Thursday, March 08, 2007

Μερικές παρατηρήσεις από μία νύχτα μαγικιά


Εχτές πήγα στον Ιανό, το θεσσαλονικιώτικο βιβλιοπωλείο στην Σταδίου - έγινε μία συναυλία αφιέρωμα στον Αρη Δαβαράκη. Η Έλλη Πασπαλά, η Λένα Αλκαίου, ο Γιάννης Κότσιρας και ο Βασίλης Λέκκας τραγούδησαν μερικά από τα τραγούδια του.

Μερικές παρατηρήσεις από την βραδιά:





  1. Μία τέτοια βραδυά να περνάω κάθε δύο μήνες έστω, δεν θέλω τίποτε άλλο για να αισθάνομαι ότι είμαι ένα πρόβατο με σπουδαίο πεπρωμένο!

  2. Ο Άρης δεν είναι του γούστου μου ως blogger (σε λίγο θα το κάνει μετόχι της Μεγίστης Λάυρας το www.prosopa.com) αλλά είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ του γούστου μου ως στιχουργός. Έχει μεγάλη θέση στην καρδιά μου και στο μυαλό μου. respect respect respect. Έχει γράψει μερικά από τα ωραιότερα ελληνικά τραγούδια - τι να πρωτοθυμηθώ! Δες εδώ την "ιστοσελίδα" του στην kithara και θα πάρεις μία ιδέα. (αν και περιλαμβάνει μόνο 40 από τα 300 Plus τραγούδια που έχει γράψει...)

  3. Η Λένα Αλκαίου είναι τσίλικη τραγουδίστρια. Μου άρεσε πολύ που όταν τραγούδησε δύο τραγούδια στα οποία το κοινό ανταποκρίθηκε ζεστά και πολύ το πρόσωπό της φωτίστηκε από χαρά. Έχει και ωραία φωνή. Χάρηκα που έμαθα ότι ετοιμάζει κάτι με τον Άρη. Μη ανακοινώσιμο - αλλά θα την πέσω στο φιλαράκο μου, θα μάθω και θα πω!

  4. It's a fact: Η Πασπαλά, απλά it's not my cup of tea. Μου κάνει "αμέτοχη" σε αυτά που τραγουδά... άκου τώρα! (Αν και ήταν μαγικό να την ακούω να τραγουδά τον στίχο "Πορνογραφία σημαίνει συνουσία, συνωμοσία..." και να είναι σαν να ακούω το cd Που έχει βγει 25 χρόνια πριν κλπ.).

  5. Ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος καίγεται να δείξει ότι είναι ξεχωριστός και ιδιαίτερος και στην προσπάθειά του κάνει αγένειες και μαλακιούλες. Πιστεύω ότι όταν σου ζητούν να μιλήσεις για κάποιον, να τον τιμήσεις δηλαδή, δεν ξεκινάς να λες αυτά που έχεις να πεις με 5 "εγώ" απανωτά. Ούτε λες 50 φορές ότι ο άνθρωπος για τον οποίο μιλάς έχει ελαττώματα και κάνει το ένα και κάνει το άλλο. Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στον Άρη, όχι στα ελαττώματά του.

  6. Ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα έναν από τους μουσικούς! Θέλω το τηλέφωνό του! Άρη μπορείς να κάνεις κάτι για το φιλαράκο σου;

  7. Καταχάρηκα που πέρασε όμορφα το ρεμάλι - μου το έλεγε όλη την ώρα πόσο ευχαριστήθηκε, μετά που πήγαμε οι δυο μας για φαγήτό. Επίσης χάρηκα που συνειδητοποίησε πόσο ταλαντούχος είναι ο φιλαράκος μου. Μου άρεσε, ακόμα, που χάρηκε (το ρεμάλι) με την επιτυχία (του Άρη). το ρεμάλι τελικά είναι ο πιο καλόκαρδος άνθρωπος που μου έχει χαρίσει η ζωή!

  8. Θέλω ο Άρης να σταματήσει να διασπάται και να επικεντρωθεί στο γράψιμο τραγουδιών. ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ! είναι κρίμα και άδικο να μην ακούμε έστω ένα μεγάλο Δαβαρακικό τραγούδι το χρόνο!

