Tuesday, May 30, 2006

ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.

προφανώς ο manifesto και ο george le nonce συναντήθηκαν για να πηδηχτούν, δεν τους άρεσε αυτό που τους συνέβη όταν ήταν μαζί στο κρεβάτι και αντί να το λήξουν αποφάσισαν να φάνε τα λυσακά τους γιατί θεώρησαν για τον εαυτό τους (και πολύ σωστά) ότι είναι τέλειος και φταίει ο άλλος και ότι πρέπει να τον εκδικηθούν που έχασαν ένα πεντάλεπτο από τη ζωή τους.

έτσι άρχισε μία βεντέτα άνευ προηγουμένου - σε αυτό συνετέλεσε και κάτι ακόμα: ο καυγάς του ναυτίλου με τον macmanous ήταν πολύ βαρβάτος και δεν είναι δυνατόν δύο αδερφές να δεχτούν ο καυγάς δυό straight να είναι πιο εκρηκτικός από τον δικό τους καυγά.

μέσα σε αυτό μπλέχτηκεκαι ο old boy παρά το ότι είναι εντελώς μη gay, όπως είναι και εντελώς μηοτιδήποτε άλλο, είναι μησεξουαλικότητα δηλαδή.

αυτά για να ξέρεις τα ουσιαστικά αυτής της ιστορίας - για πιο κουλές λεπτομέρειες στα ιστολόγια των προαναφερθέντων παρακαλώ! έχω βάλει και κουλίνγκ για να μην κουράζεσαι

18 comments:

George Le Nonce said...

Προβατάκο, με όλο το θάρρος της γνωριμίας μας, θα μου επιτρέψεις να σου πω πως εδώ παίζεις εν ου παικτοίς.

Ο μανιφέστος αποφάσισε, κάποια στιγμή, για λόγους που μόνο εκείνος ξέρει, να αναγνωρίσει τον εαυτό του σε ο,τιδήποτε έχω πει ασκώντας κριτική σε κακής ποιότητας ιστολόγια και εν συνεχεία επιδόθηκε σε σχεδόν καθημερινές επιθέσεις.

Εσύ όμως με σοκάρει ότι αναπαράγεις αυτή την εντύπωση μιλώντας περί καβγά. Δεν υπάρχει καβγάς, όπως βεβαίως δεν έχει υπάρξει προσωπική γνωριμία μεταξύ εμού και του μανιφέστου. Όσο για τα σεξουαλικά, εσύ έχεις γνωρίσει τον αγαπημένο μου, αλλά οι αναγνώστες σου όχι - επομένως δεν ξέρουν ότι δεν θα μπορούσε ποτέ κανείς να θέλει να γαμηθεί με οποιονδήποτε άλλον, που θα ήταν σαφώς χειρότερος!

Katerina said...

πωπωωω και πολύ μπλέξιμο των μπουτιών στην ελληνική μπλογκοσφέρ! Κοίτα να ειδείς τι γίνεται στον virtual κόσμο και εμείς δεν έχομε πάρει χαμπάρι... Νά'σαι καλά λε προβ, που μας ενημερώνεις για τις αιμομεικτικές εξελίξεις! μουατς!

newManifesto said...

βαγγέλη θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο προσεκτικός όταν αναφέρεσαι σε μένα

δεν έχω τίποτα προσωπικό εναντίον κανενός

γράφω τις απόψεις μου μόνο για όσα διαβάζω και όχι για το πρόσωπο αυτού που τα γράφει που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μου είναι άγνωστα

και λυπάμαι που κατέβασες το ποστ που είχες ανεβάσει χθες και το οποίο αν θες τη γνώμη μου ήταν μερικά από τα πιο χυδαία ποστ που έχω διαβάσει ποτέ στην μπλογκόσφαιρα

λυπάμαι γιατί σε αυτό το ποστ μπορούσε να δει κανείς τον πραγματικό σου εαυτό

αυτόν που δεν μπορούν να κρύψουν οι χαριτωμενιές και τα βελάσματα

λυπάμαι δε ακόμα πιο πολύ γιατί έχεις φάει άπειρες φορές από ένα φαί που βάζαμε σε ένα τραπέζι εγώ κι ο Γιώργος, δυο άνθρωποι που όπως πολύ καλά γνωρίζεις δεν είμαστε καθόλου μα καθόλου εύποροι


και μόνο γι αυτό θα έπρεπε να είσαι πιο προσεκτικός

ειλικρινά είσαι ο μοναδικός άνθρωπος για τον οποίο μετανιώνω που κάλεσα στο σπίτι μου και του χάρισα την φιλοξενία μου και τον τάισα από το υστέρημά μου

provato said...

Δημήτρη θα σε παρακαλούσα να είσαι κι εσύ πιο προσεκτικός όταν αναφέρεσαι στον εαυτό ΣOY... και να αφήσεις τους ανόητους μελοδραματισμούς γιατί κάποιοι (συγκεκριμένα εγώ) ξέρουν τι κουμάσι είσαι.

ακριβώς επειδή έχουμε φάει μαζί τυχαίνει να έχω ακούσει από τα ίδια σου τα χείλη πόσο προβοκατόρικος και υποκριτικός ήσουν με ανθρώπους που σε κάποιο chat room πίστευαν ότι είσαι φίλος τους, ενώ εσύ προσπαθούσες με κάθε τρόπο να τους δημιουργήσεις μανούρες...

ας μην επεκταθώ περισσότερο, έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω από το να θυμάμαι απαράδεκτες και ανήθικες συμπεριφορές

πάντως για την φιλία έχεις πολύ περίεργες απόψεις....

για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους:

μη συγκρίνεις τον εαυτό σου με το Γιώργο - ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι δεν φτάνεις

το χτεσινό post σε ενόχλησε γιατί ήταν αλήθεια - για αυτό το λόγο το κατέβασα... δεν χρειάζεται σκέφτηκα να τρίβεις στην μούρη των ανθρώπων αυτό που τους πνίγει... είναι σκληρό και άκαρδο.

Στο σπίτι σου δεν με κάλεσες εσύ ποτέ - οπότε δεν έχεις να μετανιώσεις για τίποτα.
με κάλεσε ο συγκάτοικός σου ο οποίος ξέρει πολύ καλά αν αξίζω φιλοξενίας και του να μου προσφέρει από το υστέρημά του...

όσο για το ότι αναφέρεις την λέξη υστέρημα... τελικά, δεν θα πάψεις να με εκπλήσεις ποτέ με την μικρότητά σου.

κάνε κάτι με την πικρία που έχεις απέναντι σε ανθρώπους που απλά έχουν την αυτοπειθαρχία να υλοποιήσουν πράγματα που εσύ δεν υλοποίησες... αυτό είναι η βάση όλη του προβλήματος συμπεριφοράς που έχεις. όπως επίσης είναι και η βάση του προβλήματος του μανώλη...

δεν συνεχίζω, σέβομαι κάποια πράγματα που σε αφορούν και τα οποία εσύ καθόλου δεν υπολογίζεις φαίνεται...

αλλά δεν με νοιάζει... δεν θα σώσω εγώ τον κόσμο. Όπως είπα και εχτές στο μαναδικό post μου που σου τράβηξε την προσοχή (όχι τυχαία) "γράφω τις γριές που τα στόματά τους είναι πλημμυρισμένα μαύρο εμετό στα αρχίδια μου"

σε παρακαλώ μην κάνεις τον κόπο να απαντήσεις...

σε παρακαλώ...

(τι ανήθικο από μέρους να αναφερθείς στο όνομα του Γιώργου...)

provato said...

ώστε Γιώργο δεν υπήρξε γνωριμία μεταξύ εσού και του Δημήτρη... τι λες ρε συ, δεν τι ήξερα συγγνώμη... να το πάρω πίσω αμέσως αυτό που έγραψα, αμέσως!!!!


(σε γελοίες καταστάσεις Γιώργο, γελοία posts θα αναφέρονται... εσύ να δεις πόσο με εξέπληξες που απάντησεςσ στις επιθέσεις του χυδαίου ζηλόφθονου ανεκπλήρωτου παπάρα)

newManifesto said...

"ακριβώς επειδή έχουμε φάει μαζί τυχαίνει να έχω ακούσει από τα ίδια σου τα χείλη πόσο προβοκατόρικος και υποκριτικός ήσουν με ανθρώπους που σε κάποιο chat room πίστευαν ότι είσαι φίλος τους, ενώ εσύ προσπαθούσες με κάθε τρόπο να τους δημιουργήσεις μανούρες..."

είσαι ψεύτης, δόλιος, ξευτίλας και το χειρότερο είδος ανθρώπου που έχω συναντήσει ποτέ

το κακό για σένα όμως είναι το εξής :

αυτά που λες πως έχεις ακούσει από εμένα, εσύ τα λες και κανείς δεν μπορεί να ελέγξει αν αυτά που λες είναι ψέματα ή απίστευτες μαλακίες

αυτά που έχεις πει εσύ όμως υπάρχουν κι άλλοι που τα έχουν ακούσει

και φυσικά και για τους δυο μας υπάρχουν αυτά που έχουμε γράψει (όχι αυτά που έχουμε κατεβάσει)

ντρέπομαι για λογαριασμό σου ρε ξευτίλα


και μη μπεις στον κόπο να απαντήσεις

newManifesto said...

και κάτι που ξέχασα :

σε προκαλώ να μου πεις ποια είναι τα πράγματα που σέβεσαι και με αφορούν και δεν υπολογίζω
...

provato said...

το αν είσαι φίλος της αλήθειας ανόητε υστερικέ, φαίνεται από το γεγονός ότι ακόμα στο profile σου δεν έχεις βάλει την πραγματική ηλικία σου αλλά παρουσιάζεσαι ως 35 χρονών...


τόσο πολύ την αγαπάς λοιπόν την ειλικρίνια...


τι αστείο είναι ότι χέστηκες για το τι λέω και τι κάνω και τι έχω αναβάσει και τι έχω κατεβάσει... απλά γουστάρεις να μανουριάζεσαι και για αυτό το κάνεις όλο αυτό, για αυτό απαντάς...

άντε πήναινε από εδώ, που θα με προκαλέσεις κιόλας...

α, και στο λέω ακόμα μία φορά: σε γράφω στα αρχίδια μου, και εσένα και ότι σκέφτεσαι και τη γνώμη σου ότι είμαι χυδαίος

ειδικέ επι της χυδαιότητας, ε ειδικέ!

ουστ, που μου έμαθες και την ντροπή...

newManifesto said...

εντάξει το να σου λένε πως αυτό που είπες είναι ξευτιλισμένο ψέμα και να απαντάς "είναι αλήθεια επειδή κρύβεις τα χρόνια σου" είναι τι να πω ... πολύ ξευτίλα ρε συ ... απορώ ...

ντρέπομαι για τα παντελόνια που φοράς

ντρέπομαι που σου μίλησα ποτέ

ντρέπομαι για λογαριασμό σου και για την ξετσιπωσιά σου, τα ψέματά σου , τις κακοήθειές σου και τους άρρωστους άρρωστους υπαινιγμούς σου

όσο για το ποιος ψοφάει για καυγά το ομολόγησες μόνος σου

"το χτεσινό post σε ενόχλησε γιατί ήταν αλήθεια - για αυτό το λόγο το κατέβασα... δεν χρειάζεται σκέφτηκα να τρίβεις στην μούρη των ανθρώπων αυτό που τους πνίγει... είναι σκληρό και άκαρδο".

αν θυμάμαι καλά χθες εγώ δεν είχα κανέναν καυγά μαζί σου

το ξεφτίλας που είσαι ρε συ

φτού σου μαλάκα


.......

Anonymous said...

...έχω μείνει άφωνος... ρε παιδιά...

vjay

polyvios eupatridis said...

... κι εγώ ...

provato said...

έλα, συνέχισε, δείξε την κουλτούρα και τον πολιτισμό σου... τι να σου πω πια...

εντάξει, έχεις τον τελευταίο λόγο. και έχεις και δίκιο σε όλα.
Μπορείς τώρα να μην ξαναφέρεις την ρυπαρή σου ύπαρξη στην αντίληψή μου;

(γελοίε... που για χάρη μιας γαμημένης αντιπαλότητας στo ιντερνετ (!!!) και για να ικανοποιήσεις την μανία σου για μανούρα χρησιμοποίησες το γεγονός της κοινής μας φιλίας με το Γιώργο και τις κοινές στιγμές που έχουμε περάσει... άντε από κει, ανεκπλήρωτε...)

newManifesto said...

αν σου έχει μείνει έστω και μια στάλα τσίπα ανέβασε ξανά το χθεσινό πόστ που όπως ομολόγησες αναφερόταν σε μένα

ύστερα ψάξε όσο θες να βρεις κάτι που έχω γράψει για σένα και να είναι ανάλογης χυδαιότητας με αυτά που έγραφες στο χθεσινό ποστ

αυτό που πήγες σήμερα να καλύψεις με αυτές τις μαλακίες που γράφεις και έκανες το φριχτό λάθος να χρησιμοποιήσεις το όνομά μου

και τότε θα μπορούν να δουν όλοι ποιος κάνει πράγματα για την αντιπαλότητα στο ιντερνετ και ποιος σέβεται τους κοινούς γνωστούς και τις κοινές στιγμές που έχει περάσει με ανθρώπους

σε προκαλώ ........

provato said...

είσαι χαζός παιδάκι μου; δεν καταλαβαίνεις ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να με προκαλέσεις γιατί απλά σε γράφω στα αρχίδια μου;


όσο για τις ερμηνείες που δίνεις στα λόγια και τις πράξεις και τα γραπτά μου αποδεικνύουν απλά ότι είσαι απολύτως consumed από όλη αυτή την ιστορία των blogs, όπως ήσουν και τότε με το chat στο οποίο αναφέρομαι, και για αυτό κάθεσαι και απασχολείσαι με τι το εννούσε ο κάθε ένας...

