Sunday, July 06, 2008

ουουουουουουου κάγκουρας αλέρτ!

σήμερα πέρασα μπροστά από τον μετρητή καγκουριάς που έχω φέρει από αμερική και άρχισε να χτυπά σαν δαιμονισμένος.

παρά το γεγονός ότι έχω να τον φορτίσω από το Πάσχα.

Κοιτάω την οθόνη και βλέπω ότι η βελόνα μέτρησης κάγκουρα έχει φτάσει στο κόκκινο...

όχι ρε πούστη μου. μάλλον ο μετρητής κάγκουρα έμαθε ότι I JUST ADORE το τελευταίο τραγούδι του Χα... Χατ.... χα.... χα.... χατζ....

σόρη δεν μπορώ καν να πληκτρολογήσω τ' όνομά του. Ξέρεις ποιον λέω, αυτόν το ψηλό αρρενωπό από την Κύπρο με τις original μουσικές και ενορχηστρώσεις.

Έτσι σε θέλω.

μαλάκα γαμώ τα κομμάτια. μαλάκα ανησυχώ που μ' αρέσει πολύ. μλκ πά να τ' ακούσω.



ομαγκόντ. αμ σούπερ λόνλυγμ με κάτι τέτοια.

10 comments:

Anonymous said...

Αντε επιτέλους να έρχεσαι στα λόγια μου. Είναι κολλητικό, να προσέχεις. Σε λίγο θα αρχίσουν να σου αρέσουν και τα υπόλοιπα. Θενκς για το Χάνκοκ, είδα αυτό το τρέηλερ και τα υπόλοιπα της ταινίας, και πολύ μου άρεσε... 'Οσο για την Αμερική, συμφωνώ και διαφωνώ :-)
Φιλιά

Provato said...

εδώ κατεβάζεις το ρεμήκσ:

http://rs319.rapidshare.com/files/85822160/Mihalis_Hatzigiannis_-_Etsi_se_thelo_Remix.mp3

Provato said...

Και εδώ το single version του κομματιού:

http://rs355tl2.rapidshare.com/files/85296457/1783128/Mihalis_Hatzigiannis_-_Etsi_se_thelo.mp3

Provato said...

ν. σιγά μην δε μου το χτύπαγες, α να φας λιωμένο παγωτό! μακριά από μας να μου αρέσου και άλλα τραγούδια του.

xxxxxxx

Hfaistiwnas said...

Έχει βγάλει ωραίο πολύ ωραία τραγούδια ο κύριος!!!
Τα τελευταία του δηλαδή...

chaos_onion said...

Γιαααα πέρνα άλλη μια βολτίτσα απ'το νοσοκομείο. Σα κάτι να τους ξέφυγε στις εξετάσεις :P

spyridoylini said...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Fashionitsa said...

Mμμμ... Σαν να ακους την κυπριακή Nylon εκδοχή του Ενρίκε Ινγκλέσιας. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος είναι χειρότερος από ποιον. Περαστικά από την αρρώστια που δεν ανιχνεύτηκε!

Ιφιμέδεια said...

Αρρενωπόοοος;;; χαχαχαχα

ακόμη γελάωωωω

Provato said...

hfaistiwna ΟΧΙ δεν έχει βγάλει. είναι σκατάς. :-)) αλλά αυτό είναι ωραίο. :-)

chaos έλα ρε συ μη γίνεσαι κακός. φακ. φακ. ΦΑΚ!

spyridoylini καλημέρα. φιλιά πολλά :-)

fashionitsa γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ είναι τέλειο τραγούδι, τέλειο.

αχ αδελφούλα επιτέλους κάποιος που κατάλαβε το υπέροχο αστείο μου. xxxxx