Tuesday, September 06, 2005

This is Γεωργία Βασιλειάδου speaking!

Αφού μου έχεις αναθέσει να σου βρω γκόμενο για ποιό λόγο ανακατεύεσαι στην δουλειά μου;

Κάτι τέτοια είναι ο σίγουρος δρόμος να μην συνεργαστούμε και να μείνεις στον αιώνα τον άπαντα χωρίς έρωτα...

Την επόμενη φορά που θα σε δω θα φας πάρα πολύ ξύλο. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

Τέλος πάντων... για να μην χαλάσει η σχέση μας θα σε συγχωρήσω αυτή τη φορά... ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ CASUS BELI ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΤΗ...

Συνεννοηθήκαμε;

(κατάλαβες φίλε μου... λέω σε κάποιον ότι θέλω να τον φέρω σε επαφή με έναν φίλο μου μπας και παίξει τίποτε μεταξύ τους και αυτός πηγαίνει και ανακατεύεται και μου διατυπώνει και απόψεις για τον περι ου ο λόγος χωρίς να τον έχει γνωρίσει και με βάση μία φωτογραφία σε ένα site... τι έχουν πάθει όλοι μου οι φίλοι και κάνουν απροσεξίες τώρα τελευταία; Αλλά τι ήθελα κι εγώ να δώσω whereabouts, μου λες; )

1 comment:

Provato said...

Μπε μπεεεεεεεεεεεεεεε.... κανένα έλεος!!