Thursday, February 16, 2006

VW - νέα καμπάνια στην αμερική

Οι διαφημίσεις της Volkswagen είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία τους εδώ και πάρα πολλά χρόνια. (Δες για παράδειγμα αυτή εδώ από την ddb Λονδίνου.)
Μάλιστα, οι καταχωρήσεις που έβγαλε για το ‘κατσαριδάκι‘ στην δεκαετία του 60 ο Bill Burnbach σηματοδοτούν και την έναρξη της δημιουργικής επανάστασης στην διαφήμιση.

Εδώ και περίπου 10 χρόνια στην Αμερική η διαφημιστική εταιρία της VW ήταν μία από τις πιο well-respected εταιρίες της χώρας η Arlnold η οποία τον χειριζόταν μία χαρά τον λογαριασμό. Όταν λοιπόν μαθεύτηκε ότι η VW America πήρε τον λογαριασμό και τον ανέθεσε χωρίς καν spec σε άλλη εταιρία ήταν αρκετά μεγάλη έκπληξη...

...ή μήπως όχι;

Η νέα διαφημιστική της WV δεν είναι άλλη από την Crispin Porter + Bogusky. Αυτή η εταιρία κατάφερε και λάνσαρε με ΤΕΡΑΣΤΙΑ επιτυχία το καινούργιο MINI στην Αμερική τα περασμένα χρόνια, ανέστησε το Burger King, και γενικά θεωρείται η πιο επιτυχημένη αυτόν τον καιρό σε όλο το σύμπαν.

Αναρωτιόμουν τι στο καλό θα ήταν η κανούργια ιδέα που θα μπορούσε να κάνει ακόμα καλύτερα τα πράγματα για την VW... μέχρι την προηγούμενη βδομάδα που άρχισαν να διαρρέουν οι πρώτες πληροφορίες και ανέβηκε και το web site που είναι κομμάτι της καμπάνιας...

«Μέσα σε πολλούς από μας, αλλά όχι σε όλους, ζει ένας ...Fast. Kαι σύμφωνα με τα στοιχεία που μαζέψαμε από χιλιάδες ερωτώμενους μοιάζει κάπως έτσι... Εσύ μπορεί να μην έχεις σκεφτεί ποτέ με τι μοιάζει ο δικός σου Fast, αλλά εμείς όταν σχεδιάσαμε το νέο GTI MK V το σκεφτήκαμε. Σκεφτήκαμε πως θα ήταν η μυρωδιά του, ποιο θα ήταν το βάρος του, τι τρώει για πρωινό...»

Τα υπόλοιπα δες τα μόνος σου στο site - και ελπίζω σύντομα να καταφέρω να βρω και τις ταινίες να τις δούμε...

...άκου, ακόμα και αν δεν σου φαίνεται καλή ιδέα, το ίδιο έλεγαν πολλοί όταν είδαν για πρώτη φορά τον γελοίο βασιλιά των King burgers....

No comments: