Tuesday, January 03, 2006

Της κοντής ψω*** της φταίνε οι τρίχες...

(καταρχήν δεν είναι στην δικαιοδοσία σου να μας επιτρέπεις ή να μας αποτρέπεις να σου απαντάμε στα mail που στέλνεις)

...και τώρα δηλαδή τι ακριβώς κάνεις;

έκανες την λαμακία και νομίζεις ότι με ένα "δεν εννοούσα εσένα" θα το σώσεις; (και να σώσεις και τι δηλαδή;... μήπως να μην έχουμε κακή εντύπωση για σένα; αφού ο τρόπος που αντέδρασες στην κίνησή μου δείχνει ότι και την καλύτερη πρόθεση να έχει κάποιος αμυντικά και κακοπροαίρετα τον αντιμετωπίζεις...)

και να μην εννοούσες εμένα, και μόνο το γεγονός ότι άφησες να γίνει τέτοια παρεξήγηση είναι ενδεικτικό...

Άντε, γύρνα τώρα στις σκέψεις σου για τον κακό κόσμο που συνωμοτεί να σε καταστρέψει... και προσπάθησε να πράτεις αυτά που γράφεις...

(εγώ φίλε έχω την συνείδησή μου ήσυχη... εσύ;)

No comments: