Friday, July 04, 2008

Εκδρομή στο Νοσοκομείο

Σήμερα το πρόβατο πήγε στο νοσοκομείο.

Μην ανησυχείς sexy viewer, δεν είμαι άρρωστος, αν και ένα get well σεξάκοι δεν θα μου κακόπεφτε αυτή τη στιγμή, οπότε άμα θες δέχομαι...

...απλά αποφάσισα σήμερα να πάω να κάνω τα απαραίτητα για να πάρω τα πιστοποιητικά που χρειάζονται ώστε να μπορώ να συνεχίσω να κολυμπάω.

Έχει βγάλει λέει φιρμάνι ο κύριος κράτος και θέλει όταν πάμε στα τζειμ μας να έχουμε σφραγίδα και χαρτί του γιατρού ότι έχουμε καθαρό ποπουλίνο, τθουτθούνι και δερματάκι γενικότερα, και ότι η καρδιά μας μπορεί να είναι τσουρουφλίτα από έρωτες και φιλίες αλλά αντέχει.

Μία και δυό λοιπόν ο μπε σου αποφάσισα να την κάνω σήμερα αυτήν την δουλειά που μου έχει γίνει φοβερός βραχνάς.

Ξεκίνησα από τον Ευαγγελισμό. Συνονόματό μου λέω το νοσοκομείο, θα με εξυπηρετήσει και θα με φροντίσει. Και όντως έτσι ήταν στην αρχή. Το χαρτί του δερματολόγου το πήρα σε χρόνο dt. Πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα.

Όμως το άλλο το χαρτί... αχ βαχ. Δύσκολα τα πράγματα . Βλέπεις έπρεπε να περάσω από καρδιολόγο για να δει ότι η καρδούλα μου χτυπάει, χτυπάει και για να κλείσεις ραντεβού με καρδιολόγο χρειάζεται μεγάλη ικανότητα στην διαπραγμάτευση. Την οποία προφανώς είχα μόνο μέχρι του σημείου να μου πει, εμπιστευτικά, μία νοσοκόμα ότι άμα ήθελα να εξυπηρετηθώ σήμερα καλύτερα να δοκίμαζα να πάω σε ένα άλλο νοσοκομείο, με λιγότερη κίνηση.

Μία και δύο λοιπόν ο καλός σου, καβαλάω το γάιδαρο και ξεκινάω για το Αλεξάνδρα. Μπαίνω στα εξωτερικά, λέω το πρόβλημά μου, μου λέει μία χαρντκορίλα προϊσταμένη ότι λέει για να πάρω την βεβαίωση ικανότητας να γυμναστώ πρέπει να κάνω ακτινογραφία και ηλεκτροκαρδιογράφημα.

λυγμ και κλαψ, όχι ρε πούστη μου λέω, αφού άμα θέλουνε μπορούνε να στο δώσουν το χαρτί και μόνο με ένα ηλεκτροκαρδιογράφημα, γιατί να μπλέξω με ακτινογραφία; λυγμ, σούπερ λύγ.

τελικά 3 ώρες έκανα να τελειώσω την διαδικασία. Το νεύρο τσατάλι.

Δεν θα στην διηγηθώ όλη την μικρΟδύσσεια μου, δεν έχει νόημα και στο κάτω κάτω σκέφτομαι ότι αυτά που "τράβηξα" σήμερα το τραβάνε στο πολλαπλάσιο άνθρωποι που επιπλέον έχουν και μεγάλα προβλήματα υγείας. Μόνο και μόνο για θετικότητα προς αυτούς, να είναι όλα περαστικά, δεν θέλω να κάνω γκρίνια.

