Friday, November 24, 2006

Super!!


Το νέο τεύχος της ελληνικής έκδοσης του επίσημου περιοδικού του Μπομπ Σφουγγαράκη είναι ότι καλύτερο έχει βγει ever σε περιοδικό!!!

Πιστεύω ότι ο Γουτεμβέργιος θα χαμογελά ευτυχισμένος που η ανακαλυψή του, η τυπογραφία, οδήγησε σε δημιουργία περιοδικών σαν και αυτό.

Μέτρα καλούδια:

Περιέχει δώρο την αυθεντική φιγούρα του Μπομπ.

Περιέχει αφίσα με τέλειο τίτλο "Άγιος Σφουγγαροβασιλάκης"!

Περιέχει σούπερ καρτέλα με σούπερ αυτοκόλλητα!!!

ενώ είναι γεμάτο με αποκλειστικότητες και καταπληκτικά θέματα. Ενδεικτικά αναφέρω μερικούς τίτλους:
  1. Οι ζωγραφιές του τρόμου
  2. Καλαμάρης Πλοκάμιας
  3. Ο Πάτρικ άστεγος
  4. Το κυφτό της συμφοράς - και το καλύτερο από όλα...
  5. Από χωνάκι... πατατάκι!

Αν θες την γνώμη μου είναι τρελό bargain για τιμή τριάμιση ευρώ!

5 comments:

Anonymous said...

Ax αχ ο αγαπούλης μου (τον έχω κρεμασμένο στο yarisaki μου), τι καλά!!!

Provato said...

καλημπέεεερα μαράκι
ζήτω το σφογγαράκι!!! χεχε χιχι!

Lacerta μπεεεεχτήσαμε είναι το σωστό ρήμα!!

:-)))

enteka said...

super!!!

alienlover said...

κι εγώ τι θα κάνω που είμαι στην ξενητιά; ΕΕΕ; :'-(

Anonymous said...

Aυτό το "ο Καλαμάρης Πλοκάμιας" είναι σαν τίτλος τσόντας....