Μία διαφήμιση για την οποία ο προβατάκος σου σου έχει πει από τις αρχές του Οκτώβρη
κέρδισε το μεγάλο βραβείο στην κατηγορία Film στο φεστιβάλ διαφήμισης που τελείωσε εχτές στις Κάννες.
εδώ μπορείς να την ξαναδείς
νομίζω ότι είναι ένα δίκαιο βραβείο, θυμάμαι όταν είχα πρωτοδεί την διαφήμιση (τώρα... εντάξει, την έχω δει τόσες πολλές φορές που έχω κάψει φλάτζα, αλλά τότε...) είχα μείνει μαλάκας και γιατην ιδέα και για το μέγεθος της παραγωγής και για το ότι είχε να κάνει με μπύρα και για όλα...
Στην κατηγορία Titanium Lion που επιβραβεύει μία πρωτοποριακή ιδέα πέρα από το που και πως εφαρμόζεται το μεγάλο βραβείο πήρε μία μικρούλα εταιρία από το Τόκυο η design-barcode η οποία επινόησε "πειραγμένα" barcodes με design τα οποία όμως λειτουργούν κανονικά στις ταμιακές μηχανές και έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί από μερικές γιαπωνέζικες εταιρίες.
Δες μερικά εδώ που μου αρέσουν πολύ:
4 comments:
Τη θυμάμαι πολύ καλά αυτή της Guiness. Δεν είχα ενθουσιαστεί αλλά είχα χαζέψει όσο να 'ναι. Την είχα δει πολλές φορές και τωρα πάλι ψιλοκόλλησα. Πολύ καλή πάντως.
Η ενημέρωση που μας προσφέρεις επίσης πολύ καλή.
epitelous ta barcodes xipnisan! it was about time!To lew giati egw to eixa proteinei xronia prin...(just a joke. min varas!) H pizza: apaixti!
despoina
adavertising spoiled me-teleio! Bravo vangeli pou psaxneis kai voithas kai emas tous anthrwpous twn spilaiwn (internetwise)!!!!
Presvi mas kakomathainete!
despoina (se logodiarroia simera)
γειά σου eryx... θέλω κάτι να σου πωωω. σε παραπέμπω στα σχόλια του Post ακριβώς από πάνω... φιλί μεγάλο φίλε!!!
μπεεεεε
Despoinaki! φιλί φιλί!
και μένα η πίτσα (παπαδοπούλου) μου άρεσε περισσότερο από όλα.
και ναι το advertsing spoiled me είναι απάιχτου. Who needs αυτή τη μαλακία το archive anymore?
μπεεε
Post a Comment