Θα σταθώ όμως σε δύο φάσεις, εντελώς προβατένιες. Κάποια στιγμή περιμένω σε γραφείο γιατρού, καθηγητής πανεπιστημίου, 60 χρονών περίπου, ο οποίος πρέπει να κοιτάξει μία εξέτασή μου. Ο ύφος του είναι παρόμοιος που θα είχε η Kate Blanchett προς την Ισμήνη Καλέση αν το Ισμηνάκη της έλεγε ότι είναι συνάδελφοι. Με κοιτά λες και είμαι το απόλυτο βδέλυγμα, που έχει να κάνει μπάνιο 5 χρόνια και φορά μπλουζάκι Μετζένα. Εγώ κάνω υπομονή, περιμένω περιμένω και κάποια στιγμή δεν αντέχω και του λέω:

Μου επιτρέπεται να σας πω κάτι; Είμαι εδώ δυόμιση ώρες. Από το πρωί, μιλάω σε όλους με το σεις και με το σας. Δεν έχω πει μία πρόταση χωρίς χαμόγελο ευγενείας και χωρίς ένα παρακαλώ στην αρχή και ένα ευχαριστώ στο τέλος. Ε, ακόμα δεν έχω τελειώσει! Οι μισοί από όσους μου έδωσαν πληροφορίες μου τις έδωσαν λάθος, οι υπόλοιποι με αφήνουν και περιμένω όσο μιλάνε στα τηλέφωνα. Εσείς πάλι, με έχετε και περιμένω όσο υπογράφετε κάτι χαρτιά, ενώ το να μου βάλετε τη σφραγίδα θα σας πάρει 30 δευτερόλεπτα και αυτό που κάνετε θα μπορούσατε να το τελειώσετε μετά! Έχω άδικο τώρα να σκεφτώ ότι η ενήλικη και ευγενική συμπεριφορά δεν σας αξίζει; Έχω άδικο να πω μέσα μου, ότι αν χρειαστεί να ξανάρθω, θα είμαι σούπερ απτάητ φαγκ που θα κάνει τον Ευαγγελόπουλο να μοιάζει μοναχός του ζεν, και θα ουρλιάζω και θα τσιρίζω και θα χώνω μπάτσες αβέρτα γιατί μπορεί να τελειώσω νωρίτερα; (παύση, παύση, παύση, παύση να βυθιστεί το λογύδριο και μετά...)

Τι να πω, ελπίζω απλά να είστε σε κακή μέρα.

Ο γιατρός δεν αντέδρασε. Σκέφτηκα στην αρχή ότι με έγραφε στην παπάρα του, ή ότι τον ρούμπωσα και δεν ήξερε τι να μου πει.

Αλλά μετά λέω από μέσα μου ότι ο λόγος που με είχε μπλοκάρει σαν ύπαρξη, ποιος ξέρει, μπορεί να ήταν ότι σκεφτόταν ας πούμε κανέναν ετοιμοθάνατο ασθενή του που η καρδιά του δεν θα την έβγαζε την εποχή....

Και εκεί χάλασε το κέφι μου και είπα ότι η ζωή είναι τόσο πολύπλοκη και πολυεπίπεδη και τελικά άκρη δεν βρίσκεις. Οπότε τι μένει; ... ... ... ... ... .... ... ... ...

Παρόλα αυτά, πρέπει να με παραδεχτείς. Το ΟΣΚΑΡ "σφαξίματος με βαμβάκι αγενή συνάθρωπα" το έχω sooooooooo στο τσεπάκι μου. Πάω να παραγγείλω αρμάνι κοστούμι για την απονομή.

Επίσης με την ευκαιρία ήθελα να καταγγείλω και κάτι ακόμα. Που είναι το κράτος. Τι κάνει το υπουργείο Υγείας; Γιατί οι γιατροί δεν είναι όλοι σαν τον Κλούνη και τον Ντάμπσεη;

Που πάνε τα λεφτά που πληρώνω ως φορολογούμενος πολίτης; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΟΥΚΛΟΙ; ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΩΡΑ, ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΟΥ ΤΩΡΑ. Αθάνατη Ελλάδα, ούτε τα βασικά δεν έχεις στα νοσοκομεία σου!

και για το τέλος σε αφήνω με το καλύτερο. Αθάνατη ελληνίδα γριά είναι μπροστά μου στο ταμείο του νοσοκομείου και προσπαθεί να πείσει τον ταμειατζή να μιλήσει με συγγενή της στο κινητό να της εξηγήσει κάτι διαδικασίες που πρέπει να γίνουν και κάτι χαρτιά που πρέπει να βρεθούν.