  9. Ο Κότσιρας! Αχ ο Κότσιρας. Είναι μεγάλος τραγουδιστής. Και αυτό το εννοώ, μην γελάς. ΜΕΓΑΛΟΣ. Τον αντιπαθούσα φρικτά μέχρι που πριν μερικά χρόνια πήγα και τον είδα στην σφεντόνα. Θυμάμαι ακόμα πως ανατρίχιασα όταν βγήκε στην σκηνή και άρχισε να τραγουδά την "Ομορφη Πόλη".... Έχει ΦΩ ΝΑ ΡΑ, είναι παρασυρτικός στην σκηνή, έχει μερικά υπέροχα τραγούδια (πολλά από τα οποία είναι του Άρη μας) και είναι και συμπαθητικής αύρας άνθρωπος. Εχτές πάλι με έκανε να θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που τον έβλεπα να τραγουδά ζωντανά!Θέλω να του πω κάτι από εδώ: "Γιάννη, είσαι πρώτη μπούρη στο καβούρι. Το ξέρω ότι τελευταία τα πράγματα δεν πάνε πολύ καλά για σένα. Οι πωλήσεις δεν είναι μεγάλες, έχεις κάμποσο καιρό να βγάλεις μεγάλο σουξέ... αλλά είναι σημαντικό να μην αγχωθείς με όλο αυτό, να μην χάσεις το θάρρος σου. Όλο αυτό, είναι μία φασή. Θα ξανανέβεις - και μετά θα κατέβεις πάλι - και μετά θα ξανανέβεις, κ.ο.κ. Το σημαντικό είναι να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που κάνεις τόσο καλά - και επίσης να χαλαρώσεις γιατί νομίζω ότι ο βασικός λόγος που ίσως ο κόσμος έχει απομακρυνθεί λίγο από σένα είναι ότι εκπέμπεις άγχος και αγωνία για την επιτυχία! Αληθινά στο λέω - κάνε την δουλειά σου καλά, να είσαι εσύ ικανοποιημένος, χωρίς άγχος και θα δεις ότι θα κάνεις ξανά θρίαμβους. το 'χεις ρε παιδί μου, πως το λένε - και το έχεις πολύ. Χαμογέλα, χαλάρωσε, χαίρου!"

  10. Ο Βασίλης Λέκκας τραγουδά υπέροχα - αλλά το κάνει να μοιάζει... ... ... δύσκολο!!! how odd is that???? επίσης, έχει και χιούμορ.

  11. Το πατάρι του Ιανού είναι πολύ ωραίος χώρος. Ατμοσφαιρικά ουδέτερος - επίσης kudos στους υπέυθυνους που δεν τίγκαραν με κόσμο την εκδήλωση.

  12. ΓΑΜΟΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΑ ΓΑΜΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΣΑΝ ΓΑΜΗΣΩ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΑΜΟΒΛΑΧΟΙ.

  13. είδα ένα κοριτσάκι 15χρονό να τραγουδά απ' έξω την Αλεξάνδρεια. Ανησυχώ για την ψυχοσύνθεσή της. Ανησυχώ ακόμα περισσότερο για το γκόμενό της. Δηλαδή στα 40 μετά από μερικούς ξεγυρισμένους χωρισμούς τι θα ακούει;

...κρίμα που δεν ήρθες. Ήταν Οξυγόνο για την ψυχή.

20 comments:

P. said...

Σιχτιρίζω που δε μπόρεσα να ακούσω κι εγώ όλα αυτά τα ωραία αν και γενικά το εεληνικό τραγούδι δε με αφορά με εξαίρεση εκδηλώσεις και στιχουργούς σαν τον Δαβαράκη. Δηλαδή 2-3;

Για τον Κότσιρα έχω να πω πως πολύ χαίρομαι που δεν ήμουν εκεί! Είναι ο τύπος στο τοπ 5 τον πιο υπερεκτιμημένων "τραγουδιστών" ever. 2,5 σουξέ, ύφος κλαψ records. Άρα η καλή φωνή δε φτάνει. Άρα εξηγείται και το δίκαιο ξεφούσκωμά του. Επιτέλους!

Όσο για το 12 μάλλον έπρεπε να το γράψεις με font size 72 ή και μεγαλύτερο.

Dastardly Kinkajou said...

