Sunday, September 28, 2008

είμαι ερωτευμένος με την σάρκα σου, στό 'χω πει και πάντα θα στο λέω








στην βάση και στην αρχή κάθε ερωτικής σχέσης υπάρχει το σώμα του άλλου και η επιθυμία σου για αυτό.

ο έρωτας για το σώμα είναι που γίνεται το χώμα πάνω στο όποίο φυτρώνουν η εκτίμηση, η συνεννόηση, η σύνδεση, η ψυχική επαφή, το γουατέβερ σου, και, φυσικά, το γουατέβερ σας.

όπου ακούω να μου λένε "δεν τα πηγαίνουμε καλά σεξουαλικά αλλά έχουμε καλή επικοινωνία" τσατίζομαι και στεναχωριέμαι για τον άνθρωπο που μου το λέει. και πιστεύω ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα.

Και όποτε μου λένε "ξέρεις δεν ταιριάζουμε και τόσο σεξουαλικά αλλά είσαι πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος ή γουατέβερ και θέλω να το δούμε" κουνάω ευγενικά το κεφάλι, λέω ναι, αλλά από μέσα μου ετοιμάζω τα μπογαλάκια μου.

έτσι γίνεται εξάλλου και τυχαίνει να είμαι ευτυχισμένος με τον πιο μαλάκα σε χαρακτήρα άθρωπα (γιατί ταιριάζουν τα σώματα) και απίστευτα δυστυχισμένος με το καλύτερο παιδί.

χμφ χμφ χμφ...

μεγαλώνω και γίνομαι λίγο πιο απαιτητικός. μαθαίνω να ακούω το σώμα μου.

(όλες οι φωτό του Manuel Delgado,πολύ μου αρέσει αυτός ο φωτόγκραφαα)


13 comments:

Anonymous said...

Πολλή τρίχα, ρε παιδί μου!:(

Hfaistiwnas said...

Σέξυ! Δεν τον λες και hairy...

jg said...

kalos einai, alla mia foto me ksenerwse :P
pantws emena mou xei tyxei na goustarw kapoion pou den to ekane kala lol lol

nikisot said...

moiazei me ton prwhn mou na anhsyxhsw??:P

turigr said...

Δυστυχώς προβατάκο, λίγο δύσκολο να τα έχεις και τα δυο,οπότε επιλέγεις τι είναι αυτό που σε ενδιαφέρει περισσότερο. Ωστόσο συνέχισε την αναζήτηση. Πού ξέρεις; Μπορεί να τα βρεις και τα δυο σε συσκευασία του ενός!

amvro said...

kalo xeimona na exeis, agapi.

Parsifal said...

Vrikes periodo k sy na grapseis tetoio post....olo to vrady apopse auto to thema syzhtousa....aaaax.

sikia said...

SLUTTY SHEEP!

George Tsitiridis said...

an kai then m aresei i trixa...
oi foto kai to tekno eimai mia xara...

Anonymous said...

Φοβερές οι φωτό..! Γιατί δε μοιάζουν όλοι οι άντρες με τον Κεν... Θα το βρεις no worries... Άλλωστε, δεν είσαι ο μόνος που το(ν) ψάχνει...

Anonymous said...

eida tis foto pou anebases kai anatharhsa giati kapws etsi eimai kai gw... kai epipleon exw kai megalo...

SK said...

Πολύ καλά τα λες, πρόβατον τό ἀπολωλός!
Κι εμένα μου κάνουν περίεργη εντύπωση τέτοια σχόλια που παραθέτεις. Ουσιαστικά είναι σαν να μήν καταλαβαίνουν τη διαφορά μεταξύ πιθανού φίλου (σου αρέσει σε πολλά άλλα, αλλά δεν σε ελκύει ιδιαίτερα σωματικά κτλ.) και πιθανής σχέσης (σε ελκύει ΚΑΙ σωματικά/ερωτικά).

αμμος said...

Λες τα αυτονόητα, είτε για γκέι είτε για στρέιτ. Πολύ καλή η πρόταση σου, ιδίως το άλλο μπλογκ του που διαλέγει και από δουλειές φωτογράφων που εκτιμά μαζί με τις δικές του, μου πρότεινες έναν κατακλυσμό από ωραίες, δύσκολες εικόνες.

[Και οφείλω εδώ να σημείωσω ότι χιουμοράκι, χιουμοράκι, σαικσάκη, σαικσάκη, αλλά και από αισθητική όταν έχουμε όρεξη, μια χαρά μας βγαίνει.]