Friday, December 14, 2007

Γλυκά μου αρκουδάκια τριχωτά, αυτά τα χριστούγεννα θα τα περάσουμε παρέα...

οι διαφημίσεις της coca cola, του επίσημου χριστουγεννιάτικου πιοτού, με τις λευκές αρκούδες:

βοήθα με να σε βοηθώ να στολίσουμε το δένδρο:


"με τρόμαξες παλιοφώκια!":


το βόρειο σέλας:


η αρκουδοοικογένεια:


φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ:


γύρω γύρω όλοι στην μέση τα αρκούδια:


ο αρκουδοελκηθροπατέρας:


πως έγινε και οι πιγκουίνοι και τα αρκούδια ήρθαν ισοπαλία:


φιου. δεν μπορείς να πεις. το έκανα και φέτος το χρέος μου στο σύστημα. την υπηρέτησα την πολυεθνική. χμφ χμφ χμφ.

10 comments:

BLUEPRINTS said...

τι στον κόρακα έπαθε το blogger και χάνει τα μηνύματα ε; τεσπά, είχα γράψει (αν εμφανιστεί ξανά σβήστο έτσι;) κάτι σαν: έχεις τελικά μεγάλη εμμονή με την κόλα (κι εγώ με τα αρκουδάκια ή κάτι τέτοιο, τα ευφυή σχόλια γράφονται άπαξ εξάλλου...)

Anonymous said...

ax kai ego selo mia alkoudaaaa agkou! ;-)
Tin Coka na tin valete ekei pou kserete...stis mites sas xoxoxoxo!!!

One Big DJ said...

AWWWWWW HOW CUTE...WOOOF!

τσούτσουρος said...

ola kala me ta arkoudakia! alla ayti i mania me ta xristoygenna?? eleos!!! edw tsoutsouros.. antichristmas! xxx

Lina said...

μωρό μου φτιάχτηκα τζάμπα με τον τίτλο.... νόμιζα άλλα bears θα έδειχνες... =ΡΡΡ

etalon said...

Αυτη η...αγαπη για τα αρκουδακια(αληθεια πως λεμε τον αρκουδο στα αγγλικα?) ενος αθώου και sexy προβάτου, κανει την επιστημη της ψυχαναλυσης να σηκωνει τα χερια ψηλά.
Με εβαλες σε σκεψεις... )P

(Και το χιόνι να τα εχει σκεπάσει ΟΛΑ!)

etalon said...

Αυτη η...αγαπη για τα αρκουδακια(αληθεια πως λεμε τον αρκουδο στα αγγλικα?) ενος αθώου και sexy προβάτου, κανει την επιστημη της ψυχαναλυσης να σηκωνει τα χερια ψηλά.
Με εβαλες σε σκεψεις... )P

(Και το χιόνι να τα εχει σκεπάσει ΟΛΑ!)

revqueer said...

Η πολυεθνική σ' ευγνωμονεί!

xipasmenos said...

Σαν να διαβάζω την moody να γράφει,
"Αμα χώσω κανα έλατο στο κώλο αυτης της αρκούδας θα σου πω εγω μετα ποσο πιο χαρούμενη θα είναι, μισω τα χριστούγεννα"

Provato said...

blue xxxxxx :-)

slourp είσαι μεγάλο αλητάκι! :-)

επίσημε woof!!! xxxx

τσούτσουρε Μην είσαι γκρινιάρης! γκρ γκρ γκρ.

lina δνε θα μου φας εσύ τους άντρες. τα αρκούδια όλου του κόσμου είναι δικά μου. ;-)))

etalon ο αρκούδος στα αγγλικά λέγεται χμ χμ χμ σκεψ σκεψ σκεψ bear νομίζω. χεχεχε :-)

rev ελπίζω η πολυεθνική να μην είναι αχάριστη! μπεεεε :-)

xipaki το θέμα είναι ΕΣΥ τι θα έγραφες.... :-)