Για τον Λέκκα έχω να δηλώσω πως πήγα να τον δω με βαριά καρδιά το Σάββατο και ο άνθρωπος με κέρδισε ολοκληρωτικά, πολύ καλή φωνή, αλλά πάνω από όλα τρελή μεταδοτικότητα, ζούσε κάθε τραγούδι για την πάρτη του πρώτα από όλα και μετά για το κοινό του. πρώτη φορά βλέπω τραγουδιστή να εκστασιάζεται τόσο με αυτό που κάνει και πρώτη φορά περνάω τόοοοοοσο πολύ καλά σε τέτοιου είδους ρεπερτόριο. Big time respect!

sadosadist said...

κινητό ή σταθερό ;

Να δούμε και πόσο σοβαρά το πήρες το παλικάρ'

;-))))


ΥΓ;

γΙΑ τις κυρίες θα συμφωνήσω. Για τους κυρίους ... να τα πούμε καλύτερα από κοντά λέω...!!!

:-)))

Ξέρεις ποιά είναι η μεγαλύτερη αρρώστια στην ελλάδα;

ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ!!!

sadosadist said...

Ειδικά αν δεις τον τσαμπουκά που χρειάζεται για να βγει μια δουλειά σαν την τελευταία του robbie williams ( που τον έχεις στο προηγούμενο post σου).

Και πάει ο άνθρωπος να χτυπήσει νούμερα στο mainstream κοινό. Μόνο και μόνο γι' αυτό μπράβο του.

Ξέρεις γιατί τα γράφω όλα αυτά;

Γιατί θέλω πια οι έλληνες καλλιτέχνες ( όποιο και αν είναι το αντικειμενό τους) να μιλήσουν για τον εαυτό τους και για αυτά που έχουν Ζήσει και μόνο. Δεν μου λέει τίποτα πια μια σούπερ φωνή που εκτελεί άψογα το οποιοδήποτε τραγούδι όσο καλό και να είναι αυτό.

Θέλω την καύλα της προσωπικής υπογραφής από κάτω. ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑς ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

:-))))

Ο ΆΡΗς είναι σπουδαίος και θα κάνει ακόμα και πιο σπουδαίες δουλειές από εδώ και στο εξής ( είμαι σίγουρος γι΄αυτό ) γιατί μιλάει με την ψυχή του για τον εαυτό του και την ζωή του. ΜεταφΈρει την εμπειρία του ως ζωντανός οργανισμός και την κάνει κοινό αγαθό. οΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΈς ΈΧΟΥΝ ΑΠΛΩς ΚΑΛΉ ΦΩΝΉ. Αλλά αόρατοι.

Aντώνης said...

Γενικά οι εκδηλώσεις του Ιανού εξελίσσονται ολίγον τί σε "κρίμα που δεν ήρθες" και πολύ όμορφο το βρίσκω. Το περασμένο Σάββατο είχα τη δική μου καθηλωτική εμπειρία στη δίωρη μουσική παράσταση της Μποφίλιου. Πέρασα πραγματικά όμορφα εκεί και λέω να το επαναλαμβάνω συστηματικά.

sikia said...

Δεκατρεις σημειολογικές αναφορές και εκτεταμένες αναλύσεις για μια βραδιά-ανησυχώ για την αδιάκοπη δραστηριότητα του μυαλού σου (το ότι είσαι στριμένος και επικριτικός το έχω εμπεδώσει).
Φιλάκια καυτέ εραστή.

Anonymous said...

Ya soo Maria! Είμαι ο στιχουργάρης σου που παραμένει χαρούμενος και σήμερα απο τη χτεσινή βραδυά. Λοιπον: Ο Καλατζόπουλος έχει πολύ χιούμορ και δεν είπε για τα ελατώμματά μου για κακό αλλά για πλάκα. Εξ΄αλλου μου έκανε και το ωραιότερο κομπλιμέντο (με τον Αρμάνι κ.λ.π)! Η Πασπαλά είναι η αγαπημένη μου. Θαυμάζω όλες τίς άλλες, την Αλεξίου, την Πρωτοψάλτη, την Γαλάνη, όποια θές, αλλά η Ελλη έιναι η τραγουδίστρια που με εκπροσωπεί περισσότερο απο ΟΛΕΣ και είμαι τόσο ευτυχισμένος που έχουμε τραγούδια μαζί που .....γράφω κι΄άλλα! Για τον Κότσιρα συμφωνώ και επαυξάνω, τραγουδισταράς και γαμώ τα παιδιά. Και η Λένα Αλκαίου ΠΟΛΥ σωστή! Ευχαριστώ Πρόβατέ μου. Κάθομαι και γράφω δυό τραγουδάκια σήμερα επηρεασμένος απο χτές και δεν έχω γράψει στο μπλόγκ μου. Εχω γράψει δηλαδή χτές βράδυ επιστρέφοντας, αλλά δεν έχω απαντήσει στα σχόλια. Μετράω συλλαβές και κάνω ρίμες. Και αύριο είναι Παρασκευή, οι Γ΄Χαιρετισμοί! Κιόλας!

