Monday, December 04, 2006

Red Alert, Red Alert!!!

το www.provato.gr σήμερα κάνει το μεγάλο βήμα και αποφασίζει να ασχοληθεί με φλέγοντα κοινωνικά θέματα ξεκινώντας με κάτι που είναι, σαν πρόβλημα, σχεδόν μη αναστρέψιμο...

ωστόσο, αν μαζέψουμε υπογραφές, ίσως αποτρέψουμε την καταστροφή...

η mindstripper μεταμορφώνεται σε μεγαλύτερη αδελφομάνα και από την Barbra Streisant

και αυτό, γκομενικά speaking, είναι σχεδόν χειρότερο από το να είσαι γριά με πέντε γάτες που ζει σε μονοκατοικία στην Νέα Σμύρνη...

μαζέυω υπογραφές και comments για να γίνει πάλι η φίλη μου κανονικό κορίτσι που βγαίνει με τύπους που δεν της δανείζονται το κραγιόν!!!!!!!!

βάλε κι εσύ το λιθαράκι σου - σώσε ένα κορίτσι, μπορείς (στην εσχάτη άσε της σχόλιο και στο blog της... πρέπει να λάβουμε δραστικά μέτρα για να σωθεί ο άνθρωπος μας...)

10 comments:

Anonymous said...

XAXAXAXAXAAXAXAXAA!


(το ξερεις οτι θα σε σκοτωσει,εεε?)

mindstripper said...

Ένα πράμα έχω να σου πω μόνο:

Ξέρω τους κωδικούς σου.

mindstripper said...

Επίσης, τους πουλάω.

(Archive, κιχ)

Anonymous said...

KIX?....KIX!!!


(ξερει και τους δικους μου!)

Anonymous said...

καταθέτω μια προσφορά υπέρ του πελάτου μου, που φέρει το όνομα "κατσίκι" και ενδιαφέρεται για την εξόντωση του προβάτου. πέντε μαργαρίτες σε γνωστό μαγαζί στου ψυρρή, αγαπημένη Mind, είναι καλά ?

Anonymous said...

hellooooooooooooo
den briskw tipota kako sto na einai aderfomana h kopellliiitsa! arkei na asxoleitai mono me tous hdh yparxwn gay kai na afhsei tous str8 hsyxous...epimenontas na tous danisei to kragion ths....xexexxexex xsereis kai kala ayto einai xrwma sou,aporw pws den to exeis dokimasei 6 mhnes to bgazoun ta mac!! a kakos kakos..ase me na sou to kanw dwro!!!!

see ya
george apo 8essalonikh...
telika ypekypsa ston peirasmo kai to ekana to blog!

Xilaren said...

eisai teras!

Blogarismenh said...

Minstripper σε πειράζει το Πρόβατο; όχι πες...αν σε πειράζει θα φωνάξω τον κακό τον λύκο!!! ;-)

Provato said...

archive περίμενα ότι θα με στήριζες στον ιερό σκοπό μου να σώσω την φιλινάδα μου από τα καλοβαμένα νύχια των πούστηδων!! αλλά που, σε εξεβίασε και με πρόδωσες!!! μπεεεεε


mindstripper, γειά!!! χιχιχι χοχοχο!

πολύβιε!!!!! ΠΟΛΥΒΙΕ!!! ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΕΚΝΟ ΒΡΟΥΤΕ!!!!!;;;;;

pele καλή αρχή στο blog σου!!! θα επισκευτώ σύντομα!! φιλιά μπεεεεε!

xilaren είμαι! αλλά πρέπει να σώσω την φίλη μου!!! μπεεεεεε!

blogarismenh μπεεεεε! (με τον κακό λύκο, ήθελα να σου πω, το έχουμε κάνει ήδη οπότε δεν θα θέλει να με φάει - τουλάχιστον με τον τρόπο που εννοείς). είσαι προδότρα!!

μπεεεεεε

mindstripper said...

Μην τον ξεσυνερίζεστε παιδιά, κάθε Χριστούγεννα τα ίδια μου κάνει όταν κοντεύει η εποχή του για κούρεμα και πλύσιμο.

Πολύβιε, ετοίμασε τις μαργαρίτες με την φιλενάδα σου εκεί που τα πίνετε παρέα και μην τις βρω λιγότερες, ε; Σού 'ρχομαι με Μπλογκαρισμένη και Xilaren αγκαζέ. :-*