Monday, October 23, 2006

Kudos από έναν ξυνίλα

...γενικά είμαι πολύ ξυνίλα με τα εστιατόρια. Ίσως επειδή τα "έχω ανάγκη", με την έννοια ότι αφού πια δεν μαγειρεύω σχεδόν ποτέ, μόνο όταν πάω σε κάποιο εστιατόριο τρώω κάτι καλύτερο (συνήθως την βγάζω με πίτσες, σουβλάκια, τσιπς πιτσίνια φουντούνια πακοτίνια).

Φαντάσου λοιπόν πόσο πολύ μου άρεσε αυτό που πήγα την Παρασκευή το βράδυ ώστε όχι μόνο ζάλισα όλο τον κόσμο να μιλάω για αυτό όλο το Σαββατοκύριακο αλλά ξαναπήγα και την επόμενη το μεσημέρι.

Αναφέρομαι στην KUZINA, το καινούργιο μεζεδοταβερνοgourmetδοπωλείο στην Ανδριανού, απέναντι από το ναό του Ηφαίστου στην Αρχαία Αγορά.

Καταπληκτικά φαγητά. καταπληκτικά. Η σαλάτα με κουλούρι Θεσσαλονίκης και ντομάτα μαριναρισμένη σε μπαλσάμικο είναι από άλλο κόσμο. (και ναι, κι εγώ όπως κι εσύ, μισώ ό,τι έχει μπαλσάμικο αλλά αυτή η σαλάτα είναι αβιστούβγημα!!!). Όσο για το ραγού μοσχαριού με χυλοπίτες και μυτζήθρα είναι μπρίλιαντ! Τρέχουν τα σάλια και μόνο που το θυμάμαι!

Πέρα από το πολύ νόστιμο καλοφτιαγμένο φαγητό η KUZINA έχει και άλλα καλά: Δεν είναι understaffed (...μου χαλάει λίγο την ευχαρίστηση να βλέπω ότι ο σερβιτόρος μου κοντεύει να πεθάνει από άγχος επειδή έχει να σερβίρει τα διπλάσια τραπέζια από όσα θα έπρεπε...),

το περιβάλλον είναι πολύ ωραίο (ψηλό ταβάνι, ανοιχτά χρώματα, ωραία διακόσμηση - όχι τίποτα φοβερά πρωτότυπο, αλλά μία χαρά),

και ο σεφ που ήταν πολύ γοητευτικός κύριος (γιάμι γιάμι...) κυκλοφορούσε συχνά μέσα στην σαλοτραπεζαρία και στους γνωστούς του πελάτες (για να μην γίνεται και αδιάκριτος...) ρώταγε αν είναι εντάξει όλα. Ευγενέστατος - μέχρι που ευχαρίστησε μία παρέα που, επειδή δεν είχε κάνει κράτηση, το βράδυ της Παρασκευής χρειάστηκε να περιμένει 1 ώρα για να καθήσει, με ένα ευγενέστατο και πολύ γλυκό "ευχαριστώ για την υπομονή σας".

κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ στην KUZINA και τους ανθρώπους της λοιπόν. Να πας οπωσδήποτε! Θα φας καλά, θα περάσεις όμορφα!

3 comments:

Anonymous said...

Geia sou beloved Provate!!Oxi mono..to ryzoto me mydia kai to T-Bone me kappari einai episis enas gastronomikos orgasmos..kai i kopela pou to exei..Maria an thymamai kala,toso glykia oso ta apisteyta glyka tous (like bitter chocolate with lemon cream...) grrrr ti mou kanes Deyteriatika na ligouriasw se mia perioxi pou ta patatakia einai blessing..GRRRR

ilias said...

Λοιπόν φ-ο-β-ε-ρ-ή σύμπτωση Προβατάκι!
Πρώτον, γιατί κι εγώ ήμουνα στο KUZINA την περασμένη Παρασκευή!!! Δεύτερον, γιατί κι εγώ ξαναπήγα χτες-Τετάρτη-βράδυ.

Λοιπόν το φαγητό τέλειο όπως άλλωστε και η εξυπηρέτηση (και τις δύο φορές).
Κρίμα που δε σε είδα την περασμένη Παρασκευή το βράδυ. Και λέω «κρίμα» γιατί μου συνέβη κάτι περίεργο: πήγα με ένα φίλο που είχα να δω χρόνια. Προς το τέλος του δείπνου μας, και υποπτεύομαι ότι δεν ήταν το φαγητό, το body language του μου έλεγε ότι
ήθελε να φύγει όσο το δυνατόν πιό γρήγορα, όσο το δυνατόν πιό μακρυά. Πράγμα που έκανε μόλις σηκωθήκαμε απ’ το τραπέζι. Μακάρι να σε είχα πετύχει εκείνο το βράδυ στο KUZINA!--Με την απέραντη σοφία σου, ίσως να μου είχες εξηγήσει το περίεργο αυτό φέρσιμο του φίλου μου, που ακόμα προσπαθώ να καταλάβω. Παρ’όλο ότι τον είχα καλέσει εκείνο το βράδυ, φυσικά δεν πήρε τηλέφωνο γιά να μ’ευχαριστήσει, και ούτε με έχει πάρει από τότε. Κι’εγώ από διακριτικότητα δεν τον έχω ενοχλήσει – και ούτε σκοπεύω. Δεν είναι το στυλ μου.

Τι με συμβουλεύεις σοφέ Πρόβατε;
Ηλίας

Provato said...

ilia σε συμβουλέυω να μην jumb to conclusions πριν μιλήσεις μαζί του. και να μην τρέχει το μυαλό σου!!! μπεεεεεεεε


dj kwstas μπεεεευχαριστώ για τις συστάσεις. είσαι κούκλος!


Lacerta Μπεεεε