Wednesday, January 04, 2006

Απόψε

Απόψε πήγαμε με το ρεμάλι και είδαμε στο broadway το Hairspray, το μιούζικαλ που έχει βασιστεί στην ταινία του John Waters.

Την ψιλοπατήσαμε διότι μπήκαμε στο θέατρο μισή ώρα αφού είχε ξεκινήσει η παράσταση (εμ, δεν τσεκάραμε οι βλάκες να δούμε πότε ξεκινά η παράσταση - τις Τρίτες αντί για 8 αρχίζει στις 7...).

Ήταν όμως καταπληκτική εμπειρία. Απίστευτη παράσταση, πάρα πολύ διασκεδαστική και καλόκαρδη.

Οι ηθοποιοί ο ένας πιο καλός από τον άλλο, τα τραγούδια κεφάτα, χαρούμενα, αστεία, τα κουστούμια, τα σκηνικά και οι αλλαγές στα settings ένα θέαμα από μόνα τους

αναρωτιόμουν γιατί δεν έχουμε τέτοιες παραστάσεις στην Αθήνα - και μετά σταμάτησα να αναρωτιέμαι γιατί θυμήθηκα ότι το εισιτήριο έκανε 110 δολλάρια και το θέατρο ήταν πήχτρα (και πολύ μεγάλο), άρα υπάρχουν λεφτά να πέσουν στην παραγωγή...

Άνοιξε η ψυχή μου - έφυγα ενθουσιασμένος από το θέατρο... (η δύναμη της καλοφτιαγμένης τέχνης... )

...και βαθιά συγκινημένος:

το ρεμάλι όταν είδε πόσο χαρούμενος ήμουν και πόσο ωραία περνούσα έγινε 3 φορές πιο χαρούμενο από ότι πριν... με κοιτούσε που χαιρόμουν και χαιρόταν

φαντάσου εγώ να έχω στη ζωή μου έναν άνθρωπο που φτιάχνει η διάθεση του και χαίρεται με την χαρά μου

μου φαίνεται πολύ απίστευτο.... φτου φτου φτου φτου

4 comments:

mindstripper said...

Μία καλημέρα με πολλά φιλιά από Ελλάδα προβατάκι (φτουφτουφτου). :-)

Anonymous said...

και συνεχίζω.... φτου φτου φτου

πρόσεχε τον...σαν τα μάτια σου

μη το χάσεις αυτό!!! δύσκολα το βρίσκεις

καλημέρα

καλή χρονιά

σε φιλώ

άννα

Anonymous said...

Οντως είναι πολύ ωραία παράσταση! Την έχω δει πριν από δύο χρόνια. Οσο για τη χαρά του ρεμαλιού .... ε, τέτοιος άνθρωπος είναι!!!
Αντε μαζευτείτε πια, σας επιθυμήσαμε. Αύριο φεύγουμε και εμείς για το Λονδίνο. Θα τα πούμε μετά ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ

Provato said...

καλησπέρα mind! ματς μουτς!!! μπε μπεεεε


άννα μου!!!! καλή χρονιά, μωρό μου! φιλάρες πολλές!

lacerta, καλά να περάσετε! ματσ ματσ μπε μπεεεε!


μπε μπεεε