Tuesday, September 23, 2008

Άσε τις Τατιανιές. ΑΥΤΟ αξίζει να το δεις.

Πριν από καιρό είχα πετύχει σε μία από τις βόλτες μου στο Internet ένα φοβερό σλήντε πρεζεντέσχιον που με είχε αφήσει άφωνο. Δυστυχώς τότε δεν είχα κάνει φροντίδα να το σώσω με κάποιο τρόπο και όλο χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο να το εντoπίσω.

Τίποτα όμως. Τι πήγα στο κόκκινο σταυρό. τι πήγα στην Διεθνή Αμνηστία. Τι ρώτησα φίλους και γνωστούς. Τι επικαλέστηκα θεούς και αγίους. Τζάηφας.

Μέχρι που τις προάλλες έβλεπα κάτι ντοκυμαντέρ για την ζωή του άγριου πυροσβέστη του αμαζονίου στην περίοδο ζευγαρώματος και το πέτυχα... και στο παρουσιάζω. είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχω διαβάσει ποτέ.

εδώ είσαι και το έχεις:

Shift Happens
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: sociology future)

18 comments:

Soraya said...

πολύ έξυπνο και ενδιαφέρον...αλλά και λίγο μελαγχολικό για τους παρελθοντολάγνους σαν εμένα...τέσπα καλά να μαστε να αλλάζουμε

Jimmy Rose said...

σιγά μην υπάρχουν 1300 σαν εμένα στην Κίνα. Εγώ είμαι one of a kind... έσπασαν το καλούπι μόλις γεννήθηκα.
Σοβαρά τώρα, πολύ ενδιαφέρον και scary το πρεζεντέσχιον αυτό... Σε βάζει σε σκέψεις.

Anorgymous said...

Θα δουμε
Πολυ τα ξερω ολα ειναι το slide και δεν μου αρεσε.
Δεν ξερεις τι φερνει το αυριο και αυτο ειναι το ωραιο πχ ενας πολεμος θα αλλαζε πολλα....

Hfaistiwnas said...

Καλό, αν και με κούρασε λίγο ;)
Μάλλον πρέπει να μας ταράξουν αυτά που λέει.. αλλά όκ.. μέχρι τότε..

Anonymous said...

http://www.provatoconsulting.com/consultants.htm

Είδωλο said...

Ελα χριστιανε μου, εμεις να μαστε καλα, τι αγχεσαι?
ΣΚεψου τα καλα της ζωης, το διπιτο με της σως και το γυρο, το κοκορετσακι το τραγανο, τη γαρδουμπιτσα τη ζουμερη, το παϊδακι το γαλακτος....

Σου φτιαξα την διαθεση?

Provato said...

vivi έτσι, καλά να είμαστε να αλλάζουμε!! και μένα πάντως με μελαγχόλησε λίγο!

jimmy yes makes you think! :-)


anorgymous θεός φυλάξοι!!! για τον πόλεμο εννοώ. επί της ουσίας έχεις δίκιο ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει το αύριο. Αύριο, ίσως και να μην υπάρχει αύριο εξάλλου όπως λέει και η μαρινέ!

Provato said...

hfaistiwnako όντως μέχρι τότε... ποιος ζει ποιος πεθαίνει! :-)


koita το έχω δει, και προσπαθώ να βρω τρόπο να τους καταστρέψω οικονομικά που μου κλέψαν το όνομά μου ΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥ! :-)

xάκο, πάντα μου φτιάχνει την διάθεση με όλα τα υψηλής ποιότητας πράγματα που μας προμηθεύεις: σουβλάκια, Τζούλια Αλεξανδράτου, διάλογους στο msn... :-))

Ιφιμέδεια said...

Alas! Δεν το ζούμε όσοι προσπαθούμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις στη δουλειά ή στην επιστήμη μας;

Καμιά φορά όλο αυτό με απογοητεύει... Ποιός τελικά μπορεί να παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις;

Ιφιμέδεια said...

Alas! Δεν το ζούμε όσοι προσπαθούμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις στη δουλειά ή στην επιστήμη μας;

Καμιά φορά όλο αυτό με απογοητεύει... Ποιός τελικά μπορεί να παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις;

Anonymous said...

i wanna meet you, got an email?

Provato said...

χου άρ γιου; γουάη γιου γουόνα μητ μη; :-)

(οφ κόρσ α γκότ αν ήμεηλ, γουά ντα για μην...)

Anonymous said...

γουίτς ίζ γιορ ιμέιλ εντ γουίτς ιζ γιορ αντρες οφ γιορ γουέρκ;
αι γουοντ του σι γιου.

Provato said...

εβρημπόντη γουόντζ δατ. ενt δεν δεη ντοy... εν δεη γκετ ντισαπόηντεντ!

χεχε

σηριουσλη: αη καντ γκίβ γιου μα γουόρκ άντρεσ! μπατ γιου κεν γκηβ μη γιορ η μεηλ εν α προμισ αλλ σεντ γιου μεηλ ασαπ.

NOW, how cool is that! hehe

Provato said...

αδελφούλα άσε... με πιάνει ένα άγχος πότε πότε με αφορμή το πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να τα παρακολουθείς όλα. ΑΛΑΣ ΗΝΤΉΝΤ!

Anonymous said...

μάι γκούντνες!!! γουίτς ιζ γιορ ιμέιλ σόου το ράιτ του γιου σάμθιγκ;;

Provato said...

ΜΑΗ γκούντνες! άμα με θες, βρες με! ση γιου, με κούρασες.

Anonymous said...

see you pal...