Sunday, December 03, 2006

Δέχομαι...

τι δέχομαι; θα μου πεις... καταρχήν, συγχαρητήρια... κατά δεύτερον, το βραβείο της πιο έξυπνης ατάκας που έχει ειπωθεί ποτέ μέσα σε χαμάμ...

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΤΣΙ ΡΕΖΙΛΙ! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!!!

...άκου να δεις τι έγινε πάλι...

χρόνος: το γυμναστήριο

τόπος: σήμερα το πρωί.

Έχω τελειώσει με την προπόνηση στην πισίνα και είμαι στην διαδικασία να κάνω ντους για να φύγω. Πριν κάνω ντους λέω "ας περάσω 10 λεπτά στο χαμάμ για να χαλαρώσω"

(άσχετο, σήμερα κατάφερα πρώτη φορά να κάνω 400 μέτρα σε χρόνο κάτω από 8 λεπτά!!! σε 7 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα!! γαμώ!! πεκίνο here I come!).

Μπαίνω στο χαμάμ λοιπόν και βλέπω να βρίσκεται εκεί ένα εξαιρετικά συμπαθητικό παιδί, στην ηλικία μου, πολύ χαρούμενο και καλοδιάθετο που βλέπω αρκετά συχνά στο γυμναστήριο.

Αν και θέλω καιρό να γνωριστούμε (μην πάει το μυαλό σου στο γκομενικό... φαίνεται φωτεινό παιδί, αυτό είναι όλο - βέβαια αν εκείνο θέλει δεν μπορώ να το ξέρω... χεχεχε χιχιχι χοχοχο) δεν έχουμε ανταλλάξει κουβέντα παρά μόνο σήμερα που είχε αρκετό κόσμο στην πισίνα και χρειάστηκε να συννεοηθούμε για το σε πια μερια της λωρίδας που βρεθήκαμε να μοιραζόμαστε θα κολυμπά ο καθένας...

Κάθομαι λοιπόν στον πάγκο του χαμάμ και προσπαθώ να σκεφτώ με ποιον τρόπο θα καταφέρω να προκαλέσω κουβέντα ώστε να διατηρήσουμε επαφή και να τα λέμε όποτε πετυχαινόμαστε στο γυμναστήριο.

είναι δύσκολο το case στο μυαλό μου και μου προκαλεί νευρικότητα γιατί σκέφτομαι ότι χρειάζεται να πω κάτι πολύ "έξυπνο" για να κάνω την "μετάβαση" από τις πρακτικές κουβέντες που έχουμε ανταλλάξει (του τύπου "εγώ θα κολυμπήσω εδώ, εσύ εκεί, εντάξει;") σε συζήτηση περισσότερο "γνωριμίας"... αποφασίζω να αφιέρωσω χρόνο, να σκεφτω, για να πω κάτι πραγματικά καλό που δεν θα δημιουργήσει περίεργες υπόνοιες ότι είμαι desperate για γνωριμίες...

σκεψ ατμ, λοιπόν...

σκεψ ατμ

σκεψ ατμ

σκεψ ατμ...

σκεψ ατμ...

και τελικά μου έρχεται η σούπερ παρόρμηση... σηκώνω το κεφάλι και του λέω (σου θυμίζω ότι ειμαστε μέσα σε χαμάμ - πρακτικά έχουμε την δυνατότητα αν θελήσουμε να βάλουμε μπρος να μαγειρέψουμε ντάμπλινγκς...)

ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩ Ο να χαρώ εγώ δημιουργικός άνθρωπος;

του λέω....





ζέστη, ε;

κλαψ λυγμ ρε μαλάκα! κλαψ λυγμ!!! ρόμπα πάλι! πάλιπάλιπάλιπάλι

(πες μου ότι έχεις πει κι εσύ φρικτές μαλακίες για να γνωρίσεις κάποιον, μην με αφήσεις μόνο σε αυτή την ξεφτίλα σε παρακαλώ!).

8 comments:

Anonymous said...

να σου πω τί έχω πει εγώ σε χαμάμ ?
"μήπως θα ήταν καλό να αφήναμε λίγο την πόρτα ανοιχτή, για να πάρει λίγο αέρα και να φύγουν οι ατμοί ?"
από τότε κατάλαβα πως το γυμναστήριο δεν είναι για μένα

Anonymous said...