Ο ταμειατζής που έχει απελπιστεί από την σισύφεια προσπάθεια να γίνει κατανοητός στην γιαγιά, αρπάει το κινητό της με μεγάλη χαρά γιατί φαντάζεται ότι στην άλλη άκρη της γραμμής θα υπάρχει ένας άθρωπας στον οποίο θα μπορεί να μιλήσει κανονικά.

Αμ δε.... φαίνεται ότι σόι πήγαινε το βασίλειο. Ο ταμειατζής αφού περασε κανένα 3λεπτο να προσπαθεί να εξηγήσει τελικά δίνει απηυδισμένος το τηλέφωνο στον σούπερ γκράνη. Ο κακομοίρης έχει ιδρώσει από την υπερπροσπάθεια να εξηγήσει. Οπότε πάνω στην απελπισία του λέει στην γιαγιά.

- Ξένη είναι;

Απάντηση γιαγιάς:
- Όχι, η νύφη μου.

λατρεμένη γιαγιά, ο Χριστούλης να μας κόβει μέρες να της δίνει χρόνια. και να σκεφτείς ότι είναι μόνο 15 χρόνια μικρότερη από την Μετζένα. λολ :-)

21 comments:

Marvin said...

δε με λες εσυ, γιατι σε χασαμε απο το φεισμπούκι;

Hfaistiwnas said...

Eίναι να μην μπεις σε νοσοκομείο! Δεν βγαίνεις με τίποτα... πρέπει να πας σε ιδιωτικό να σουτ πιάσουν τον ποπό και να πεις και ευχαριστώ! Σκέψου να έκλεινες και ραντεβού στο ΙΚΑ, ήμουνα νιός και γέρασα! λολ! Ευτυχώς όμως τελείωσες!
Πάμπολες οι περιπτώσεις ασυνεννοησίας μεταξύ υπαλλήλων και ηλικιωμένων, προσφάτως που τριγυρνούσα και εγώ σε ένα τέτοιο μέρος έπεσα πάνω σε καβγά, ο γιός ήθελε να πληρώσει την ταμεία για το εισητήριο και ο παππούς δεν το άφηνε γιατί νόμιζε ότι επειδή είναι δημόσιο δεν δίνει τίποτα..
Φιλάκια!!

chaos_onion said...

Μωρέ καλά κάνω εγώ και δε γυμνάζομαι! Τι, για να τρέχω μετά στους γιατρούς; Απαπαπαπα χάλια χάλια! :P

Jimmy Rose said...

το ηθικό δίδαγμα είναι ότι είσαι καλά και μπορείς να συνεχίσεις την γυμναστική.
Γιούπιιιιιι!
Καλησπέρα.

tovenito said...

πεθαίνω για μπουζουκοσυνενοήσεις μεταξύ δημοσιουπαλληλιτών και αθάνατων ελληνίδων γραίων

sikia said...

Μα τι κακό και αυτό με το σύστημα υγείας στην Ελλάδα! Πρέπει να δώσεις κώλο για να κάνεις τη δουλειά σου....

alienlover said...

προϊσταμένες...Τ-Ι λατρεμένες υπάρξεις....

πάντως άμα θες ΚΟΥΚΛΟΥΣ γιατρούς, το Ασκληπιείο είναι ξακουστό νοσοκομείο.. έχω περάσει από εκεί όλα μου τα καλοκαίρια και οι γιατροί είναι να τρώει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει..
πέρνα από τα εξωτερικά ιατρεία να σου εξετάσουν και καλά πόδια-χέρια ότι είναι ακμαία και μπορείς να πλατσουρίζεις σαν γοργόνος.θα με θυμηθείς.
άσχετο, τι κάνεις την Πέμπτη;

Κακίστρω said...

Ευάγγελε παιδί μου γιατί δεν βρήκες κανένα τρελό και ζουμερό πλάσμα να παίξετε το γιατρό? Πιο εύκολη υπόθεση μου ακούγεται....

Παρόλαυτα Ευαγγελισμός ρούλς. Είναι κ ΚΟΛΩνάκι που πολύ ξέρω ότι σου αρέσει.

