Friday, December 15, 2006

Dream A Little Dream

Σήμερα είδα ένα υπέροχο όνειρο - σπάνια στεναχωριέμαι που τελειώνουν τα όνειρά μου αλλά σήμερα η λύπη μου όταν ξύπνησα και διαπίστωσα ότι ονειρευόμουν ήταν τεράστια.

το όνειρό μου με χαλάρωσε όσο δεν θα μπορούσε τίποτε να με χαλαρώσει αυτές τις μέρες που υπάρχει μια σχετική πίεση...

ΣΤα πρώτα πλάνα του ονείρου πέταγα πάνω από τεράστιες εκτάσεις πάγου. Ήμουν πολύ ψηλά, στο βάθος έβλεπα τον ήλιο που ξέμυτιζε από τον ορίζοντα (ήταν η ώρα του ξημερώματος...) και πέταγα πέταγα πέταγα.

Ξαφνικά κάτω βλέπω ένα τεράστιο κοπάδι από φώκιες. Άρχισα να ελλατώνω το ύψος μου και γρήγορα έφτασα στην γη. Προσγειώθηκα πάνω στο ολόλευκο χιόνι. Οι φώκιες ήρθαν προς το μέρος μου βγάζοντας υπέροχες κραυγές γεμάτες αγάπη και φιλία... Άπλωσα το χέρι και άρχισα να τις χαϊδεύω. Αυτές με τα μικρά τους κυλιόνταν στα πόδια μου, έτριβαν τα μουσούδια τους πάνω μου. Εγώ ξαφνικά βρέθηκα να κρατάω μία ελαφριά βαριοπούλα στα χέρια. Ήταν σχεδιασμένη από την Κοκοσαλάκη. Πόλυ όμορφη. Άρχισα με αυτή να χτυπάω τα κεφάλια των μωρών φώκιας. Γέμισα χαρά και ευγνωμοσύνη για την ζωή. Δεν μου πήρε πολύ ώρα για να ξεπαστρέψω ολόκληρο τον πλυθησμό των μωρών του κοπαδιού. Ήταν τέλειο συναίσθημα επιτυχίας και επιτέυγματος αυτό που ένοιωθα. Οι μαμάδες φώκιες με κοιτούσαν με λυπημένα μάτια. Γέλασα δυνατά ευτυχισμένος.

Ξαφνικά βρέθηκα πάνω από ένα κουτί με νεογέννητα κουτάβια λαμπραντόρ. Ήταν πανέμορφα κουτσαβάκια. Μου έγλυφαν τα χέρια, κουνούσαν τις μικρές ουρίτσες τους όλο χαρά... Εγώ με κινήσεις γεμάτες αγάπη και τρυφερότητα τα έβγαζα ένα ένα από το κουτί και τα έβαζα σε ένα άλλο που απ' έξω είχε την ετικέτα "παρακαλώ εδώ τοποθετείτε τα ζώα που προορίζονται για φριχτά πειράματα για να δοκιμάσουμε την τοξικότητα καλλυντικών και φαρμάκων". Τα κουτάβια γαύγιζαν όλο χαρά. Εγώ αισθανόμουν μεγάλη πληρότητα.

Ξαφνικά ήμουν στο κέντρο του Αμαζονίου. Γύρω μου ήταν όλα καμμένα και μπούρμπερη. Χαμός. Υπέροχο συνάισθημα αγαλλίασης με πλημμύρισε. Υπέροχο. Σήκωσα τα μάτια στο ουρανό και είδα τον εαυτό μου να βάζει φωτιά σε άπειρα δάση και φυσικά τοπία. Ομορφιά.

Ξαφνικά μεταφέρθηκα στην θάλασσα - ήμουν καπετάνιος του μεγαλύτερου τανκερ στην ιστορία. Ταξίδευμα με μαγική ταχύτητα σε όλες τις θάλασσες του κόσμου και τις μόλυνα με τεράστιες πανέμορφες πετρελαιοκηλίδες που με γέμιζαν αγαλλίαση. Στις ακτές των θαλλασών που λέρωνα ανεπανόρθωτα υπέροχα μισοπεθαμένα θαλασσοπούλια φιλούσαν τα χέρια μου και έκρωζαν γεμάτα ευγνωμοσύνη. Όχι μόνο θαλασσοπούλια αλλά και ψάρια και πιγκουϊνοι και διάφορα άλλα πλάσματα.

