Saturday, November 18, 2006

Μόνοι. Πάντα.

εχτές το βράδυ πήγα σε ένα σκοτεινό gay bar σε έναν παράδρομο της Ιεράς Οδού.

Πίνωντας το ποτό μου (έχω προσέξει ότι τα ποτά που στα σερβίρει κακότροπος barman είναι πολύ πιο πειραχτικά από αυτά που σου σερβίρει ένας γλυκός και ευγενικός... τι ξυνός που ήταν αυτός εχτές, καλά να είναι....) παρατηρούσα τα βλέματα, τις κινήσεις, την γλώσσα του σώματος των υπόλοιπων πελατών. Αν και υποτίθεται ότι σε αυτό το bar πας κυρίως για να βρεις γκόμενο, όλοι φαίνονταν τόσο ολοκληρωτικά απρόθυμοι να βγουν από την μοναξιά τους.

Τρόμαξε η ψυχή μου.

...Το μαρτύριο που γνωρίζουμε, είναι προτιμότερο από τον παράδεισο που δεν ξέρουμε πως θα είναι.

παράτησα το τελευταίο ποτό μου στην μέση, πήδηξα σε ένα ταξί και έτρεξα γρήγορα σπίτι, στην αγκαλιά του ρεμαλιού

14 comments:

Anonymous said...

Γιατι σκοτεινό?Δεν μου έλεγες να ανοίξω λίγο τα φώτα?Αλλα πάλι γιατί?Για να φαίνονται καλύτερα όλα αύτα που προαναφέρεις?..Οπότε με καταλαβαίνεις..Φανταστικέ μπλόγκερ???
Σε προειδοποιώ..μην πας να με ψυχογραφήσεις ποτέ ..ποτέ λέω!!!
(σπαρακουάκ)!

nonplayer said...

εγώ πάλι αναρωτιέμαι πόσοι ακόμα άραγε εκεί μέσα είχαν τη σιγουριά ενός ρεμαλιού να τους περιμένει, έτσι ώστε να μπορούν να το παίζουν υπεράνω, όπως περιγράφεις...

Anonymous said...

Εγω παλι αναρωτιεμαι τι πηγες να κανεις εκει...

Αν ολοι ηταν προθυμοι και δεκτικοι και ανοιχτοι,αλλιως θα εξελισσοταν η ιστορια;
Και τωρα"παλι καλα που εχω το ρεμαλι-μπροστα στη μοναξια του κοσμου,καλο ειναι κιαυτο";
Αλλα παλι,τι ξερω εγω...

passing by

Anonymous said...

Εσυ βρε προβατάκι μου δεν είσαι για σκοτάδια, εσύ σαι για λειβάδια, για αγκαλιές και χάδια, για λάδια αρωματικά και χαλαρά φιλάκια - δεν είσαι για μπαράκια της κακιάς ώρας πρόβατέ μου. Τι επιμένεις;

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

θα έρθω να συμφωνήσω...
τι τα θες εσύ αυτά τα καταγώγια αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου?

alienlover said...

πέραν του ότι συμφωνώ με την μικρή Ολλανδεζούλα, είναι θλιβερό..

sikia said...

Τι διαβάζω πάλι, gay bar?? Καλά με απατάς καθημερινά και μετά μου κάνεις σκηνές ζήλιας όταν αναφέρομαι σε σχέσεις ΠιΠι (Πρό Προβάτου). Τι να πω με σένανε πια, ΤΙ ΝΑ ΠΩ? Η επιστήμη σηκώνει τα πόδια ψηλά!

Anonymous said...

Ποτέ δεν τα κατάφερα με τα μπαράκια, ειδικά στην Ελλάδα που γεμίζουν πολύ αργά. Καθώς ξυπνάω νωρίς, σχεδόν αυτόματα, άντε να δείξω φρέσκος και γεμάτος ζωή όταν κοντεύω 24 ώρες ξάγρυπνος. Μετά είναι το πρόβλημα του small talk, δε μου έρχεται να πω τίποτα.

Yorgos

gay super hero said...

"Σκοτεινό γκέι μπαρ", "μπαράκια της κακιάς ώρας", "καταγώγια". Και η ομοφοβία καλά κρατεί. Εξηγήστε μου παρακαλώ ποια είναι η διαφορά στην αισθητική και την ατμόσφαιρα ανάμεσα σε ένα γκέι μπαρ και τα χιλιάδες αντίστοιχα μη-γκέι μπαρ της Αθήνας, εκτός από το γεγονός ότι στα δεύτερα αν είσαι μπακούρης τρως πόρτα.

