Friday, October 27, 2006

Όχι ρε πούστη όχι

ενώ εγώ θα πρέπει να δουλέψω αυτό το Σαββατοκύριακο (έχω να βοηθήσω λίγο την Margaret Atwood να γράψει το τελευταίο κεφάλαιο του καινούργιου της μυθιστορήματος, και μετά να δούμε λίγο με τον Stephen Spielberg την σκαλέτα της επόμενής του ταινίας - με παρακάλεσε λίγο να τον συνδράμω γιατί έχει κολλήσει -, και μετά πρέπει να τσεκάρω τα σχέδια για την βάση που θα χτιστεί από την NASA στον πλανήτη Ερμή πριν τα στείλω για να αρχίσουν να τον υλοποιούν...)

οι φίλοι μου έχουν κανονίσει όλοι να πάνε εκδρομές (δες φωτό από κάτω). τα νεύρα κουρέλι - να κάνετε καμία βουτιά και για μένα βρεεεε μπεεεεεδες!

όχι ρε πούστη όχι.


2 comments:

Anonymous said...

Μην αισθάνεσαι μόνος, μωρό μου. Κι εγώ θα σκυλοδουλεύω όλο το Σαββατοκύριακο...

Provato said...

thanx!!! Μπεεεε μπεεε μπεεε

xxxxxxx

:-)))