Sunday, January 15, 2006

Τα μυστικά ενός ταξιδιώτη

Αν ποτέ χρειαστεί να ταξιδέψεις από την Βοστώνη στη Νέα Υόρκη και πίσω

μην κάνει την βλακεία και πας και έρθεις με κανονικό τρένο ή λεωφορείο. θα πληρώσεις πολλά χωρίς λόγο (το εισητήριο του απλού τρένου κάνει το λιγότερο 90 δολλάργια... δεν λέει)

Χρησιμοποίησε καλύτερα μία από τις τρεις κινεζογραμμές που θα σου δώσω παρακάτω τα links τους. το εισιτίρυ κάνει 15 δολλάργια και είναι μία χαρά.

όταν πήγα NY (σε αυτό τα ταξίδι) πήγα με τρένο (πλήρωσα 90 δολλάργια) αλλά μου έκοψε και θυμήθηκα που είχα δει την αφετηρία ενός από τα τρία κινεζοπρακτορεία, που βρίσκεται στο chinatown ακριβώς στην μία άκρη της Manhattan Bridge πάνω στο Μανχάταν

Μπήκα στο site τους, έβγαλά εισιτύρι ηλεκτρονικά παρακαλώ με την πιστωτικιά (καλά, εννοείται την έχω γονατίσει - δανεικά θα μου δίνεις όταν γυρίσω, δεν έχω και δουλειά ο αχαϊρευτος ο άνεργος ο ρεμάλις... τέλος πάντων μην τα θυμάμαι και στενοχωριέμαι έχω να πάω και για ψώνια....)

και έτσι γύρισα με όλες τις ανέσεις και πληρώνοντας σχεδόν 12 ευρώ μόνο για μία διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη

το ένα κινεζοπρακτορείο είναι εδώ

το άλλο κινεζοπρακτορείο είναι εδώ

και το τρίτο κινεζοπρακοτρείο, πουστο συνιστώ γιατί το έχω δοκιμάσει είναι εδώ...

καλά τα ξύδια

No comments: