Friday, May 05, 2006

Είναι το αγαπημένο μου τραγούδι των Pet Shop Boys

σας το αφιερώνω με όλη μου την αγάπη! Καλό Σαββατοκύριακο - έχετε πια γίνει δικοί μου άνθρωποι και νοιώθω την ανάγκη να σας χαρίζω τραγούδια... είμαι Loser το ξέρω αλλά....

Left to my own devices - Pet Shop Boys

(εδώ κανονικά υπήρχε το video του τραγουδιού, είχα βάλει δηλαδή κώδικα από το youtube αλλά γαμώτη βαραίνει πολύ η σελίδα οπότε το έβγαλα... φανταστείτε το video clip...)

ή κάντε κλικ εδώ για να το δείτε

το ζήτησε ο αγάπιος ο αμβρόσιος

9 comments:

Xilaren said...

the same goes for me so that makes two of us.

kalo sab/ko!!!

Mirandolina said...

Καλό Σαββατοκύριακο και αυτό το περι λουζερ θα σχολιαστεί συντόμως και μ αφιέρωση. Δεν περίμενα από σένα τέτοια αμερικανοβαρβαρική ουάσπικη κουβέντα!

Provato said...

Κοκοβιέ, έλα να κάνουμε sex. είμαι σίγουρος ότι θα φτιάξει τρελά το κέφι σου. Μην πεις όχι. Σφάζονται τα ωραιότερα παλληκάρια για να έχουν το προνόμιο... ματς μουτς! μπε μπεε

xilarenaki μπεεεε


Mirandolina, αγάπα το προβατοφίλο σου με τα ελλατώματά του!! μπεεεεεεε ! (άκου ουάσπ εγώ... ένα ορθόδοξο πρόβατο...πο πο...)

enteka said...

lol, ok αφού δεν έχει πια το λινκ θα προσπαθήσω να το φανταστώ:το έδαφος είναι ένα αθραυστο τζάμι κι εγώ είμαι από κάτω του, βλέποντας κόσμο να χορεύει...

Ιφιμέδεια said...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω.

Το δικό μου πολυαγαπημένο των Pet Shop Boys είναι το Being Boring (και το Suburbia).

xxx

Provato said...

αχ, τι ωραία να με επισκέπονται pet heads! το καλύτερό μου! enteka μου αρέσει πολύ το blog σου! μπε μπεεε


ιφιμέδεια, ματς μουτς. ελπίζω να είσαι καλύτερα! μπεεεεε

amvro said...

ο κόκι νομόζω σου έσκασε φρέσκος φρέσκος απο τα μπλογκοπαρτέρια μου..


λοιπόν φέρε πίσω τους PSB!!

[o ξάδελφος του μαθουσάλα]

Provato said...

αμβρόσιε η επιθυμία σου προσταγή... σε πέντε τσέκαρε! μπε μπεεε (πότε θα έρθεις ελλάδα να πιούμε καφέ;) Μπεεεεε

amvro said...

αααα σας ευχαριστώ πολύ!!