που είναι ο φρόιντ να μου εξηγήσει το όνειρο. γιατί η ζωή μας να μην έχει την ομορφιά των πιο τρελών μας ονείρων; γιατίιιι.... κλαψ λυγμ

19 comments:

Anonymous said...

μωρέ, το ίδιο έπαθα και εγώ σήμερα το πρωί.

Ονειρευόμουν ότι ο πατέρας μου μου έλεγε: "Το ξέρουμε ότι είσαι γκέι και ότι ο συγκάτοικός σου δεν είναι απλώς συγκάτοικος, και δεν έχουμε πρόβλημα, παιδί μου, εσύ να είσαι καλά".

Μετά χτύπησε το ξυπνητήρι και σπάστηκα πολύ όταν συνειδητοποίησα ότι ήταν όνειρο, γιατί ξέρω ότι θα γίνει το σώσε σε λίγες μέρες που θα επισκεφτώ τους γονείς μου για τις εορτές και, όταν αρχίσουν να μου λένε για γάμους, θα τους πω επιτέλους ότι το και το.

Σηκώθηκα από τον κρεβάτι, φίλησα τον καλό μου που ετοιμαζόταν να φύγει για δουλειά, άνοιξα το πισί και έβαλα το τραγούδι του Mika - Relax, take it easy (τι, δεν το έχεις ακούσει; Είναι πιο γκέι και από τους Σίζορ Σίστερς!) και πήρα λίγο τα πάνω μου.

Anonymous said...

Πολυαγαπημένε, λατρεφτέ, σέκσυ κι όποιος αντέξει, αστέρι της εργασίας μου, αφεντικουλίνι μου παραμυθένιο I am back I know you missed me...

μην μου κρατάς αλλο κακία που οσο ήμουν στην Αθήνα δεν έκανα σούπερ εμφάνιση but I was terribly busy (having sex sex sex) και μην ανεβάζεις τέτοια ποστ και ανεβάζω πίεση!!!!!!!
Αυτο με τα μωρά φώκιας και όλη τη δραματική διαδικασία δολοφονίας-γδαρσίματος την είχα διαβάσει πριν καμιά 15ετία και μου έμεινε παιδικό τραύμα please be gentle!!!

Anonymous said...

Πολυαγαπημένε, λατρεφτέ, σέκσυ κι όποιος αντέξει, αστέρι της εργασίας μου, αφεντικουλίνι μου παραμυθένιο I am back I know you missed me...

μην μου κρατάς αλλο κακία που οσο ήμουν στην Αθήνα δεν έκανα σούπερ εμφάνιση but I was terribly busy (having sex sex sex) και μην ανεβάζεις τέτοια ποστ και ανεβάζω πίεση!!!!!!!
Αυτο με τα μωρά φώκιας και όλη τη δραματική διαδικασία δολοφονίας-γδαρσίματος την είχα διαβάσει πριν καμιά 15ετία και μου έμεινε παιδικό τραύμα please be gentle!!!

Anonymous said...

ντιν ντιν! ποιος είναι; το τρελάδικο!

Anonymous said...

Μπαρμπόυνι μου, σταμάτα να κλέβεις τα όνειρα της Amanda απο το Melrose Place, η της Cruella de Ville. Βρες δικά σου κι εγώ ψάχνω τον ονειροκρίτη του Ρασπούτιν γιά να δούμε τι σημαίνουν.
Ασχετο, η Κοκοσαλάκη ασχολείται και με το hardwear?

Afrikanos said...

....μα τα λαμπραντοράκια?????.....

ZissisPap said...

Ευτυχώς, γλύτωσαν τα προβατάκια!!!

Anonymous said...

χαριτωμενιές και ευκολίες με μια δόση camp κουλαμάρας...

Unknown said...

ελπίζω να δεις απόψε και τη συνέχειά του τόσα παιδάκια, φτωχοί, ρακένδυτοι, αλλά και απλοί άνθρωποι υπάρχουν για να ξεπαστρέψεις και άσε για επιδόρπιο τίποτα σελέμπριτις έτσι για να καθαρίσεις τό λαρύγγι σου ;)

Anonymous said...

Θάλεγα πως φταίνε τα Καμμένα Βούρλα απ’ όπου έμαθα πως πέρασες σήμερα το μεσημέρι βελάζοντας χαρούμενος, αλλά I know better. Είσαι βλαμμένο βρέ. Αγαπημένο βλαμμένο provato με φριχτές οικολογικές ανησυχίες που δεν το αφήνουν να κοιμηθεί ήσυχο. Μπέέέέέ! (Αν δεν υπήρχε ήδη Θείο τραγί στα μπλόγκ θα γινόμουνα εγώ τράγος να κάνουμε μαζί τραγωδίες). Ξανα μπέέέέ!

