Sunday, October 01, 2006

Λειτουργεί

το site της Lifo λειτουργεί. έχει και τα ζώδια.

5 comments:

Lili said...

το τοιχος δεν ειναι αυτο που δουλευανε (σαν) σκλαβοι να το χτισουν και θαβανε τα κοκκαλα ολων οσων πεθαινανε on the job?

τετοιο θαυμα θες βρε;

Anonymous said...

Ναι αλλά τα ζώδια απ τη δική σου σελίδα, είχαν άλλο γούρι.
Το...Φεγκ Σούι σου δηλαδή τους έδινε άλλη χάρη.

Καλό μήνα προβατάκο μου.Στα τσακίδια ο Μαύρος Σεπτέμβρης που πέρασες.

Ο Ανώνυμος

Provato said...

lili οι κινέζοι σκλάβοι δεν ήταν άνθρωποι... ή κάνω λάθος; τρέλανέ μας τώρα κι εσύ...


Ανώνυμε τι να κάνω... και εμένα μου άρεσαν πολύ τα ζώδια της Λώρας (κυρίως διότι εγώ δεν είχα καμία ανάμειξη στο γράψιμο... χεχεχε) αλλά η φιλενάδα μου είναι πολύ απασχολημένη και δεν μου στέλνει τώρα τελευταία... Κλαψ λυγμ!!!

σε φιλώ πολύ, εύχομαι και για σένα τα καλύτερα!! όχι μόνο τον Οκτώβρη αλλά κάθε μήνα, κάθε μέρα κάθε στιγμή! xxxx

Xilaren said...

ainte, apo ti myti mas to bgalate!!!

;-PPPPPP

Provato said...

ναι αλλά... άξιζε τον κόπο!!!

μπεεεε μωρό μου!!