Friday, January 05, 2007

Ηθικόν δίδαγμαν



όλα αλλάζουν.

κατέβα


κατέβα



κατέβα


κατέβα


κατέβα


κατεβά


κατέβα

υπομονή

κατέβα


στα έχω πρήξει αλλά αξίζει τον κόπο


κατέβα


ουπς


κι άλλο


πλησιάζεις


το καλό πράγμα αργεί να γίνει


η τύχη βοηθά τους τολμηρούς


κατέβα


κλικ ντάουν


κλικ ντάουν


τα νεύρα σου


κατέβα

τα νεύρα σου


τα νεύρα σου

τα νεύρα σου!!!!!


έφτασες:



η Sarah Jessica Parker κάποτε ήταν έτσι. ...δεν σου φτιάχνει το κέφι το να βλέπεις πόσο καλύτεροι μπορούμε να γίνουμε; Δεν θες να πας να χορέψεις στους δρόμους της Νέας Υόρκης;

χεχεχεχεχε χοχοχοχο χιχιχιχι

9 comments:

Anonymous said...

Χε χε... την άλλη βδομάδα αναχωρώ για ΝΥ... τα νεύρα ΣΟΥ τώρα;

Anonymous said...

χαχα, αν έρθεις ποτέ σπίτι θα κρύψω το άλμπουμ με τις παλιές μου φωτογραφίες...

enteka said...

LOLOLOLOLOL!

Anonymous said...

όχι. μια βόλτα στο hyde park όμως θα την έκανα

xx

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μεσολάβησε, όμως, πολύ sex & the city, στο μεταξύ... Και sex μπορούμε να έχουμε κι εδώ, αλλά τέτοιο city όχι...
Εν ολίγοις, ζηλεύω τον alex... Ουφ, τόπα...

Anonymous said...

:))) Sex and the City POWER! (Έχω κάνει και το Sex and the City Tour με το μωρό μου και έχουμε και φωτογραφίες έξω από το "σπίτι της Κάρυ" και όχι μόνο...). Πιάσατε φλέβα φίλοι Asteroid & Πρόβατε...

Anonymous said...

Ωραία, μου έφτιαξες την καλή ευχή, λίγο πριν κοιμηθώ.
Θα σκέφτομαι: "Αύριο όταν ξυπνήσω θα γιορτάζω. Αύριο όταν ξυπνήσω θα είμαι καλύτερος. Αύριο όταν ξυπνήσω θα μοιάζω στην "Σάρα" "

Anonymous said...

Και που να δεις φωτο της Κιμ Μπέισενγκερ με διαφορά 30ετίας....
Άλλες γυναίκες γερνάνε, άλλες ωριμάζουμε!

Anonymous said...

Αύριο για Μαδρίτη και μεθαύριο από εκεί για ΝΥ, οπότε, όχι, δεν πετάμε μαζί dear lacerta...