Friday, June 23, 2006

Grand Prix Cyber Cannes

Αυτό εδώ το video πριν από μερικούς μήνες φορτώθηκε ξαφνικά στο youtube.
Όταν το δεις θα καταλάβεις γιατί μέσα σε μερικές μέρες είχε φτάσει να προβάλεται στα κεντρικά δελτία ειδήσεων των Αμερικάνικων τηλεοπτικών σταθμών

(επειδή ξέρω τι τεμπελχανίο είσαι και τι παλιοτσιγκούνης που ούτε μία Adsl δεν παίρνεις - δεν μπορώ να καταλάνω πόσο ακόμα θα περιμένεις να πέσουν οι τιμές, δηλάδή πρέπει να στο χαρίσουν.... ΦΑΚΦΑΚΦΑΚΦΑΚ... -

σου λέω ότι δείχνει έναν πιτσιρικά να εισβάλλει στο αεροδρόμιο που βρίσκεται το προεδρικό αεροπλάνο των ΗΠΑ και να κάνει γκράφιτι στο φτερό του...)

Φυσικά ήταν όλο στημένο - κανένας δεν μπορεί να φτάσει στο προεδρικό αεροπλάνο και να του κάνει γκράφιτι, αλλά μέχρι να αποκαλυφτεί ότι πίσω από όλη αυτή την ενέργεια βρισκόταν μία νέα διαφημιστική εταιρία που ιδρύθηκε από έναν απ' τους πιο πολυβραβευμένους δημιουργικούς της εποχής μας η μάρκα stillfree έγινε γνωστή σε όλον τον κόσμο και αγαπητή στους 20άρηδες.

Αυτό λοιπόν το viral πήρε μάλλον λόγω αληθινίλας το μεγάλο βραβείο στην κατηγορία cyber στο φεστιβάλ διαφήμισης στις Κάννες.

Προς γνώση και μίμηση - ό,τι πρέπει σαν σκεπτικό για την Ελλάδα που τα budget είναι μικρουλίνια!

4 comments:

Grimdal said...

Δες+αυτά http://media.skoopy.com/misc/clever_ads/

provato said...

thanks Grimdal! μπεεε και ματς μουτς!

:-)))

spyros said...

Βέβαια, δεν πρέπει να παραλείψουμε το γεγονός, ότι πίσω από όλο αυτό, βρίσκεται ο τύπος που έχει την εταιρεία με ρούχα streetware, ECKO.

(Έχεις δει πόσο κάνει ένα παντελονάκι ECKO;;;)

;-)

provato said...

μπεεε Spyros! true, thanks for the info! ζετεμ! μπεεε μεγάλο!