Anonymous said...

Αν και δεν ξέρω ν'αναλύω και τόσο καλά τα όνειρα, συνήθως σημαίνουν ακριβώς το αντίθετο απ'αυτό που φαίνεται με πρώτη ματιά. Έτσι αγαπητώ σέκσυ πρωβατάκη μου, είναι πασηφανές ότι η οικολογική σου ανησυχία σε σπρώχνει να κάνεις κάτι μεγάλο, π.χ. να δεθείς σ'ένα φαλαινοθηρικό και να εκτοξεύεις κατάρες στους Ιάπωνες που κυνηγούν τα υπέροχα γιγάντια θηλαστικά - κι αυτό εννοείται με ιδιωτική πρωτοβουλία όχι μέσω Greenpeace etc.

Anonymous said...

poet

στον πρώτο ανώνυμο, θα έκανα μια πρόταση-παράκληση, με συστολή μεγάλη, αλλά δεν μπορώ να μη το πω. να μην πεις τίποτα στους γονείς σου, να τους αφήσεις να πιστεύουν ότι θα παντρευτείς, να τους περιγράψεις κι ένα φανταστικό κορίτσι και να τους παραμυθιάσεις. αυτό είναι το ζωτικόν ψεύδος για το οποίο μιλάει ο Ίψεν στην Αγριόπαπια. ζωτικό για σένα και για κείνους. οι μεγάλοι άνθρωποι έκαναν την διαδρομή τους. βαραίνει πάνω τους μια ολόκληρη ζωή με τη δική της μεγάλη κούραση, τις επιλογές της και τα βάσανά της. το να ανασταίνεις παιδιά δεν είναι έυκολο πράγμα με όλα τα λάθη που συνεπάγεται. την αλήθεια την λες εκεί που πιστεύεις ότι ο άλλος μπορεί να την δεχθεί και να ανοίξει τους ορίζοντές του. οι ηλικιωμένοι δεν έχουν συνήθως τέτοια ευλυγισία. δεν αντέχουν. το πολύ πολύ να σπάσουν. δεν υπάρχει λόγος. δεν θα τους αλλάξουμε στο φινάλε της ζωής τους εμείς που έχουμε ακόμα κουράγιο και δύναμη. ας είμαστε λίγο πιο γενναιόδωροι απ' ότι μπόρεσαν οι ίδιοι. έχω υποφέρει πολύ από τους γονείς μου. δεν μιλάω με ευκολία. σίδερα καυτά πέρασαν από πάνω μου για να το καταλάβω αυτό που λέω.

βρε Πρόβατο, ξέρεις τι είναι αυτό που μου προκαλεί τη μεγαλύτερη έκπληξη με σένα; το ότι δεν στεναχωρέθηκες ξύπνιος με το όνειρο που είδες κοιμισμένος! αν έχεις πράγματι τόση ανάγκη να σκοτώσεις την τόση ομορφιά και αθωότητα, μάλλον πολύ βασανισμένος μου μοιάζεις. αλλά και αγριεμένος. καθόλου συμφιλιωμένος ίσως με την πανέμορφη πλευρά του εαυτού σου που είναι μεγάλη σε σένα, στ' αλήθεια μεγάλη. και καθόλου συμφιλιωμένος και με αυτούς που σκότωσαν μέρος της ομορφιας αυτής μέσα σου.

πολύ σε συμπαθώ, να το ξέρεις.
ασυμφιλιώτη κι εγώ...

Anonymous said...

προβατάκο , μετά τη τελευταία παράγραφο , όπου φαίνεται να χαίρεσαι για τη ( θανατερή ) ζωντάνια αυτού του ονείρου , ενώ θα περίμενε κανείς να σου δημιουργεί ανατριχίλα το όλο αυτό , δεν είμαι σίγουρος ότι θα σε κολάκευε το φροϋδικό πόρισμα ! Βρε , μήπως ήθελες να πεις κάτι άλλο και δεν έπιασα το υπονοούμενο ?!

administrator said...

My friend-sheep

κι εγω σε ευχαριστώ για την προώθηση και μετά από την πληροφορία που μου έδωσες σκέφτομαι να κατοχυρώσω κι εγώ ένα domain name και όταν όλα είναι ΟΚ θα σου στείλω τη νέα διεύθυνση να τα λέμε!!!