αχχαχαχαχαχααχααχα! Πολυ καλο. Δεν μας λες ομως τι απαντησε. Εγω στην θεση του θα το επαιρνα ως πολυ προχωρημενη ερωτηση, καλα θα γελαγα λιγο, αλλα θα ηθελα ν'ακουσω & παρακατω. Και δεν το λεω για να σου δωσω κουραγιο, αλλα αμα ακουσεις τι εχω πει εγω σε παρομοιες φασεις αμηχανιας θα νιωσεις οτι δεν εισαι μονος! Παντα λεω απο μεσα μου "αστο μην μιλησεις", αλλα στο τελος θα την πω την μαλακια, η οποια αμα την δεις με αλλο ματι δεν ειναι μαλακια, απλα οι ανθρωποι εχουν συνηθησει ν' ακουνε συγκεκριμενα πραγματα & δεν ξερουν πως ν' αντιδρασουν! (Αυτη ειναι η γνωμη μου βεβαια, γιατι του αλλου η γνωμη μπορει να ειναι οτι ειμαι ηλιθιος)!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εσένα, προβατάκι μου, σε φυλάει ο Θεός και, εν όψει κινδύνου υπαρκτού, σου στερεί την ετοιμολογία! Δέστο θετικά, λοιπόν, κι λαφησε κατά μέρος τις νέες γνωριμίες... Όποιος τριγυρνάει σε ξένα βοσκοτόπια, τόδαμε τι παθαίνει...

Anonymous said...

Xax! Όχι, εγώ δε λέω άκυρες ατάκες! Ναι νια νια!
Δε λέω καθόλου ατάκες, στην πραγματικότητα. Αν μου αρέσει πολύ κάποιος δε μιλάω καθόλου, με πιάνουν οι ντροπές μου, δε μπορώ ν'αρθρώσω λέξη.
Κι επειδή πολλές φορές μπορεί και να μη το καταλάβει ο χριστιανός ότι μου αρέσει, πολύ απλά δε συμβαίνει τιποτα.

Anonymous said...

Κα(υ)λημέρες!Το χειρότερο που έχω πει: Μόλις έχουμε συστηθεί με τον γκόμενο. Μου αρέσει. Θέλω να σπάσω τον πάγο και να πιάσω κουβέντα. και τι του είπα;;; "Από τότε που σε γνώρισα, ακρίβυνε η φέτα". Εκείνη την ώρα ντράπηκα τόσο πολύ! Μετά όμως είδα ότι ο τύπος "κόλλησε" και με πιάσαν τα γέλια. Κάπως έτσι καταλήξαμε ζευγάρι.
Μην αγχώνεσαι προβατάκο. Οτι συμβαίνει, είναι για καλό.
Μουτς!

Anonymous said...

στο γκούρου, χορεύουμε στην πίστα και τύπος τις κοιτά εντόνως την κολλητή μου... την πλησιάζει και της λέει 'πόσα μπάνια έχεις κάνει?'
εγώ της πρότεινα να τού δωσει μία ευκαιρία, γιατί πραγματικά θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει και χειρότερη ατάκα 'πόσα παγωτά έχεις φάει?'

Anonymous said...

Πολύ παλαβό αγόρι ο πολύβιος μας!!! τρελέ, ε τρελέ!!! χιχιχι χοχοχο χεχεχε!

billzouk θα εκπλάγείς αλλά ο τύπος απάντησε κάτι του τύπου "ναι πολύ ζέστη..." (!!!!!!) και έτσι κατάφερα να πιάσω την συζήτηση που ήθελα κα να γνωριστούμε. Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, μπορεί να ήταν Mercy conversation ή fear converstion!!! λες μωρέ;


aster-oid έδωσες την καλύτερη ερμηνεία σε όλη αυτή την ιστορία!!! χεχεχε. Να γιατί σε πάω τόσο πολύ!!!

charming pink princess ΤΕΛΕΙΑ ΑΤΑΚΑ!!! ΤΕΛΕΙΑ!!! είσαι η ηρωίδα μου!!! ειδικά αφού γίνατε και ζευγάρι με τον τύπο που πρέπει να έχει τρελό χιούμορ! γουστάρω!! μπεεε xxxx


λεξοτανίλα είμαι της άποψης ότι καλύτερα να πεις μαλακία, παρά να μην πεις τίποτα!! οπότε σε συμβουλέυω να αλλάξεις στάση και συμπεριφορά πάραυτα!!! μπεεεεε
:-)))

vina δεν ήταν και τόσο χάλια η ατάκα του... αν ήταν καλοκαίρι και η τύπισα ήταν πολύ μαυρισμένη δικαιολογείται.... πρέπει να μας πεις κάτι πιο κουλό για να καταφέρεις να νικήσεις την charming!! Μπεεε μπεεε μπεεε! xxxxx

Anonymous said...

goustarwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!mia xara tou ta pes tou paidiou.ama ton ksanadeis pes tou na sou valei antiliako mhn kaeis... ap thn kapsoura
!