Thursday, April 06, 2006

Renaissance man


Τον Douglas Coupland τον συγγραφέα του Generation X (που είναι και δημιουργός του όρου)
τον λατρεύω

είναι το είδος του συγγραφέα που θα ήθελα να είμαι αν ήθελα να είμαι συγγραφέας

(...φιου, πως την έγραψα πάλι αυτή τη φράση...).

Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τις αρχετυπικές καταστάσεις που απασχολούν τον άνθρωπο - χωρίς σοβαροφάνεια και ψευτοδραματισμούς

με ξετρελαίνει ο τρόπος που αναπτύσει τις ιστορίες του αλλά και η πλοκή τους

απολαμβάνω την ακρίβεια με την οποία αποτυπώνει την πραγματικότητα της εποχής μας...

... θα μπορούσα να λέω και να λέω και να λέω πράγματα που μου αρέσουν στο γράψιμο του και σταματημό να μην έχω...

το να διαβάσω ένα βιβλίο του είναι μαζί με μία βόλτα στο Hondo ένα από τα πιο διασκεδαστικά πράγματα που μπορώ να κάνω.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει επαναλάβει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ επιτυχία του Generation X με κανένα από τα επόμενα βιβλία του (μερικά από τα οποία είναι πολύ καλύτερα από την "γενιά" - σου συνιστώ να διαβάσεις το Η ζωή μετά τον Θεό. Κάντο! θα με θυμηθείς).

Μάλιστα στην ελλάδα τα τελευταία 5 του από τα 8 δεν έχουν καν μεταφραστεί.

με μεγάλη χαρά ανακάλυψα ότι το επόμενο του βιβλίο βγαίνει σε μόλις ενάμιση μήνα.

λέγεται jpod. το περιμένω πως και πως

έχει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ site στο οποίο μπορείς να περάσεις εκατό δισεκατομμύρια ώρες (...το ξέρεις δεν μου αρέσει να υπερβάλω...) και να θες να περάσεις άλλες τόσες... είναι γεμάτο ιδέες και gourmet τρόφιμο για το μυαλό

ο σχεδιασμός του είναι πανέμορφος!

γενικά ο Douglas έχει τον σεβασμό και τον θαυμασμό μου: αγκάλιασε από τους πρώτους το Internet όταν όλοι οι συγγραφείς καταριόσαντε τον "δαίμονα", και ασχολείται εκτός από το γράψιμο των βιβλίων με πολλά ακόμα πράγματα

είναι η σημερινή εκδοχή του "αναγεννησιακού ανθρώπου"

πως θα ήθελα να είμαι λίγο σαν και αυτόν!! ανακάλυψέ τον αν δεν τον γνωρίζεις, αξίζει τον κόπο - και είναι και πολύ διασκεδαστικός

4 comments:

schottkey said...

Δεν έχω διαβάσει το 'JPod', όμως πρέπει να ναι καλό. Μετά από το 'Generation X' η αλήθεια είναι πως 'ξεφούσκωσε' λίγο το φαινόμενο Coupland. Εμένα μου άρεσε πολύ και το 'Microserfs' πάντως, αν και σήμερα θα πρέπει να μοιάζει ξεπερασμένο-στη 'γενιά του Google' όπως λέει τουλάχιστον.
cheers :}

Provato said...

πάντς στο site του jpod λέει ότι το jpod είναι το Microserfs για την γενιά του Google (...φυσικά δεν το έχεις διαβάσει το jpod αφού βγαίνει σε ενάμιση μήνα!!! χεχε)

καλημπέεεερα!

Katerina said...

Τις καλημπέρες μου και να πω ότι όντως το σάιτ ήταν γαμάτο, ξέρεις μου αρέσουν πολύ αυτά τα μπιχλιμπιδάτα που ποτέ δεν ξέρεις τι θα ανακαλύψεις και από που θα σου πεταχτεί το πετυχημένο :D

Provato said...

μπε κατερινάκι!!!

:-))