Thursday, August 03, 2006

Αναπάντητα comments παντού.


Η κατάσταση έχει ως εξής - είμαι τόσο κουρασμένος μυαλικά που δεν μπορώ καν να πείσω τον εαυτό μου να ρημαδοαπαντήσει στα άπειρα cooments που μένουν αναπάντητα εδώ και μέρες. Ζητώ συγγνώμη από το πολυάριθμο κοινό μου! (Εν τω μεταξύ έχει πάρει άδεια ΚΑΙ ο publicist μου που θα μπορούσε να απαντήσει αυτός... DRAMA φίλε μου)

Προχτές συν τοις άλλοις ήρθε και η αδελφή μου με τον ΧιούιΛιουϊΝτιούϊ από την Αμερική. Θα διατεθεί χρόνος κι εκεί...

Ταυτόχρονα είμαι και σχετικά ικανοποιημένος από το πως πήγε το τελευταίο διάστημα της ζωής μου στο θέμα δουλειά, έργο, παραγωγικότητα.... Άρα αισθάνομαι ότι μου αξίζει μία ξεκούραση.

Από την άλλη, αύριο Παρασκευή αρχίζει η μεγαλύτερη σερί άδεια που έχω πάρει ποτέ από τότε που ξεκίνησα να δουλεύω στην διαφήμιση. Επιστρέφω, για να καταλάβεις, για δουλειά στις 28 Αυγούστου! Is that kolofardia or what!!!!?????

Επιπλέον λέω να κάνω κι ένα πείραμα. Να δοκιμάσω λίγο τον εαυτό μου για ένα διάστημα χωρίς την εκτόνωση και την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας που μου δίνει, σε κάποιο συγκεκριμένο επίπεδο, το site μου.

Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα... προσπαθώ να σου πω ότι θα τα πούμε σε λίγο καιρό γλυκέ ευγενικέ πανέξυπνε και μεγαλοτσούτσουνε αναγνώστη. Και sexy αναγνώστρια. Και καυτέ gay!

μην με ξεχάσεις όσο "λείπω" γιατί θα γίνει της πουτάνας όταν γυρίσω.

Αν με θες κάτι να μου στείλεις mail, ναι; θα μου υποσχεθείς κάτι; αν πας κι εσύ να ξεκουραστείς να περάσεις καλά - αν δεν πας να ξεκουραστείς, να απολαύσεις την Αθήνα...

δεν ξέρω τι άλλο να σου πω - ποτέ δεν ήμουν καλός στους αποχαιρετισμούς, γεγονός που είναι περίεργο αν σκεφτείς τι drama hunk που είμαι...

τι σταδγιάλα μαδαφάκα, δεν θέλω με τίποτα να τελειώσει αυτό το post... δεν μπορώ να σταματήσω να πληκτρολογώ... σου είπα ότι θα μου λείψεις;;;

ΑΑΑΑΑ! τώρα που το θυμήθηκα - αύριο μεθαύριο θα ανεβάσουμε νέα Ζώδια Λώρας, έχε το νου σου θα είναι πολύ τζούσι (από το χυμός, όχι από το Εβραίος...)

και κάτι ακόμα - θα κρατάω σημειώσεις για να ανεβάσω τα τρελά σεντόνια μόλις επιστρέψω... και αυτό είναι απειλή.


άντε, σε αφήνω τώρα!!!


...σε αφήνω λέω....


...δεν θα με φιλήσεις;

...δημήτρη, φεύγω είπα!


...δημήτρη, είμαι στην πόρτα....

δημήτρη... δημήτρη....την ανοίγω... ΦΕΥΓΩ... δεν θα με φιλήσ...

19 comments:

Xilaren said...

sexy αναγνώστρια είπατε;;;;;;;;; Τσουπ, να'μαι κι εγώ!

καλέ που θα πας;;;;;;;; ήρθα για μοχίτο!!!

άντε, τέλοσπαντων, πήγαινε και να περάσεις πολύ, πολύ καλά γιατί σου χρειάζεται! και όχι drama..

drama, drama we don't wanna no drama...

μουυυυυτς!

ONOMATODOSIA said...

relax

Afrikanos said...

