Thursday, February 01, 2007

The 80s Pop Monster #13 - The Return!

Η τραγουδίστρια που σήμερα θα απολαύσουμε, αιμοβόρα προσφορά του ανελέητου 80s Pop Monster, είναι μεγάλη σακαφιόρα και γλωσσοκοπάνα. Και αυτό δεν είναι κάτι που μόνο ψυθιριζόταν (ή ουρλιαζόταν) στους διαδρόμους των δισκογραφικών…

…όταν ήμουν μικρός και πήγαινα διακοπές στο σπίτι της γιαγιάς στο Βόλο, την συγκεκριμένη τραγουδίστρια την έβλεπα πολύ συχνά, γιατί κι εκείνη ερχόταν για διακοπές εκεί. Το σπίτι της ήταν δίπλα στο σπίτι της γιαγιάς μου (όπως και το εξοχικό της Sinitta – μόνο που αυτό ήταν από τα δεξιά ενώ της σημερινής μας «καλεσμένης» από τα αριστερά…).

Κάθε βράδυ λοιπόν, που η κυρία αυτή βρισκόταν στο Βόλο, ακούγαμε φοβερούς καυγάδες και φασαρίες από το σπίτι της…

Όλο έβριζε

Όλο γκρίνιαζε

Όλο είχε νεύρα

Όλο έσπαγε πιάτα και αντικείμενα

Όλο έβαφε τις κουρτίνες σε χρώμα αξιομίσητο

Όλο ούρλιαζε…

Και το χειρότερο…. Ήταν μόνη της στο σπίτι!!! σπούκι!!

άσε που δεν μίλαγε σε κανένα στην γειτονιά... λες και ήταν καμία Pop Star...

Σακαφιόρα σου λέω τρομερή…

Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που το πρώτο της σουξέ (και σημερινό ανελέητο χτύπημα του 80s Pop Monster) είναι ένα τραγούδι όπου με το χέρι στην μέση η περί ης ο λόγος λέει στον άντρα της:
«είσαι μαλάκας! Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Είσαι μούμπλε! Είσαι πήξας! Είσαι δείξας! Ξέρω εγώ – δεν μπορείς να μου κρυφτείς!»

Κυρίες και κύριοι…. Υποδεχτείτε το there is something going on, από την Frida (δεν είμαι σίγουρος, νομίζω ότι είναι η μελαχρινή από τους ABBA, αυτή με τα μούσια!)

Δικό σου estet, pop αναγνώστη!

3 comments:

Anonymous said...

Πρωτον ενα δικιο το χε η Φριντα αφου της τα φοραγε ο αλλος!
Επισης αυτο δεν ειναι ο Βολος, το Beverly Hills ειναι!!!

Provato said...

εντάξει, είναι δεδομένο ότι ζηλεύεις τον εξωτικό Βόλο... δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο μίσος με μία πόλη που έχει συγκεντρώσει το διεθνές 80s Jet Set.

Μην ζηλεύεις και μην υποστηρίζεις την Frida. Εγώ που την έχω ζήσει από κοντά, ξέρω ότι είναι μεγάλη σακαφιόρα...

λάθος σου, λάθος σου μεγάλο!

Anonymous said...

1ον: εξωτικός ο Βόλος;
2ον: που τη θυμήθηκες τώρα τη γιαγιά; αυτή είναι μεγαλύτερη κι από μένα,
α παραέγινε κακό το pop monster...