Friday, September 12, 2008

Όπα μαγκιές ο Τζέσικα Τζούλια

Ο Τζέσικα Τζούλια Έημπραμζ (J.J. Abraams για τους Αγγλομαθείς), ο παλικάρης που έκανε το Lost, το Alias και το σούπερ λατρεμένο Cloverfield - που αν δεν το έχεις δει είσαι τρελό καγκούρι - παρουσίασε πριν από μερικές μέρες στην Αμερική το καινούργιο του σήριαλ το Fringe...

Well δεν ξέρω αν είναι καλό, η αλήθεια είναι ότι παρά το τρελό προμόσηον το πιλοτικό επεισόδιο είχε σχετικά χαμηλές θεματικότητες...

πάντως οι αφίσες του είναι σούπερ τέλειες. κάνε κλικ γιατί η λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά... α, και μην ξεχάσεις να διαβάσεις την λεζάντα, μία αποκλειστικότητα του πρόβατο τζη αρ. Φύγαμε:

λεζάντα: γειά, είμαι το πιο διάσημο αλογάκι της θάλασσας - επίσης, μπορώ να μιλήσω κιόλας, να άκου.


λεζάντα: έλεος ρε πούστη μου, αυτό το μαλλί μου για να το ξεμπλέξω πρέπει να λύσω εξίσωση σταδγιάλα μετά πως να βρω γκόμενο ρε πούστη μου


λεζάντα:έλεος ρε πούστη μου, τι κωλοδουλειά και αυτή που βρήκα, στην αρχή με παστώνουν με χώμα, μετά σχεδιάζουν πάνω στο κορμί μου και στο τέλος μου λένε να μείνω ακίνητος για να με βγάλουν φωτό. Ασταδγιάλα έπρεπε να γίνω μαϊντανός σε φασολάδα όπως ο ξαδελφός μου που όλη μέρα κάθεται! ασταδγιάλα ρε πούστη μου.


λεζάντα: έλεος ρε πούστη μου, τι άλλο θα κάνω πια για τα ρέητηνγκζ! σταδγιάλα ρε πούστη μου. τουλάχιστα τα λεφτά είναι καλά.


λεςάντα: τα φιλιά μου στην ξαδέλφη μου την Μαργαρίτα την Μαργαρώ, από την ξαδέλφη της στην Αμερική να της πείτε.


λεζάντα: ...όχι, δεν βάζω εδώ λεζάντα, μου αρέσει τόσο πολύ η ιδέα...


λεζάντα: ΝΑ! μαλάκες αμερικάνοι που δεν χαρίσατε ψηλά ρέητιγκζ!


λεζάντα: δεν είμαι μία από τις ωραιότερες αφίσες που έχεις δει έβα προβατίσιους; απάντηση προβατίσιους: ο γιες γιου άα!


λεζάντα: γεια. είμαι ένας Φάτραχος! εσύ, ποιανού είσαι εσύ;


λεζάντα: άμα δεν κάνετε ρέητηγκζ θα έρθουμε σπίτι σας και θα τα σπάσουμε όλα! ΟΛΑ! ακούτε;

εν των μεταξύ ήθελα να ρωτήσω κάτι: αυτός ο γέρος στην τελευταία αφίσα δεν είχε φριχτό θάνατο στο Lord Of The Kings - The return of The King; Πως έγινε και παίζει τώρα σε αυτό το σήριαλ; ε; ε; Ε; EEE; ....μα καλά, για μαλάκες μας περνάνε; αφού πέθανε ο άθρωπας στο ένα έργο, πως είναι δυνατόν 3 χρόνια μετά να αναστένεται και να παίζει σε σήριαλ;

τισκ τισκ τισκ... τι να πω... τίποτα πια δεν μπορείς να πιστεύεις. τίποτε.

8 comments:

Hfaistiwnas said...

Ωραίες είναι ναι! Διαστημικές! Το ελληνικό φ πάνω στο βάτραχο τι δουλειά έχει; λολ!

kostassol said...

e genika to f to p poulaei stous amerikanous...ante k se omega kai sta alla grammatakia mas...

ps. provatilicious sou exo afisei apantisi k edo k sto blog mou afieromeno ..axxa...check to post gia ti douleia sou ti nea:P

chaos_onion said...

Εγώ πάντως καρα-ψήνομαι να το δω. Biology και super-math!!! Καλά, κανείς δε θα σχολιάσει το δυναμικό comeback του αγαπημένου μας mighty duck, Joshua Jackson;;;

Unknown said...

πολυ ωραιες αφισες!!και ειδικα αυτη με το κομμενο μηλο πολυ εξυπνη!μου φανηκε απο τα λιγα που ακουσα οτι θα ναι κατι σαν x files.πολυ καλη η λεζαντα με το μαλλι και την εξισωση!!

jg said...

kai mena me arese to milo! fainetai ligo kai san m**ni.

Είδωλο said...

To σηριαλ τα σπαει, δε ξερω γιατι δεν επιασε θεαματικοτητες, εμενα μου αρεσε τρελλα παντως θα ειναι μαλακια να το κοψουν

Alpha said...

μπορώ να βρώ στα ντιβινταδικα το κλοβερφιλντ που λες?

την τελευταία φορα είχα διαβάσει εδώ για το σιξ φιτ άντερ και όταν το βρήκα(δύσκολα η αλήθεια γιατί δε μένω κέντρο μένω στο Δάσος(χαιδαριου)) είχα ένα υπέροχο πολιτισμικό σοκ?

μπορώ καλό μου πρόβατο?

veloz said...

arketa idiaiteres oi afises, aples kai omorfes. ayti me to milo paneksypni.
(i fwteini boulitsa se oles ti rolo paizei? genika peri tinos prokeitai i seira?)