Anonymous said...

ΦιλίΦιλίΦιλίΦιλίΦιλίΦιλίΦιλίΦιλί
και
ΦίλοιΦίλοιΦίλοιΦίλοιΦίλοιΦίλοιΦίλοι!

ΥΓ. Και Γ΄Χαιρετισμοί αύριο, ακούς;
Να δεις τι θα στο κάνουμε το μπλογκ σου! Μετόχι του Μετοχίου θα στο κάνουμε, για να μάθεις...
Για να θυμηθώ και τον στίχο:
Αγάπη πού είναι η εκκλησιά σου,
βαρέθηκα πια στα μετόχια!

Και δεν λες καλά που δεν μίλησε συγκεκριμένα για τα ελαττώματα του Άρη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
............
Όλα ήταν πέρα από την αισθητική χθες, πέρα από την απόλαυση, πέρα από το σοβαρό και το χιούμορ.
Γαμώ το κέρατό μου, τι ήταν ακριβώς, ακόμα δεν έχω καταλάβει. Αλλά για μια φορά στους δύο μήνες, πληρώνωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Eπειδή έτυχε να ακούσω την εκδήλωση χθες από το δεύτερο, αισθάνομαι κάπως περίεργα με το 13. Ίσως δε το κατάλαβα και καλά αλλά που είναι αυτό που σε ενόχλησε στην εικόνα μιας έφηβης που τραγουδούσε την "Αλεξάνδρεια"?

alienlover said...

Λυπάμαι αφάνταστα που δεν ήμουν εκεί εχθές. Η Πασπαλά είναι από τις αγαπημένες μου. Την έχω δει μόνο μια φορά ζωντανά, μαζί με τον Αλκίνοο και ήταν απόλυτα ταιριαστοί πάνω στη σκηνή, άψογοι. Όσο για τον Κότσιρα, τον αγαπώ πολύ, θα ήθελα να τον γνωρίσω και από κοντά. Προβατάκι, την Αλεξάνδρεια είναι ντροπή να μην την ξέρει κανείς απ 'εξω.Όσο για την νεαρή, αφού βρισκόταν εχθές σε μια εκδήωση τέτοιου επιπέδου, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το μέλλον της ;)
Εύχομαι να γίνουν κι άλλες τέτοιες εκδηλώσεις στο μέλλον, και όχι μόνο από τον Ιανό. Και ο Νάκας είχε κάνει κατι ανάλογο πέρυσι και πρόπερσι και ήταν εκπληκτικές οι παραστάσεις. Άντε, να πάρει λίγο τα πάνω του το "έντεχνο".

Anonymous said...

αχ, βαχ! εμένα πότε θα μου κάνουν ένα αφιέρωμα; το μέσο ανώνυμο σχολιαστή των ξένων μπλογκς; έστω μια ημερίδα, ένα συνέδριο, μία στατιστική στην τελική ανάλυση, δεν την αξίζω; αϊ σιχτιρ δηλαδή!

Tanila said...

Kαλά δεν έχετε χωρίσει με το ρεμάλι; Έτσι δεν άφηνες να διαφανεί στο κείμενο με την νεκρή ανθοπώλιδα;
Απάντησε σε παρακαλώ, θα μου στρίψει.

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Σκατά σκατά σκατά που τομλάς και λές "κρίμα που δεν ήρθες"
Γκρρρρρρρρρρρ
και
Γκρρρρρρρρρ
και
Μπρρρρρρρ(κρυώνω απ'το κακό μου)
και γκρμπργκρμπργκρμπρ
σκατά σκατά σκατά

enteka said...

τέλεια περιγραφή, σα να μουν εκεί
ζήτω ο άρης!

Provato said...

holden έπρεπε να είσαι, πραγματικά!

