Monday, October 10, 2005

Αντιρρήσεις,αντιρρήσεις σε ένα πολύ μεγάλο θέμα...

Γράφει ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος στο Σαββατιάτικο άρθρο του στην Ελευθεροτυπία για το πόσο κυρία είναι η Ρένα Κουμιώτη...

Δεν διαφωνώ - ούτε και συμφωνώ όμως!

Η Ρένα Κουμιώτη ήταν φίλη της μητέρας μου για αρκετά χρόνια.

Όταν η μητέρα μου αρρώστησε, αρκετά σοβαρά, εξαφανίστηκε. Σταμάτησε να τηλεφωνεί, δεν απαντούσε στα τηλέφωνα, ποτέ δεν την επισκέφτηκε στο νοσοκομείο, ίσως να μην ξέρει κάν ότι έχει πεθάνει εδώ και 13 χρόνια...

Δεν ξέρω γιατί... την νταούνιαζε ο καρκίνος; Φοβόταν ότι μπορεί η μάνα μου να της ζητούσε πράγματα που δεν ήθελε να δώσει ή δεν μπορούσε; Μάλλον δεν θα μάθω ποτέ... (και για να είμαι δίκαιος ίσως αυτά που δεν ξέρω να αποδεικνύουν ότι την αδικώ που έχω όχι και τόσο καλή γνώμη για αυτή....)

Όπως και να έχει η αίσθηση που έχω για την Κουμιώτη είναι άλλη από αυτή που δημιουργεί γύρω από το άτομο της ο Στάθης. Μπορεί πάντως να ξέρει κάτι που δεν ξέρω. Αλλά αν δεν ξέρει μου φαίνεται λίγο ...βιαστικό(;) και πολύ παιδικό να λέει κάτι για τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου με βάση μόνο τη φωνή του....

Αλλά αυτό είναι το παλιό θέμα που πολύ συζήτηση έχει προκαλέσει - είναι οι μεγάλοι καλλιτέχνες και μεγάλοι άνθρωποι;

...αν κάποιος δεν είναι μεγάλος άνθρωπος, αλλά μίζερος και σκατόψυχος μπορεί να είναι μεγάλος καλλιτέχνης;

... ... ... άντε ας πάω πίσω στη δουλειά!

1 comment:

Παράξενος said...

Αυτό νομίζω ότι έχει λυθεί εδώ και πολύ καιρό.

Η συμπεριφορά ενός ανθρώπου δεν πρέπει να συγχέεται με το καλλιτεχνικό του έργο. Άλλο πράγμα είναι η αισθητική, το ταλέντο, η ευφυία και η ιδιοφυία και άλλο ο χαρακτήρας και η ηθική.