Wednesday, January 11, 2006

Ανακοίνωση!!!! ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!! Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η ! ! ! ! !

(φου φου φου φου - ένα δύο ένα δύο ένα δύο - φου φου φου τοκ τοκ τοκ - φου φου - ένα δύο ):


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΑΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ.


ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΑΣΙ.

ΑΜΕΣΑ!

ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

8 comments:

Provato said...

έφτασέεεεεεε.....

0comments said...

Θα πηδήξω μπαμπά!
Θα σε δω παιδί μου!

Τι κακό κι αυτό!!

xryc agripnia said...

Ασχετο....αλλα ποτε θα μαζευτεις εσυ;

ZissisPap said...

Να δεις που στο τέλος ο Ν.Δ. θα βγάλει βιβλίο με θέμα το "Blog (υπέρτιτλος) - Εγώ (με 60 στιγμές) εναντίον όλων! (με 15 στιγμές)" δημοσιεύοντας όλα αυτά που ανεβάζει και τα σχόλια τους

Ο Φοβερός said...

Ego stekome pano se polithrona - na katebo ?

Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΚΟΤΗΤΑΣ

Είστε Αριστοκράτης...χωρίς πλάκα.

Provato said...

0 comments: :-))


archive it' s official: 23 του παρόντος πρώτα ο θεός θα βάζω τοκλειδί μου στην πόρτα μου, το μεσημεράκι. Με το καλό να σας βρω!

Sigmund 01... δεν πα να κάνει και striptease στο Las Vegas... το ίδιο βαρετό και seen it before θα μου φανεί...

fovere, ετσι και υποψιαστώ ότι έχεις ανέβει στην chesterfield με τις λάσπες θα γίνει χαμός εδώ μέσα... (πότε θα πάμε κανένα σινεμά τώρα που είμαστε γειτονόπουλα; για κανόνισέ το - 22 πετάω για Ελλάδα, οπότε έχουμε χρόνο...)

Αγαπητέ χοιροβοσκέ - καταρχήν σας εύχομαι χρόνια πολλά! η χρονιά αυτή να σας φέρει την αναχώρηση που επιθυμείτε, όπως την επιθυμείτε! Όσον αφορά στο σχόλιό σας, σας ευχαριστώ από βάθους καρδιάς. Ευτυχώς που δεν είμαι κομμουνιστής και μπόρεσα να to εκτιμήσω!

:-)

Αλήθεια, έχετε πάρει πρέφα την ταινία με τον ίδιο τίτλο; www.thearistocrats.com


μπε μπεεεεε

Varetos said...

Κι αν το καφάσι έχει ντομάτες;