ΒΥΕ

administrator said...

A! Ξέχασα να σε ρωτήσω! Όταν θα κάνω ανακατεύθυνση στο blogspot.com και μου ζητήσει IP τί θα βάλω? Αν ξέρεις πες μου γιατί έχω κολλήσει!!!

Thanks!!!!!

Anonymous said...

τζίζους κράιστ σούπερσταρ ρε πρόβατο!!!

αυτό δνε ήτνα όνειρο ο εφιάλτης της γκρινπις ήτανε. έλεος δλδ!!!

πάμε παρακάτω τώρα. κι εγώ λέω να πω της μαμάς μου τα καθέκαστα περί κοριτσακίων, αλλά δεν ξέρω πώς θα το πάρει που η πρώην μου ήταν άντρας, αρχικά... κάτσε τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα να είναι τελειωτικό το χτύπημα, να μη προλάβει να με αποκληρώσει.

α, ναι. ξέχασα. κοκοσαλάκη μπλιαχ

Provato said...

anonymous υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα ψάξω το τραγούδι Mika. Εκτός και αν θέλεις να μου το στείλεις. που δέχομαι! μπεεεε

μαράκι εννοείται σου κρατάω κακία. μπεεεεε! τουλάχιστον πήγε καλά η δουλειά που ήρθες να κάμεις; Μπεεεε λέμε!


charming τι εννοείς ντιν ντιν; ...γιατί, τώρα που νομίζεις ότι μένω;;;;; χεχεχεχε χιχιχι! :-))

Left είχα την ελπίδα ότι εσύ θα μου κάνεις ένα back up σε αυτό το αληγγορικό έργο τέχνης που σηματοδοτεί μούμπλε μούμπλε μούμπλε μπούμπλε... very dissapointed very!!! Μπεεεε


afrikane... ειδικά τα λαμπραντοράκια!!! μπεεεεε λέμε μπεεεε!

sigmund δεν γλύτωσαν - απλά την σκηνή που σφάζω χιλιάδες κοπάδια την έκοψα στο τελικό μοντάζ!!! μπεεε λέω!!! :-) ...για να μην μακρίνει το υπέροχο αυτό κείμενο! μπεεε

Provato said...

νικόλαε να καταλάβω το χαριτωμενιές, εξάλλου το έχω από φυσικού μου... αυτό το ευκολίες πως ακριβώς σου ήρθε;;;; Ξέρεις κύριος πόσο καιρό το προετοιμάζω το υπέροχο αυτό κείμενο; έχεις ιδέα; ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΥΤΑ. TO PROVATO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ ΓΡΑΨΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ BLOG!!! μπεεεε :-(

street spirit Μην μου βάζεις ιδέες γιατί μετά θα γίνουν πολύ πολύ κουραστικά τα όνειρά μου και δεν θα αντέχω τόσο σκότωμα.... θα σκοτώνομαι στην κούραση!!! μπεεεε λέω μπεεεε!

prosopa Μίλα καλύτερα γιατί ΕΓΩ είμαι εξώφυλλο στο time και όχι εσύ! επίσης εδώ μέσα μόνο ΕΓΩ λέω μπεεεεε, γκε γκε? :-))

blueprints Μόνο εσή καταλαβένης τον προβατάκω σου... μώνω εσή!! μορώ μου!! μπεεε :-)))

Provato said...

βρε Poet Μου μην με παίρνεις βρε αστέρι μου του βοριά τόσο πολύ στα σοβαρά.... είναι δυνατόν να μου στεναχωριέσαι και να μελαγχολείς με μία αποτυχημένη απόπειρα Non politically corect χιούμορ... αχ βαχ τι θα σε κάνω εσένα!!! πάντως κι εγώ πολύ σε συμπαθώ!!! μπεεεε φιλί μπεεεεγάλο στο μάγουλο!!!

vales Μου αγαπημένε ναι ήθελα να πω κάτι άλλο. αλλά να σε πω την αλήθεια δεν ξέρω κι εγώ τι... χεχεχε χιχιχι χοχοχο. γι αυτό σε λέω να μην με παίρνεις πολύ στα σοβαρά... μπεεεεε :-))

θανάση don't mention it, χαρά μου. φοβάμαι ότι από τεχνικά δεν μπορώ καθόλου να σε βοηθήσω!!! μπεεεεε! :-))


ανώνυμε κοκοσαλάκη εντελώς μπλιαχ όμως!!! μπεεεελιάχ!!!