Monday, August 28, 2006

Αξιομίσητο - αξιαγάπητες

το πιο αξιομίσητο αυτοκίνητο ΌΛΩΝ των εποχών, το HUMMER, το οποίο για να κάνει ένα χιλιόμετρο καίει τόση ενέργεια όση χρειάζεται για να φωτιστεί ένα σχολείο ΚΑΙ να λειτουργήσει μία ηλεκτρική αντλία πόσιμου νερού ΚΑΙ να ηλεκτροδοτηθεί ένα νοσοκομείο στην αφρική για ΕΝΑΝ ΟΛΑΚΕΡΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ χρόνο...

...έχει μία πάρα πολύ καλή διαφημιστική εταιρία, την modernista που έχει πολύ ενδιαφέρον site αλλά και έβγαλε για το "αυτοκίνητο - καταστροφή της φύσης και του πολιτισμού" μερικές πολύ αστείες διαφημίσεις.

δες αυτή εδώ

και δες και ετούτη δα

όχι ότι αυτή εδώ δεν έχει πλάκα και χιούμορ

άντε, δες και την τέταρτη.

Please make sure (πως το λέτε εσείς εδώ ρε γαμώτη μου...?) να προσέξεις τις λεπτομέρειες, τις εκφράσεις, αυτά που γίνονται σε δεύτερο πλάνο και ούτω καθ' εξής.

Φυσικά I take it for granted ότι θα θυμάσαι πως πριν από κάμποσο καιρό είχε κυκλοφορήσει ένα video, με τον τύπο που παίζει στις διαφημίσεις, να κάνει τα τρελά και τα παλαβά του.

τον γράπωσαν οι Mf's. περιττό να σου πω: ΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩ!

2 comments:

Anonymous said...

τι ωραία χαζοδουλειά! γιατί κανείς εδώ στο Γκρις δεν μπορεί να εμπιστευθεί το tvc του στο χιούμορ που κάνει κανείς μετά από 2 μπύρες; τελικά αισθάνονται όλοι (διαφιμιστές και διαφημιζόμενοι) πολύ πιο σίγουροι αντιγράφοντας ο ένας τον άλλον - δεν έτυχε, πέτυχε! (πες μου πως είδες το concept της NOVA ξεπατικοτούρα (που έλεγα και μικρή) στη νέα καμπάνια του Αlpha!... τσ! τσ! τσ!shame on them!

despoina

Provato said...

και μένα μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ! χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε.


όσο για το Alpha... για να πω την αλήθεια μου, και εγώ όταν την είδα την καμπάνια πήγε το μυαλό μου στη δουλειά για την Nova. Αλλά... δεν ξέρω... άλλο σαν νόημα το "δύσκολα Ξεκολλάς" από το "όταν έχεις δει Alpha θέλεις τα νέα να είναι νέα".

Βέβαια καρασυνφωνώ ότι σαν εκτέλεση μοιάζει πάρα πολύ αυτό το "ανατρέπω την καθημερινότητα με αναπάντεχες ατάκες επειδή έχω δει τηλεόραση". Από αυτή την άποψη είναι καραμπαμπάμ ξεπατικοσούρα!!

Φιλί μπεεεεεγάλο!!

:-))