω από κοντά... είναι, βλέπεις, μεγάλη ιστοριά...


μπε μπεεε

Anonymous said...

μήπως να πάμε κανένα βράδυ στο big?

Provato said...

θυμάσαι που είναι; ... μην ταλαιπωρηθείς... αφού έχεις πάει μόνο μία φορά...

mpe mpeee

Anonymous said...

ρωτώντας πας στην Πόλη, στο big δε θα πάς;

άσε που όλο και κάτι θυμάμαι...

(you're funny, you!)

Anonymous said...

Σε άλλον απάντησες. Κρίμα. Να δεις που θα χαθούμε μέσα στα μαλακισμένα σχόλια περί Big και σε αυτούς που θα μπαινοβγαίνουν στα posts.
Όσο για το Big αλήθεια σου είπα.
Δε γαμιέται...

Anonymous said...

ούπς σοβάρεψε το πράγμα...

(μα είναι τόσο κακό να πηγαίνει κανείς στο μπιγκ?)

Anonymous said...

Όχι ρε παιδιά, ηρεμήστε. Δεν είπα κακό. Είπα ότι εγώ δεν πηγαίνω για να μην αρχίσει το Πρόβατο να έχει ιδέες για τον κόσμο που θα βλεέπι γύρω του εάν και όταν πηγαίνει.
Απλώς με χάλασε που η επικοινωνία μου με το Πρόβατο πήρε τέτοια κατεύθυνση. Big κλπ. Την ήθελα πιό intimate.
Τέλος πάντων. Γι'αυτό είπα δεν γαμιέται.
Πρόβατε συνεχίζω να σε διαβάζω και να σε αγαπάω που είσαι καλά και να θέλω να χαϊδέψω το κοιλάκι σου.
Δεν θα μιλάω συχνά. Δεν μ'αρέσει. Αλλά θα σε επισκέπτομαι καθημερινά.