Wednesday, January 24, 2007

στο χτεσινό αγόρι με το μηχανάκι

(εναλλακτικός τίτλος: το ένα ψέμα σβήνει το άλλο)

"να σε πάω κάπου;" με ρώτησες εχτές, όταν πια είχαμε φάει και έπρεπε σιγά σιγά να το διαλύσουμε,(για να κρατήσουμε τα προσχήματα, όχι για τίποτε άλλο...)

μου είπες ψέματα ότι τάχα ο δρόμος για το σπίτι σου περνάει μπροστά από το δικό μου σπίτι... για να περάσουμε λίγη παραπάνω ώρα μαζί.

αυτό το ψέμα στο ξεπλήρωσα αμέσως... δεν σου είπα ότι είχα έρθει με το μηχανάκι στο γυμναστήριο.

έτσι με πήγες στο σπίτι μου αφού "είχα έρθει με τα πόδια" και αφού "ήταν δρόμος σου από εκεί".

για να περάσουμε λίγη παραπάνω ώρα μαζί...

[..τι θαύμα, σκέφτομαι, που είναι ότι μερικοί άνθρωποι θέλουν να περνάνε περισσότερη ώρα μαζί...]

16 comments:

Anonymous said...

Wraia psematakia!!!!!

Anonymous said...

Wraia psematakia!!!!!

Anonymous said...

και μετά και μετά?

Anonymous said...

ελάτε τώρα που θέλετε και το μετά... μην είστε αδιάκριτοι, όσο για το θέμα, ο εναλλακτικτός τίτλος τα λέει όλα: δεν θεωρείται καν ψέμα όταν υπάρχει η επιθυμία για λίγη επαφή παραπάνω, το κατά συνθήκη ψέμα είναι θεμιτό

Anonymous said...

Χι χι χι :-)

Anonymous said...

παρεξηγείτε την αδιακρισία μου... στόχος μου είναι το κοινό καλό, αλήθεια αλήθεια αλήθεια αλήθειαααααα...

[μαμάαααααααα με λέει κουτσομπόλη -πεεεες τουουου...!]

Afrikanos said...

τελικά το αγόρι ήταν με το μηχανάκι ή εσύ????

όλο μας μπερδεύεις!!!!!


(ναι, ωραιότατα είναι αυτά τα "ψέμματα"! Ελπίζω να πέρασες σούπερ-ντούπερ!!!)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εγώ, πάντως, ομολογώ ότι έχω μπερδευθεί τελείως...
Τι έγινε το ρεμάλι; Άνοιξε η γη και το κατάπιε; Πήγε φαντάρος;
Από πού εμφανίσθηκε το αγόρι με το μηχανάκι; Είχε προσφερθεί για το μασάζ της Κυριακής και ξεχάστηκε;
Και πότε γύρισε ο lacerta από την Αμερική;

Anonymous said...

να... αυτός είναι κουτσομπόλης!

Anonymous said...

καλά, καλά, μια κουβέντα είπαμε - κι αυτή γενικώς, μην το δένεις κιόλας παραπονιάρη

Anonymous said...

Έτσι μπράβο - μια περιπέτεια, μια αγάπη μικρή, μια ιστορία γλυκιά και πικρή...

Anonymous said...

Αυτό θα πει να γεννάς ερωτηματικά στον κόσμο! Μπράβο Πρόβατο!
Εγώ δεν ρωτώ, ούτε θέλω να μάθω.
Σκέφτομαι μόνο πως ο Ίψεν θα έβαζε τίτλο στο post σου: Το ζωτικόν ψεύδος!
Καλό βραδάκι.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Βασιλική μου, εδώ δεν είναι Ίψεν ούε καν Μπαλκάνια, εδώ είναι πρόβατο.gr κι ένα νόμος ισχύει εν προκειμένω "τόνα ψέμα νίβει τ' άλλο και τα δυό το πρόβατο!" - άντε και μερικοί αντιπερισπασμοί (μπούχτισέ τους όλους στα '80s σου λέει μήπως και αντιπαρέλθουν τα '00s...).

lacerta, καλώς ώρισες... Λυπάμαι - αλλά δεν εκπλήσσομαι - που τίποτε δεν έχει αλλάξει από την τελευταία δική μου φορά, σε σχέση με την τρομολαγνεία και την τρομοϋστερία. Η ιστορία αυτή, quite conveniently για μερικούς, έχει πάει όλη την Αμερική πολύ πίσω κι όσοι την αγαπούν γι' αυτοό που είναι κάτω από την επιφάνεια θλίβονται.
Η εποχή αυτή είναι η καλύτερη ή από τις καλύτερες για το Miami και την Florida. Καλοκαίρι δεν αντέχεται, σου κόβεται η αναπνοή, αδύνατον να αντέξεις χωρίς κλιματισμό.
Ζηλεύω - περιττό να στο πω...
Πάντα τέτοια!!!

Anonymous said...

Ωραιότατη η "Μικρή Μας Ιστορία" (Αντιπερισπασμός στα '80ς με λίγη Βίκυ Λέανδρος από τα '70ς- αμέ) για να θυμόμαστε κι εμείς οι "παντρεμένοι" τι ήταν κάποτε το φλερτ με το άγνωστο...

Provato said...

το ξέρω faidra, το ξέρω!!! μπεεεεε!

I have been here before, μετά... μετά... με άφησε σπίτι και γύρισα με ταξί στο γυμναστήριο να πάρω το μηχανάκι. χεχεχε χοχοχο χιχιχι! (...αλλά μπορεί και όχι...) :-)))
(πάντως ξέρε ότι μπορείς να με ρωτάς όποτε θέλεις, ό,τι θέλεις! μπεεεεε μ΄αρέσει).

blueprints έχεις απόλυτο δίκιο. ...αλλά εμένα ξέρεις δεν με πειράζει και καμία αδιακρισία πότε πότε, ειδικά όταν αφορά χυμώδη θέματα και ψέματα! μπεεε

γειά σου sigmund!!! Μπεεεε!

Μπεεεευχαριστώ African boy!! xxxx

lacerta, εσύ που το ξέρεις ότι το ρεμάλο ζει και βασιλεύει; εεεεε; μπεεεεε; για πες μας, για πες μας... θα σου πρότεινα πάντως να μην ασχολείσαι με τις "φαντασιώσεις" των άλλων αλλά με την υπέροχη πραγματικότητα που έζησες στην Αμερική. Μπεεεεευχαριστώ πολύ για το t-shirt btw! είναι τέλειο, τέλοιο τέλειο!

asteroid δεν έχεις μπερεδευτεί καθόλου... απλά δεν έχεις την πλήρη εικόνα... πως θα μπορούσε εξάλλου έτσι αποσπασματικά που γίνονται όλα εδώ μέσα στο www.provato.gr. :-))))

Provato said...

george μου, αχ τι ωραίο τραγούδι... και πόσο πολύ ταιριάζει με την βραδιά εκείνη... μπεεεε :-)))


βασιλική μου, ακριβώς "το ζωτικόν ψεύδος"... μπεεεεε μπεεεε μπεεε. Αν και δεν μπορώ να πω ότι το Ιψενικό μου φαίνεται τόσο ελκυστικό σαν concept. χμ χμ χμ χμ!
μπεεεε μπεεε μπεεεε :-))))


μπεεεεε Alex! :-))