Thursday, December 29, 2005

Αμερικανιές (σναπσοτς φρομ ενάδερ κάντρι)

Είμαι αραχτός στο χωλ μίας μονοκατοικίας κάπου στα Βόρεια της Βοστώνης.


Έξω το έχει στρώσει, αλλά μέσα έχουμε, δόξα τω Θεώ, πολύ ζέστη.


Απ' το μέσα δωμάτιο, το σαλόνι, ακούγεται η τηλεόραση - στο Abc προβάλλουν σε επανάληψη επεισόδια του Lost, το ένα μετά το άλλο. Στους καναπέδες κοιμούνται εξουθενωμένοι ο γαμβρός και η αδελφή μου.

Στο παραδίπλα δωμάτιο το μωρό κοιμάται. Ωραίο πράγμα να είσαι μωρό, το μόνο που σε νοιάζει είναι το δίλλημα αν θα χέσεις τώρα και θα κλάψεις αργότερα ή θα κλάψεις τώρα και θα χέσεις αργότερα...


Εγώ διαβάζω το βιβλίο μου, τρώγοντας γαριδάκια με γεύση τυρί τσένταρ, που αποτελούνται από 89% συντηρητικά και 11% αλεύρι και που όταν λήξουν τα ξαναδιοχετεύουν στην αγορά ως σκυλομπισκότα...

...και πίνοντας χυμό, ανάμεικτο, από ένα ποτήρι τόσο μεγάλο που θα μπορούσα να πλύνω το σώβρακό μου μέσα...

αύριο θα πάω να δω, πρώτα ο Θεός το Capote, μεθαύριο το Breakfast on Pluto του Neil Jordan (μπορεί και να αντιστρέψω την σειρά, βέβαια...) και την Παρασκευή θα φύγω για την Νέα Υόρκη με το τρένο...

...όπου θα συναντήσω το ρεμάλι και θα περάσουμε παρέα την Πρωτοχρονιά και την πρώτη βδομάδα του 2006...

Αυτά για τώρα, επιστρέφω στο βιβλίο μου (τέλειο πράγμα η μόνιμη σύνδεση στο internet και μάλιστα με υψηλή ταχύτητα...)

6 comments:

nanakos said...

Well done lil' sheep! Well done! :-) :-)
Happy
New
Life!

mindstripper said...

Ζηλεύω, ζηλεύω,
εσένα π' αγαπάω και λατρεύω, ζηλεύω...


Πολλά φιλιά προβατούλι μου. Το 2006 θα είναι σίγουρα μία όμορφη, τέλεια, τρελή και αλλοπαρμένη, με σένα μαγεμένη χρονιά. Φουλ στοπ.

Provato said...

hey guys!

thanks - I mean it's like.... oh my gooooooddddd.... it's like... you know.... whow.... totally awsome...

(παναγία μου, είμαι μόλις μία βδομάδα εδώ και μετατρέπομαι σε αμερικανάκι....)

σας φιλώ πολύ - να περάσετε γαμάτα και να μου φιλήσετε την χρύσπα και την κοκκίνου... ακούς νανάκο, σε σένα μιλάω!!!

Anonymous said...

Μικρέ μπε μου φαντάζομαι την εικόνα... εσένα με το μέγεθος jumbo σακκούλι γαριδάκια, τον τεράστιο χυμό, την πιό τεράστια αμερικάνικη πολυθρόνα και και και ....καλά να περνάς !!! φιλιά από τον Λ.

Anonymous said...

cheers kai apo kapoion xehasmeno fantaro...

;-)

Provato said...

...βρε μπούρδα! βρε μπούρδα!

τι θα σε κάνω...

εδώ είναι 7 ώρες πίσω!!!! έγραφα τετάρτη βράδυ! οπότε Πέμπτη, είδα το Capote, σήμερα μάλλον θα παω στο Breakfaστ on Pluto και αύριο Σάββατο θα φύγω για το ρεμάλι...

(εδώ, όχι να το παινευτώ ένα μικρό λαθάκι το έκανα!)

Χρόνια πολλά παλαβεί!

και καλή χρονιά!


αχ, αχ, τι θα σε κάνω....