κοντολογίς σε βαρέθηκα ακόμα περισσότερο (μοιάζει απίθανο αλλά γίνεται...)

Αν υποσχεθώ ότι θα λέω σε όλους ότι είσαι καλό παιδί και ότι έχεις δίκιο σε όλα ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ; pleaseeeeee.....

d.c. kostas said...

unfortunately, i read the original post.
my question is "why?"
just a few days ago we were raving (and rightly so) about your sister with manifesto telling her about you and the times you both spent together.
what happend since then that made you turn on him?
and since he did invite you into his home and broke bread with you, didn't he deserve a phone call or an email so the whole thing would not be so public and in such bad taste?

provato said...

dear kostas what exactly made you think that this: " η ελληνική blogόσφαιρα εδώ και μερικές μέρες βιώνει τους πόνους την ομαδικής εμμηνόπαυσης που έχει πιάσει μία χούφτα γριές ιστολόγες.

είναι οι συνεχίστριες της παλιάς παράδοσης στους "καλούς καυγάδες με αφορμή το ότι άπλωσες τα ρούχα σου στη μεριά μου" που έχουν όλες οι γεροντοκόρες

το κανονικό ζωντανό κομμάτι της ελληνικής blogόσφαιρας γράφει τα αραχνιασμένα μουνιά σας στα αρχίδια της...

όσα blogs και να κλείσετε - όσες προκηρύξεις και να γράψετε - όσο και να "μετανιώσετε" που μπήκατε στον καυγά - όσο και να εξηγήσετε γιατί σας μισούν - όσο και να εκλογικέυσετε αυτό που τώρα συμβαίνει...

η αλήθεια είναι μία και είναι πολύ σκληρή... περιεχόμενο και χαρά βρίσκετε μονάχα στα κρωξίματα.

είστε σαν τις γριές που έχάσαν τη ζωή και τώρα δεν την βρίσκουν

η πίκρα σας, που με τόση ακρίβεια εκφράζετε, που τις απόχρώσεις της με τόσο σωστά ελληνικά περιγράφετε, δεν είναι τίποτα άλλο από τις απωθημένες σας φιλοδοξίες...

που έχουν ανέβει και έχουν πλημμυρίσει το λαιμό, τα μυαλά, τα μάγουλα, το στόμα μας με μαύρο εμετό!

και πρέπει να βρείτε έναν άλλο τρόπο να τις εκφράσετε γιατί η μανούρα θα σας αφήσει το ίδιο ανικανοποίητους όπως σας άφησαν τα blogs σας που με τόσες ελπίδες ξεκινήσατε ότι θα τα κάνετε οάσεις επικοινωνίας και πολιτισμού...

την βαριέστε την όαση... - σε αντίθεση με ένα καλό καυγά που δεν τον βαριέστε ποτέ

θεέ μου, τι χάσιμο χρόνου!"

refers to the one you think it does. Does it mention any names; Come on man give me a break! In my blog I can write whatever I want. and that's all I have to say about that.

One more thought - if someone has the certainty that a certain accousation refers to him or her self only mekes me think that there is something wrong ! όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται, που λέμε!

d.c. kostas said...

first of all, you're quite right. it's your blog and you can write anything you want, but since it's in public view and you have your comments open, i thought i could pose a question.
actually, in one of your answers to manifesto, you wrote, "to htesino post se enohlise giati itan alitheia..." which in my book it means it was meant for him.
i enjoy a good fight, but there has to be something to fight about.
i'm still puzzled what made you throw your hat into the ring.

provato said...

dear costas Of course you have the right to pose as many questions as you want.
I ll never get tired answering them, and I mean that from the bottom of my heart (oh god this sounds soooooo Glen Medeiro)

ok, i ll tell you what. the post was written cause I felt αηδιασμένος (is it "appaled" the right word; I am not sure...) from all the bitchin an fightin and all that for which some bloggers are "famous" and which has resulted in a polarasation that really depresses me... it might sound stupid but that is what i feel...

i swear to you, I had in my mind MANY bloggers when I wrote it.

I know it was very bitter and acidee and κακοπροαίρετο but it refferes to a "blogbehaviour" if you know what I mean and not to personalities.

and then he thought that i was reffering to him, and then he took the whole thing out of the blogworld and that really pissed me off.

("μετανιώνω που σου έδωσα ένα πιάτο φαγητό από το υστέρημά μου;" That is so disrespectfull for himself )

There is a Dimitris I know and I treasure in my heart - but this person has nothing to do with Dimitris the blogger...

I am getting really sad with all this you know...

sorry... :-((