Anonymous said...

ego anarotiemai an to monoi panta
einai to antitheto ths tainias mazi pote...

Provato said...

έλα βρε super dj, μην μου φωνάζεις και μην κλαις!! μπεεε - και όχι, μην ανησυχείς, δεν θα σε ψυχογραφήσω!!!

όντως Maindre μπορεί η απροθυμία των ανθρώπων να είναι ανοιχτοί να έχει να κάνει με το ότι έχουν δεμένο τον γάιδαρό τους... αλλά κάτι στις εκφράσεις τους μου έδινε την αίσθηση ότι μάλλον δεν ήταν έτσι. :-)))) Μπεεε xxxx

ανώνυμε, μωρέ μην το εκλογικεύεις αυτό που έγραψα... ειλικρινά ήταν μία στιγμιαία αποτύπωση ενός πράγματος που αισθάνθηκα για μερικά δευτερόλεπτα το βράδυ του Σαββάτου σε ένα μέρος που πέρασα περίπου δύο ώρες. Δεν είχα καμία πρεμούρα να σκεφτώ άλλα ενδεχόμενα ούτε και υπήρχε καθόλου η αίσθηση που περιγράφεις μέσα στα εισαγωγικά...
Μπεεε μπεεε μπεεε

φωτεινά μου Prosopa Και μικρή μου Ολλανδέζα αφού το ξέρετε μου αρέσει τόσο να κυκλοφορώ... εξάλλου η ζωή είναι παντού - και πάντού υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να μας κάνουν κου κου!! δεν είναι; Μπεεε αγάπες μεγάλες!!!xxxxxxx

Provato said...

alien lover όντως είναι θλιβερό να θες και να μην σε αφήνει ο εαυτός σου... μπεεεε κουκλάκι μου!!!


sikia στο ορκίζομαι δεν έκανα τίποτα!!! ΤΙΠΟΤΑ.... ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΒΑΖΟ... έτσι μπράβο! αφού το ξέρεις μόνο εσένα αγαπώ πολύ πολύ πολύ πολύ . Εξάλλου ήταν μόνο sex έκανα, δεν υπήρχε καθόλου συνσίσθημα! xxxxxxx


yorgo μου αν θέλεις μπορώ να σου κάνω ιδιαίτερα και στο small talk και στο πως να "στέκεσαι" σε καταγώγια!!! θα μου κάτσεις δύο φορές και εγώ θα σου αποκαλύψω όλα μου τα μυστικά και την τεχνική! (σε λατρεύω που ξυπνάς νωρίς - και μένα αυτό είναι το πρόβλημά μου στην κοινωνική μου ζωή, ότι θέλω να κοιμάμαι νωρίς και να ξυπνάω νωρίς... και δεν αντέχω πια καθόλου τα ξενύχτια...). μπεεε μπεεε μπεεε!

Provato said...

gay super hero Μερικές φορές δεν σε μπορώ καθόλου! Πραγματικά δηλαδή έχεις την μύγα και μυγιάζεσαι!!! και όχι τίποτα άλλο αλλά αυτό το attitude έχει σαν αποτέλεσμα να χάνεις σε εγκυρότητα και να μην μπορείς να υπερασπιστείς πράγματα που όντως χρειάζεται να τα υπερασπιστούμε... είπε κανείς ότι τα μαγαζιά αυτά είναι σκοτεινά η καταγώγια επειδή είναι gay? Που το είδες αυτό εσύ;... Απλά πήγα σε ένα σκοτεινό μαγαζί που ήταν Και gay μεταξύ άλλων πράγμάτων! - δεν ήταν σκοτεινό το μαγαζί επειδή ήταν gay!!! μπεεεε :-?

someone τι είναι το μαζί ποτέ; φοβάμαι δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω γιατί δεν έχω δει την ταινία!!! μπεεεε!

gay super hero said...

Tα περί "καταγωγίων" και "μπαρ της κακιάς ώρας" τα διάβασα στα πιο πάνω σχόλια. Το "σκοτεινό γκέι μπαρ" ΄΄ηταν όλο δικό σου.