Friday, June 23, 2006

Press Grand Prix Cannes


αυτή είναι η διαφήμιση περιοδικού/εφημερίδας που πήρε το μεγάλο βραβείο στην κατηγορία. Η αιτιολόγηση της επιτροπής ήταν ότι είναι φοβερά μονοσημαντέ, καταφέρνει να ζωντανέψει την ουσία της μάρκας Lego που είναι η φαντασία (εεεε... πως το κάνει αυτό; Λες να έχει να κάνει με το ότι ο τίτλος είναι η λέξη imagine; ...μπα, δεν νομίζω...) και, το βασικότερο, σε κάνει να "συμμετέχεις" αφού ανοίγει το μυαλό να σκεφτείς τι υπάρχει κάτω από αυτή την μπλε επιφάνεια. Αυτά! Συμφωνώ με το βραβείο; Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει... αλλά σε κάνει να κολλάς και να σκέφτεσαι... οπότε, ας πάει και το παλιάμπελο!

10 comments:

Sigmund_01 said...

Πάρα πολύ καλή δουλειά...
Γράφει τόσο δυνατά η εικόνα που χάνεσαι μέσα της...
Πρέπει να φανταστείς σε φυσικό μέγεθος πόσο εντυπωσιακή είναι!

provato said...

αφού σου αρέσει εσένα.... τότε μου αρέσει πολύ περισσότερο και εμένα! καλημπεεεεεέρα!

chris said...

Παρουσίασε σ' έλληνα διαφημιζόμενο αυτή την καταχώρηση σε προσχέδιο και την έχεις πάρει πίσω σε χρόνο dt.
Πολύ άδεια είναι, θα πει. Μεγάλωσε το λογότυπο 20000000000% να γεμίσει ο χώρος και να φαίνεται... μπλιαχ...

Mirandolina said...

Αμα το περισκόπιο του υποβρυχίου ήταν κίτρινο να θυμίζει μπιτλάκια, θα μ άρεσε πιο πολύ.
Ευχαριστώ,
ο μέσος καταναλωτής.

Η μικρή Ολλανδέζα said...

Ρε 'συ είναι πολύ καλό το αφισάκι... τι λέμε τώρα?!?!?!
Μήπως ζηλεύουμε, λέω, μήπως????

Sigmund_01 said...

@chris

Ο διαφημιζόμενος ΠΡΕΠΕΙ να έχει τις τρεις ισάξιες δημιουργικές προτάσεις για να διαλέξει...
Εάν μέσα σε αυτές προτείνεις κάτι τέτοιο, και μπορείς σαφέστατα να υποστηρίξεις το "γιατί" το προτείνεις, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να διαλέξει αντίστοιχου επιπέδου πρόταση.
Εάν ξεκινάμε με το τι θα πει και όχι τι θα πούμε εμείς πέταξε το πουλάκι!
Είναι μεγάλο ζόρι και απογοήτευση να είσαι ο πελάτης, να περιμένεις να δεις κάτι δημιουργικό (που είναι απαραίτητο για την δουλειά σου) και να σου σερβίρει ο καβαλημένος αρτίστας μία (μόνο μία...) εκτός πραγματικότητας μαλακία λέγοντας «αυτό» (Ούζο 12, αν θυμάστε!) «ξέρω εγώ».
Έχω βρεθεί και από τις δύο πλευρές του τραπεζιού και έχω «κλάψει» και σαν πωλητής δημιουργικού και σαν πελάτης.

spyros said...

Εμένα πάντως μ' αρέσει πολύ...

Το κίτρινο θα έκανε καλύτερο contrast, αλλά χειρότερους συνειρμούς.

Anonymous said...

Para para para para poli adiafori douleia! Tsampa pige to Grand fetos....auto Lego egw.
Provate, sintrofika velasmata
DDespoinaB

provato said...

ρε chris δεν τηνβρίσκω και τόσο ακραία να σου πω την αλήθεια!! δεν νομίζω να είχες τόσο μεγάλη δυσκολία να την πουλήσεις - εκτός και αν οι άλλες δύο προτάσεις σου όπως σωστά παρατηρεί ο sigmund_01 ήταν εντελώε φλατ και επηρρέαζαν αρνητικά τον πελατάμπλ!

mirando εντυπωσιάζομαι ομολογώ που έκανες το συσχετισμό με John Lennon και τα συναφή... εμένα δεν πήγε καν το μυαλό μου εκεί. αλλά βρήκα στο internet ότι στο μυαλό των δημιουργών της διαφήμισης αυτής υπήρχε και μία σαφή αναφορά στον κόσμο των Beatles. Φιλί μεγάλο!!! μπεεεε

Μικρή Ολλανδέζα δεν το πολυαγαπάς το πατούρι φαίνεται... τι να πω... τι να πω... :-P

μπεεεε

sigmund συμφωνώ απολύτως μαζί σου. απολύτως!!! μπεεεεε

despoinaki δεν θα την έλεγα αδιάφορη. ¨εχει solid σκεπτικό που βγαίνει ακόμα και σε άσχετο με το χώρο, και σίγουρα έχει και stopping power. αλλά ότι δεν είναι η σούπερ ιδεάρα, δεν είναι άι αμ σόρι! μπεεε

provato said...

spyros Κι εμένα θα με ψάρωνε ίσως λίγο περισσότερο το κίτρινο...

γιατί μιλάς για χειρότερους συνειρμούς; τι εννοείς;