Monday, September 29, 2008

Μην βροντοχτυπάς τις χάντρες, η δουλειά κάνει τους άντρες

Τη εποχή των μαύροζ χρόνων του γάμου μου με την Sikia, τα πράγματα ήταν πραγματικά χάλια.

Δούλευα τρεις δουλειές για να μπορεί η κυρία να έχει κοσμήματα, χρυσαφικά, μπιζού, γούνες, ακριβά εσώρουχα, καλλυντικά σύσφιξης ποπουλίνο, ακριβά αμάξια.

Και εκείνη το μόνο που έκανε ήταν να μου ρίχνει κέρατο κέρατο κέρατο, χωρίς διάκριση, χωρίς αιδώ και ντροπή.

Ένυγουέη μην τα σκέφτομαι και στεναχωριέμαι. έτρωγα ένα χρόνο στο κίκου για να την ξεπεράσω την προδοσία, λυγμ, σομπ, σνιφ.

Που λες, μέσα στις δουλειές που είχα κάνει για να μην της λείψει τίποτα ήταν και πρωταγωνιστής σε αμερικάνικες διαφημίσεις.

Φάνηκα πολύ τυχερός γιατί εκείνη την εποχή, μία μεγάλη αμερικάνικη εταιρία στρωμάτων έψαχνε πρόβατο για να παίξει τον βασικό ρόλο στην μεγάλη διαφημιστική καμπάνια που ετοίμαζε για τα προϊόντα της.

Το concept των διαφημίσεων όπου πρωταγωνιστούσα ήταν ότι λόγω των πολύ καλών στρωμάτων που έφτιαχνε η εταιρία, τα πρόβατα μένουν άνεργα, γιατί κανείς δεν τα μετράει. χεχε

Χάρη στο ταλέντο μου και την ομορφιά μου έγινα ένας από τα πιο επιτυχημένα μασκότ όλων των εποχών. Χάρη στο φυσικό μου χάρισμα, η καμπάνια ήταν τόσο επιτυχημένη που πήρε χρυσό βραβείο effie το 2002, (είναι κάτι βραβεία διαφήμισης αυτά, που μετράνε αντίκτυπο στις πωλήσεις). Χάρη στο καρίζμα μου έγινα και κουκλάκι!

How cool is that!

τέλος να πω ότι η επιμέλεια της εμφάνισής μου έγινε από την εταιρία που είχε κάνει τις ταινίες Wallce And Gromit και το Chicken Run. εντάξει, ένας σταρ χρειάζεται μόνο τους τοπ στο είδος τους για να επιμεληθούν την εμφάνισή του. Δεν θα ήθελα να μην δώσω στον κόσμο αυτό που περιμένει και απαιτεί από μένα, καταλαβαίνεις τώρα.

Σήμερα έψαχνα ένα σεντούκι με παλιές φωτό και βρήκα μερικές από εκείνη την περίοδο. στις δείχνω.

εδώ παίζω το μωρό:


εδώ μόλις έχω μάθει ότι την ώρα των γυρισμάτων η Sikia είναι σπίτι και με κερατώνει με κάτι κομπγιουτεράδες:


εδώ είμαι σε αναμνηστική φωτό παρέα με το πουλυπληθές επιτελείο μου - όπως βλέπεις η διασημότητα δεν με έχει κάνει ακατάδεχτο, δέχομαι να φωτογραφηθώ μαζί τους. παρά το ότι είναι απλά πρόβατα:


είμαι τόσο σταρ που δέχομαι μέχρι να τσαλακώσω την εικόνα μου, δεν φοβάμαι να εκτεθώ, για μένα πάνω απ' όλα η τέχνη και να μπορέσω να είμαι τέλειος στον ρόλο μου.


να και το κουκλάκι εγώ σε κοντινό. το 'χω τελικά. το ξέρεις.

τέλος, δες και μία διαφήμιση. δεν θέλω να περιαυτολογώ αλλά...

εμφάνιση - τσεκ
σεξ απήλ - τσεκ
ερμηνεία - τσεκ
πχιότητα - τσεκ
σταρ κουόλιτη - τσεκ
καρίζμα - τσεκ
κοντολιγίς, όλα τα έχω, γι αυτό ηντζόη:



τελειώνω με ένα σχόλιο μόνο. sikia ntrop on you - ντροπή σου!

12 comments:

Ερμής said...

Τι πανέμορφο κουκλάκι προβατουλίδιο!!!

(και έξυπνη διαφήμιση)

Hfaistiwnas said...

Προβατούκο μου είσαι κουκλί!!!
Μήπως να μπεις και τώρα στη βιομηχανία για κάνα σποτάκι;

ProFyLaKtiKo said...

αχ τι ωραία που πεταρίζει η ουρά σου!!!

PN said...

Γιατί αλλάζεις χρώμα στα μάτια σου; Ποιο είναι το φυσικό σου; Το γαλάζιο ή το καφέ; Φοράς φακούς;

Alex A. said...

Τι άχρηστη κι αυτή η Συκιά, με τέτοιο στεφάνι - και κούκλο και σέξυ και με λεφτά από τις διαφημίσεις - να θέλει να πηγαίνει με κομπιουτεράδες. Μα είναι δυνατόν;

Anonymous said...

latremene se parakoloutho anelipos tis teleutaies meres kai perimeno pote tha pareis thesi gia ti sinavlia -csereis poias- alla tipota. giati snobareis etsi? isoun ekei? kai an nai giati de dimosieveis? perimeneis na perasei o thorivos gia na klepseis pali ta fota tis dimosiotitas?
agkalia

jg said...

kai gw tin eixa tin aporia gia to xrwma matiwn, alla kata ta alla...eisai apla perfect. apla.

PN said...

Καταλαβαίνεις ότι έχεις δημιουργήσει ένα θέμα με τα μάτια σου...

Κάτι έχουμε πάθει με τα μάτια σου...μπεεεεε!!!!

sikia said...

ΚΑΛΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ? ΔΕ ΚΟΚΙΝΙΖΕΙΣ? ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ! ΒΙΑΣΤΗ! ΑΝΗΘΙΚΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΕ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΕ! Άκου εκεί δούλευε συνέχεια για να μη μου λείψει τίποτε, που αναγκαζόμουν να βγαίνω με το στρινγκάκι στη λαϊκή γιατί δεν είχα ρούχα να βάλω! Και άκου εκεί ότι σε κεράτωνα, που πεουλίνο άλλο δε γνώρισα όλα εκείνα τα χρόνια.... ΝΤΡΟΠΗ!

Είδωλο said...

A Eιχες βαλει κι εσυ σιδερακια?
νομιζω οτι αυτο το κιλερ σμαηλ ηταν απο φυσικου σου

δεν εκτιμω την πλαστικη ομορφια.
Μηπως και αυτο το σεξυ κοιλακι ειναι τελικως μαξιλαρι μεσης?

Χμ πρεπει να εξερευνησω εντατηκ που λες κι εσυ αν το λες εσυ και δεν ειναι και αυτο πλαστο.

φτου, ποταπε

Anonymous said...

ax ti glykouli pou eisai probataki!!kai ti wraia diafhmish!!!eyge(diplo)gia thn h8opoia kai gia to oti douleues gia na zhseis to stefani sou!!

Anonymous said...

Έχει δίκιο η SIKIA
Είσαι όντως ένας φριχτός, φριχτότατος ΣΥΚΟ-ΦΑΝΤΗΣ!