όσα για τα άλλα που λες ...χμ χμ χμ! εγώ είμαι τρελός φαν του ελληνικού τραγουδιού! πολύ το γουστάρω! επίσης διαφωνώ πολύ με τη γνώμη σου για τον Κότσιρα! και νομίζω ότι θα επανέλθει! μπεεεε :-)

dastardly BIG TIME RESPECT! συμφωνώ! μπεεεε xxxxx

I Had A Farm είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες... χμ χμ χμ! αλλά δεν τα πολυσυμμερίζομαι. Δεν ξέρω, γενικά δεν θέλω να μπαίνω σε υπερανάλυση των τεχνών ρε παιδί μου. Άμα ακούω μία φωνή να λέει κάτι, να τραγουδά κάτι, και αισθάνομαι καλά... αυτό μου φτάνει!

σίγουρα πάντως δεν πιστεύω ότι οι ερμηνευτές είναι αόρατοι... δηλαδή αόρατοι είναι και οι ηθοποιοί;... θα με τρελάνεις εσύ!!!

(το κινητό θέλω το κινητό!!! μπεεεε) :-))

αντώνη μπεεεεε - μου δίνεις την ευκαιρία να τονίσω κάτι σημαντικό! Όποιος ζητά, βρίσκει! μπεεεε xxx

φιλάκια sikia!!! (εγώ στριμμένος; εγώ επικριτικός; ααααα θα φας πολύ spanking! Μπεεεε xxxx)

Provato said...

στιχουργιΆρη μου! το είχα ξεχάσει το κοπλιμέντο περί Αρμάνι! χμ χμ χμ!!! ...θέλω θέλω θέλω θέλω να έχεις πιο συχνά τέτοιες χαρές!!! σε αγαπάω!

βασιλική βασιλική βασιλική μου! μπεεεεε xxxxxx σματς!

coperty εννοώ ότι μου φαίνεται ότι το τραγούδι εκφράζει έναν "προβληματισμό" και κάποια αισθήματα και διαθέσεις που θα ήθελα ακόμα να μην τις έχει ένα 15χρονο παιδί... αυτό εννοώ! επίσης, δεν είπα ότι με ενόχλησε κάτι, είπα απλά ότι μου έκανε εντύπωση! μπεεεε φίλε :-)


alienlover Μου μακάρι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι ευχές! όσον αφορά το κοριτσάκι, δες το παραπάνω! μπεεε μωρό μου! xxxxx


το αξίζεις και με το παραπάνω! όχι μόνο αφιέρωμα, αλλά και εκπομπή στο animal planet! όπως κι εγώ!!! μπεεεεεε :-))

Tanila για προσωπικές ερωτήσεις θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το γραφείο τύπου μου. Λυπάμαι No comment! Μπεεεεε :-))

Provato said...

μικρή μου Ολλανδέζα στο ορκίζομαι ότι θα πηγαίναμε μαζί, αλλά υπήρχε ένας περιορισμός στις θέσεις.... κλαψ λυγμ! next time I Hope! Μπεεεε


enteka ζήτω οι Άρηδες όλοι, και στην Αθήνα και στην Σαλονίκη. μπεεεε

Loucretia said...

Ειδοποιαει ο κοσμος, νταξει;;;;

Οχι να χανουμε τετοια βραδια!!!!!

:-((((((((((

Anonymous said...

Να περιμένεις δέκα λεπτά ν' ανοίξει το μπλογκ, να πρέπει να "πηδήξεις" πάνω από τόσα μανάρια για να φτάσεις να δεις τι σου απάντησε ένα Πρόβατο,
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

είναι απαράδεκτο........

άσε που σε περιμένω πώς και πώς να διαβάσεις το σεντόνι μου στο μπλογκ του Asteroid. Ανοιγει γρήγορα, δεν έχει ακατάλληλες σκηνές για αθώα προβατάκια και θίγει και ζητήματα στα οποία είσαι εξπέρ!!!
Θα σκυλοβαρεθείς το ξέρω, οπότε άσ'το, χχχχχχχχχ. Καλό Σαββατοκύριακο!

Provato said...

loucretia έχεις δίκιο ρε γμτ! ειδοποίησα βέβαια, αλλά ειδοποίηση σχεδών στο παρά 1... κλαψ λυγμ! μπεεεε

βασιλική τρέσω στου asteroid. τρέχω! μπεεεε :-))