Friday, September 08, 2006

Βία

Βία

το film αυτό είναι σκηνοθετημένο από τον Derek Jarman. Το έφτιαξε για να παίζει ως οπτικό background στην πρώτη περιοδεία που έκαναν ποτέ οι Pet Shop Boys όταν έπαιζαν το Violence.

Το Violence είναι από το πρώτο τους άλμπουμ, Actually, που περιλαμβάνει και το West And Girls και η μελαγχολικότητά του τόσο στους στίχους και την μουσική το έκαναν ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια όλων των εποχών... ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

το αφιερώνω στον Πολύβιο που μοιάζει να είναι πιο ανθρώπινος άνθρωπος από ότι είναι οι άνθρωποι στην εποχή μας...

The sons and brothers
fighting for another cause
anything to give their lives some meaning
busy with their guns and dreaming
far away from here
said they would act in self-defence

And all the others
running 'round so hot and bothered
anything to give their lives some meaning
in the evening
running around with guns and
said they would act in self-defence
with violence

Violence
Violence
Violence breeds violence
Violence breeds

The son and brother
when he gets home
he gives someone some love
and mutters
'Woman, you'll never understand
I did what I said in self-defence
with violence'

Violence breeds violence
Violence breeds violence
Violence breeds violence

4 comments:

Provato said...

Πολυβιάκι μου, προσπαθησα να σου αφήσω σχόλιο να σε ευχαριστήσω για την αφιέρωση αλλά με αυτό το bete blogger δεν τα πηγαίνω και τόσο καλά...


σε ευχαριστώ για την αφιέρωση πολύ πολύ!


(πότε βρε θα πάμε για τον καφέ;)


εεεεε; Μπεεεεε;;;;

enteka said...

πωπω, τέλεια τουρνέ. την είχα δει μια φορά στην βιντεοθήκη του πανεπιστημίου στο βερολίνο κι έκτοτε δεν την βρίσκω πουθενα. Το βίντεο που έβαλες είναι τέλειο :)

[όσο για το numb, το τραγούδι το βρίσκω μάπα όπως κι ο αμβρόσιος, αλλά το βίντεο είναι φανταστικό! Αχ, και να 'χε η εταιρία τους γρήγορα αντανακλαστικά και να το είχε βγάλει όταν έπρεπε: στο τέλος του μουντιάλ τότε που ακουγόταν παντού στην αγγλία και πουλούσε τρελά και σε downloads (ή να το είχε κάνει double a-side με το Minimal...)

φιλάκια πρόβατε!
:)

Anonymous said...

ευχαριστώ, προβατάκο μου. με το Beta έχω βρει κι εγώ τον μπελά μου γιατί δεν μπορώ να αφήνω σχόλια με το κανονικό μου όνομα. τα άλλα θα τα πούμε λιαν συντόμως από κοντά
:-)
φιλιά

Provato said...

enteka εγώ έχω αγοράσει την βιντεοκασέτα με όλα το video Που είχε γυρίσει ο Derek Jarman για αυτήν την τουρνέ των PSB, of all places... στο duty free του αεροδρομίου της Μόσχα το 1996. Την έχω δει μερικές φορές αλλά από τότε πάνε χρόνια.. ελπίζω να δουλεύει ακόμα η κασέτα. Αν ναι θα την γράψε σε dvd και αν θες σου στέλνω ένα αντίγραφο.

Για το NUmb.... well δεν είναι ότι καλύτερο έχουν πει ποτέ, αλλά δεν είναι και μάπα ρε συ... εντάξει... Φιλί μπεεεεγάλο xxxxx

ναι πολύβιε,μακάρι να βρεθούμε σύντομα. xxxxx Μπεεε μπεεε μπεεε