Κακίστρω said...

A! Και κάτι ακόμη.

Το Ιπποκράτειο έχει ένα γιατρό στο καρδιολογικό....πας με στομαχόπονο και φεύγεις με καρδιοπάθειες από τις πολλές συμπάθειες.

turigr said...

Πολύ ωραίο το blog σου, γέλασα μέχρι δακρύων αλλά στο τέλος μου το χάλασες! Γιατί την ανέφερες την ακατανόμαστη; Γιατί;;;;

Dr_MAD said...

Την επόμενη φορά που θα τα χρειαστείς αυτά τα χαρτιά, επικοινώνησε να στα βγάλω αμέσως. Ισως να μη χρειαστείς και να έρθεις ;-)

@ sikia
αυτό που περιγράφεις δεν είναι "κακό"

Unknown said...

Αυτό με τις ακτινογραφίες θώρακος είναι τραγικό. Ακτινογραφία θώρακος για να μπεις στο πανεπιστήμιο, για να πας στρατό, για να μπεις στο δημόσιο (πιστοποιητικό υγείας το λένε νομίζω), αλλά και για το κολυμβητήριο? wtf???

Λογικό...η φυματίωση θερίζει στις μέρες μας...

xryc agripnia said...

Να σου πω εγω,μικρο μου,ιστοριες απο τα νοσοκομεια, να γελας -πικρα- 258 μερες.

Γάματα.

Provato said...

Marvinάκο τον έσβησα τον λογαριασμό, βαρέθηκα και μου έτρωγε και χρόνο. με βρισκείς εδώ γλυκό αγόρι, και από κοντά βεβαίως. :-))

hfaistiwnako φιλάκια! :-)

chaos ντροπή. δικαιολογίες λολ. :-)

jimmy το ηθικό δίδαγμα είναι ότι μπλέξαμε! :-)

tovenako εγώ να δεις. :-)

Provato said...

sikia το σχόλιό σου θα χρησιμοποιηθεί στο δικαστήριο. από δω το πας, από κει το πας όλο στο δώσιμο κώλου καταλήγεις.

alien μου πέφτει πολύ μακρία το Ασκληπιείο. και εκεί να μείνει παρακαλώ, φτου σκόρδα, φτου φτου φτου. Την Πέμπτη λείπω, επιστρέφω Σάββατο. γιατί; για λε, για λε. xxxx

κακίστρω, ήταν όλοι οι γιατροί σαν σκατά, άσε με, ούτε τυφλός δεν θα τους την έπεφτε. πολύ χάλι! thanks για το tip περί γιατρού, αχρείαστο να είναι. όσο για Ευαγγελισμο, δεν είχα κάνει την σύνδεση με κωλο-νάκι, χεχεχε :-)

turig μα ειδες η απαίσια πως καταφέρνει και χώνεται παντού. χεχεχε

Provato said...

αχ ρε mad, να μην το ήξερα αυτό προχτές. σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είσαι ο καλύτερος! :-))

tina χεχεχεχε, το τέλος με την φυματίωση όλα τα λεφτά, χεχεχε! :-))

archive, :-(. τι να πω, κι εγώ σκέφτομαι τους ανθρώπους που πάνε στα νοσοκομεία όχι για να βγάλουν πιστοποιητικά αλλά για πραγματικά σοβαρούς λόγους και η στεναχώρια μου με σκάει... τι να πω. γάματα indeed. xxxxxxx φιλιά μωρό μου.

alienlover said...

θα σε πάρω τηλέφωνο να σου πω

μπεεεεεε

xxxx

Anonymous said...

"...Ευαγγελισμό. Συνονόματό μου λέω το νοσοκομείο..."
Προβατελισμός?

Παράξενος said...

"O Ευαγγελόπουλος μοναχός του ζεν"

χαχαχα

Είδωλο said...

ΛΟΛ η γιαγια

Provato said...

alien Περιμένω xxx

θεία είσαι τρελή! :-)

παράξενε χεχεχε

x-oyranoy Και που να την έβλεπες να το λέει κιόλας. :-)