Thursday, February 23, 2006

Δόξα τω Θεώ...

τις τελευταίες μέρες το ρεμάλι έχει πάθει βαριά κρίση αγάπης... χτες και σήμερα κάθε λίγο και λιγάκι με παίρνει τηλέφωνο και είναι όλο γλύκα και τρυφερότητα... και άμα δεν τον πάρω τηλέφωνο εγώ για κάμποση ώρα, παραπονιάζει

το παθαίνω και εγώ αυτό καμία φορά μαζί του... δεν ξέρω τι είναι, ανασφάλεια, ηδονισμός (τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να είναι και ότι έχω φάει κέρατο και μου κάνει γλύκες... χε χε αστειεύομαι...) αλλά για κάποιο λόγο θέλω μία ένδειξη ότι τίποτα δεν έχει στραβώσει μεταξύ μας...

Προηγουμένος με ρώτησε αν τον αγαπάω. Αφού τον διαβεβαίωσα ότι τον αγαπάω με ρωτάει... "πολύ ή κανονικά;"...

... τέτοιο είναι το ρεμάλι - αστείο και δικό μου...

και εγώ είμαι ο πιο τυχερός πρόβατος στον κόσμο

τι γλυκό να σ' αγαπούν, και να σου το λένε...

και

what have I done to deserve this...

6 comments:

mindstripper said...

I love you because you understand dear,
every single thing I try to do,
you're always there to lend a helping hand dear,
I love you most of all because you're you.

No matter what the world may say about me,
I know your love will always see me through,
I love you for the way you never doubt me,
but most of all I love you cause you're you.

No matter what may be the style or season,
I know your heart will always be true,
I love you for a hundred thousand reasons,
but most of all I love you cause you're you...

[Elvis Presley]

Μπε μπεεεεεε. :-)))

vasvoe said...

Αχ ναι αυτό το
what have I done to deserve this... το σκέφτομαι κι εγώ πολλές φορές!!

Νμίζω το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να το απολαύσουμε καλό μου προβατάκι!!

Και μην ανησυχείς για κέρατο βρε παιδί κατευθείαν... αυτά τα λένε οι καμένοι με σύνδρομο της αλεπούς με την κομμένη ουρά.

nanakos said...

Κι εγώ πιστεύω πως σου τα φοράει! ΄

Ελπίζω μετά από αυτό το σχόλιο να σαπίσεις στη κόλαση της αμφιβολίας, του κραγιοναρισμένου γιακά και της ξανθιάς τρίχας στο σακάκι!
Now dear, THAT is bitchin'!! :-))

Μαρκησία του Ο. said...

Ε όχι και τι έκανες για να το αξίζεις...

αφού είσαι το πιο γλυκό προβατάκι ever!!!

XXX

Anonymous said...

Μήπως ο κοκοβιός έχει δίκιο; χι, χι

Provato said...

:-))))))

μπε μπεεε!