Monday, November 26, 2007

η ευχάριστη έκπληξη της Παρασκευής


Πήγα και είδα το Beowulf. τώρα, άμα σου πω να μην το χάσεις θα με πιστέψεις;

ναι, είναι παραμυθάκι. ναι, είναι καρτούν (και ας το λένε 3d - αν δεν το δεις σε ειδική αίθουσα, καρτούν θα σου φανεί - εξαιρετικά καλοφτιαγμένο μεν, αλλά καρτούν!). ναι, δεν έχει κανονικούς ηθοποιούς...

αλλά παρόλα αυτά είναι πολύ, πολύ, πολύ, διασκεδαστική ταινία.

και, ω της εκπλήξεως και πάρα πολύ αγριευτική. ξέρεις γιατί;

η ιστορία που διηγείται είναι τόσο τίγκα στο αρχέτυπο που εγώ τουλάχιστον έπαθα οξεία αρχετυπικίτιδα και φοβερή σκεψίτιδα σκεψ σκεψ εντατίκ που ακόμα δεν μου έχουν περάσει αν και το είδα το έργο περισσότερα από 3 εικοσιτετράωρα πριν.

μερικά μόνο από τα θέματα που πραγματεύεται είναι η αναζήτηση του πραγματικού εαυτού μας, το αν θα θυσιάσουμε την φύση μας για να κερδίσουμε την αναγνώριση από τους άλλους, η δύναμη του sex και του έρωτα και πόσο καταλυτική είναι, η στάση μας απέναντι στους παλαιότερους, η ειλικρίνια στον εαυτό και σε αυτούς που αγαπάμε...

σου λέω πολύ σκεω σκεψ εντατίκ και ενδοσκόπ ενδοσκόπ - και δεν του το είχα του Zemeckis. εντάξει, ότι είναι τέλειος διασκεδαστής είναι γνωστό (το Forrest Gump είναι η αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών, πρέπει να την έχω δει πάνω από 18 φορές..) αλλά ότι θα ήταν και τόσο ενδοσκόπ δεν του το είχα... τι να πω. μου αρέσει να με εκπλήσσουν ευχάριστα οι άνθρωποι.

(άλλα από την άλλη, σκέφτομαι κιόλας - μήπως η ταινία δεν είναι καθόλου έτσι, είναι ένα ρηχό παραμυθάκι, και απλά εγώ βλέπω σε αυτήνανε όλους τους προβληματισμούς που με απασχολούν το τελευταίο διάστημα; χμ χμ χμ.... μπορεί, μπορεί. Ακόμα κι έτσι όμως αν είναι, δεν θα χάσεις αν πας να το δεις αυτό το έργο.


... ... ...μπορώ τώρα να έχω την αμοιβή μου από την εταιρία διανομής; χεχεχε!)

7 comments:

revqueer said...

Κι από Μαρμαρινό σε αμερικανικό blockbuster! Ρε γαμώτο, έχω δει trailer και δε ξέρω αν θα μου αρέσει... Θα περιμένω dvd...

€lisavet said...

provatako όταν λες 3d, παίζουν και γυαλιά; γιατί κάτι τέτοιο πήρε τ'αυτί μου!

gsus said...

rhxo bathy salatas tyriera soupiera fontaniera tou froutou, o,ti thelei as einai, mouxei gamhsei ton egkefalo o ksanthos sfixths apo to trailer.

gsus said...

pardon ksexasa eneka h taxyths: apopse sto odeon?nai?

nikisot said...

zhta pososta probatoulini
niaousmouts apo gata

neutrino said...

πεογουλφ που λεει κι ενας φιλος μου. θα το δω αυτες τις μερες. με το φεστιβαλ τωρα μια βδομαδα, θα χρειαστω μια δεκαρια αμερικανιες να ερθω στα ισια μου.

oni said...

Kai gw gia na zhsw to full 3D experience perissotero (an k etsi ki alliws 8a paw na dw to Nightmare Before Christmas molis bgei - osonoupw) h8ela na paw na to dw alla to ebriska ligo geloio k hmoun arnhtika prokateilhmmenos. Twra prospa8w na peisw ton kollhto mou na pame giati m ebales se skepseis!!!