Sunday, September 30, 2007

Κινέζικο πορτρέτο του Λάθος Άντρα

...ένας ακόμα από τους bloggers που ήταν στην χτεσινή συνάντηση (μαλάκα πέρασα τέλεια, τέλεια, τέλεια) ήταν και ο wrong guy... εντάξει, ο τύπος από κοντά είναι ο απίστευτος θεός του σεκσ και το ξέρει και το χειρίζεται μία χαρά και μας μανηπιουλάρει όλους τέλεια.

Αυτός λοιπόν, μετά που τέλειωσε η συνάντηση μας, μας έκανε ένα τέλειο ποστ αφιέρωμα, που πρέπει να το δεις. είπε ποιος ηθοποιός του Χώληγουντ θα ήμασταν όλοι οι bloggers οι χτεσινοί. Εμένα πολύ σωστά είπε ότι θα ήμουν ο Jeremy Piven. αν και είμαι λίγο, λίγο ομορφότερος...

μέσα όμως στου ηθοποιούς δεν έβαλε τον εαυτό του. για αυτό το κάνω εγώ..Ιδού ποιος ηθοποιός θα ο wrong guy μας:
ναι, είναι τόσο σέξη και τόσο της πχιότητας! ρησπέκτ τρελό!

10 comments:

gsus said...

εχμμμ επειδή ψαχτήκαμε και εμείς επ' αυτού [billzk κεγώ] καταλήξαμε σε άλλον: Όουεν Γουίλσον [προ suicide].
O Τζερεμι είναι και 65 χρονών.

gsus said...

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ suicide εννοούσα.

Wrong Guy said...

Τζέρεμι θεός-ο Όουεν είναι ξανθόψειρα!

σέξυ και ποιότητα,το καλύτερο μου!τι κοπλιμέντα ακούω βραδιάτικα!

φιλιά στη μουσούδα.......

Anonymous said...

Καλά που υπάρχουν και τέτοια posts και παίρνουμε περίπου μια ιδέα :D
Είναι σαν την απορία που έχεις να δεις πως είναι ο ραδιοφωνικός παραγωγός με την αισθησιακή φωνή (εξαιρείται η Χαραλαμπίδου!) που ακούς χρόνια αλλά ποτέ ίσως δεν έχεις δει!

... "σέξι μπεαράκι με πειθώ και άποψη"! Για τα "πειθώ και άποψη" το φανταζόμουν, για το μπεαράκι μάλλον όχι... αν και τώρα που μου έρχεται ο συνειρμός με το πρόβατο... μπεχεχε ;-)

Crucilla said...

ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝΑ; ΟΕΟ;

Neverlandean said...

Όουεν Γουίλσον;;; Χόλι μάδερ οφ γκαντ, τι λέτε για τον Wrongako έλεος.

Provato said...

gsus αφού η πείρα και η γνώση αλλά και εσύ λέτε Όουεν Γουίλσον... ας το σκεφτούμε λίγο: σκεψ σκεψ σκεψ... χμ τελικά I ll stick με Jeremy! (στην φωτό πάντως δεν είναι 65). xxxx

wrong guy επίσης μπεεεφιλιά στην μουσούδα. χαρά μου να σε περιγράφω! χεχεχε.

κωσταντίνε, δεν είμαι και τόσο μπεαράκι όσο θέλουν να λένε. άμα πάντως έχεις περιέργεια να δεις πως είμαι... σου στέλνω μία φωτογραφία δεν είναι τίποτα! μπεεε φίλε!

crucilla δεν ήσουν η μόνη αξιοσημείωτη απουσία από την βραδιά. αλλά την επόμενη φορά υπόσχομαι και δεσμεύομαι προσωπικά να επανορθώσω! xxxxxx

neverάκο μου εντάξει, δεν είναι πια και τόσο χάλια ο γουίλσον. απλά ο wrong είναι καλύτερός του, πολλά καλύτερος του. :-))

veloz said...

re probate ekanes ayto pou den tolmisame emeis!(egw to zitisa apo ton wrong,na tou kaname kai enapsyxologiko check-up gt poly teleios fanike giawrong!)
oso gia ti fwto to petyxes!(sto pio ksantho tou)
theoi oloi!
:)

Provato said...

veloz όντως τελικά ο wrong guy είναι το εντελώς αντίθετο του ονόματός του. μπεε (...εσύ να δεις τι θεά είσαι. μπεεε ξανά...)

;-))

Wrong Guy said...

Προβατίνο το έβγαλα κατ'ευφημισμόν το όνομα.Πως λέμε Λευκός Πύργος,ενώ έπρεπε να λέμε μαύρος;

μπεεεεεε! - κόλλησα προβατίτιδα!