"προσπαθώ να σου πω ότι θα τα πούμε σε λίγο καιρό γλυκέ ευγενικέ πανέξυπνε και μεγαλοτσούτσουνε αναγνώστη"

σνιφ,σνιφ....ειναι η πρωτη φορα που με αναφερεις στα ποστ σου!...με συγκινησες βρε! ασταδιαλα!



ΖΗΤΩ Η ΜΠΕΕΕΕΕΕΤΡΕΛΛΑ ΚΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!

Grimdal said...

Καλά να περάσεις προβατάκο, καλή ξεκούραση, καλές βουτιές+καλά μπάνια

cobden said...

Kαλές διακοπές και από εδώ!!!Σου ανταποδίδω όλες τις ευχές που μου έκανες στο blog μου και κυρίως την τελευταία :)Eίδες σύμπτωση?Η άδεια μας αρχίζει και τελείωνει την ίδια μέρα!!Φιλιά πολλά!!

enteka said...

kales diakopes drama hunk!~!
:)

Attalanti said...

Καλό καλοκαίρι, πρόβατε! Μάζευε δυνάμεις και εμπειρίες!

Anonymous said...

Άντε και όταν γυρίσεις, κερνάω μοχίτος εγώ!

Καλές Διακοπές. ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ! ΣΟΥ ΣΟΥ, ΟΛΟΔΙΚΕΣ ΣΟΥ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ! :)

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

η σέξυ σου αναγνώστρια εύχεται καλός διακοπέος!!! ΜΩΡΌ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥ
Να περάσεις ΤΕΛΕΙΑ!

Anonymous said...

καλή αντάμωση κι από κοντά...

[Ξέρεις εσύ...]

;)

Anonymous said...

Καλές διακοπές
Nα σε ξεχάσω; Μα είναι δυνατόν;
Εγώ; Εσένα;

Ο Ανώνυμος

Ιφιμέδεια said...

Προβατούλη να περάσεις καλά!

Περιττό πόσο με συγκίνησε η Βουγιουκλάκεια αναφορά τέτοιο Αλίκη freak που είμαι!

Ναι περάσεις τέλεια-τέλεια-τέλεια, Εσύ-εσύ-εσύ, you-you-you, θα μας λείψεις!!!

χχχ

Μαρκησία του Ο. said...

Καλές διακοπές προβατίνι!

χαβ φαν εντ ε λοτ οφ ρεστ :)

ματς μουτς
ΧΧΧ

YO!Reeka's said...

σκις δεμ όλ!
χαχαχαχα
καλά να περάσεις

mindstripper said...

Μπέεεερνα καλά μικρό κι αθώο μου φλοκατάκι. Να ηρεμήσεις, να ξεκουραστείς, να μαυρίσεις, να γυμνάσεις το σέξι κοιλάκι σου και να απολαύσεις πολλές πολλές όμορφες στιγμές με το ρεμάλι σου.

Μουατς στη μουσούδα.

bbchris said...

Καλές διακοπές, καλή ξεκούραση και να χτίσεις πολλούς πύργους στην άμμο, ώστε όλο τον χειμώνα να έχεις την ελπίδα ότι επιστρέφοντας του χρόνου, θα τους βρεις εκεί να σε περιμένουν!!! ;-)))

Anonymous said...

katarxhn na po pos to pronomio ths anonymhs anonymias edo mesa to exo ego kai mono ego dhladh ego ego ego ego ego ego ego ego...

kata defteron na mas steileis esy email :P

kata triton den me lene Dhmhtrh! (alla glykotsoutsouno me exoun pei... :O )

anyway opos k na exei
Kalo kaloMPEEEEri

PS etsi k ypopsiasto pos se exo petyxei exo se magazia tha kourepso to malli sou palioprovato
PS2 nai exo kefia an k argei h epomenh mou adeia...
PS3 geia

Ελπίδα said...

Πολύ μ΄άρεσε που σε βρήκα. Διάβασα και τα ατρολογικά σου. Ωραία! Να περάσεις όμορφα και να γυρίσεις να μας πεις για τον Σεπέμβρη.

vasvoe said...

άντε μπράβο πήγαινε διακοπές να ησυχάσουμε κι εμείς λίγο από την πολυλογία σου!!!

πάνε εδώ, πάνε κει, διάβασε αυτό, μη ξεχάσεις να διαβάσεις το άλλο!!

ματς προβατάκι!!!