Monday, September 22, 2008

Τέλεια ιδέα, ρησπέκτ εντατίκ αντμάηρ εντατίκ

Θυμάσαι πριν από λίγο καιρό που είχα πάει στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και ήταν σούπερ κουλ και μου άρεσε πολύ και έτρεχα μέσα στα αρχαία με το κουστούμι Ferragamo που ανέμιζε με κύρος ενώ από πίσω σε δεύτερο/τρίτο πλάνο χόρευαν ένα group Ρώσων αποφοίτων των μπαλέτων Bolshoi οι οποίο με πλαισίωναν υπέροχα με χορογραφίες Μεταξόπουλου (πατέρα);

Ασφαλώς και θυμάσαι!

Αυτό που δεν ξέρεις από εκείνη την μέρα είναι ότι η κουλτούρα, η πχιότητα και ο πολιτισμός του τόπου είχε άμεση επίδραση πάνω στο μυαλό του αγαπημένου σου μπλόγκερ. (enter γιόρζ τρούλη)


Μου ήρθε λοιπόν φοβερή ιδέα... δεν το λέω επειδή είναι δική ΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥ, ανιτκειμενικά το λέω.

Έχω προσέξει τα τελευταία χρόνια που έχω επισκευτεί Δελφούς, Ολυμπία, Μυκήνες, Μυστρά, Μινιόν ότι όλες αυτές οι τοποθεσίες έχουν άφθονους ανεκμετάλλευτους χώρους.

Και όλοι αυτοί οι ανεκμετάλλευτοι χώροι μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ένα τρόπο που θα φέρει το τουριστικό προϊόν της χώρας στον 22ο! (ναι καλά διάβασες, 22ο) αιώνα ενώ ταυτόχρονα ατδεσέημτάημ θα γεμίσει με χατ, σούπερ χατ συνάλλαγμα τα ταμεία της χώρας.

Η ιδέα είναι απλή: Σε όλους αυτούς του χώρους θα χτίσουμε ΜακΝτώναλτζ. Πρόσεξε, όχι κοντά στους χώρους... ΜΕΣΑ. πιο μέσα δεν γίνεται, τόσο μέσα. Το θέμα είναι το Μακ Ντηζ να είναι μεσοτοιχία με τα χαλάσματα! Γιατί; Για το έξτρα εφέ και την έντονη αίσθηση που θα απολαμβάνει ο τουρίστας καταβροχθίζοντας το μακ μενιού του!

Πιάσε τώρα το χέρι μου σέξυ βιούα και πάμε μαζί μία εικονική βόλτα στο Νέα Μυκήνη, την διαμορφωμένη σύμφωνα με την ιδέα μου: (...επ, το χέρι είπα να μου πιάσεις, όχι το άλλο μακρύ σκληρό, μην γίνεσαι Sikia! ντροπ ον γιου).

Μπαίνουμε από την πύλη των λεόντων. Βλέπουμε τα πρώτα εντυπωσιακά ευρήματα, γκασπ, βλέπουμε τα δεύτερα εντυπωσιακά ευρήματα, ομαγκόντ! βλέπουμε τα τρίτα εντυπωσιακά ευρύματα, γκεράρα χήαρ!... καθώς πλησιάζουμε τα τέταρτα εντυπωσιακά ευρήματα έχεις αρχίσει και τα παίζεις: Ζέστη, ανηφόρα, βράχος... η πίεση σου πέφτει από την ορθοστασία. Ιδρώνεις και διψάς. Ίσως να θες και τσισάκια. Το πυρομάνι πάνω από το κεφάλι σου λειτουργεί προσθετικά... ζεσταίνεσαι όλο και πιο πολύ... Ίσως να μην ήταν καλή ιδέα να έρθεις με το 12ποντο και το σύνολο Ιζέη Μιγιάκε στον αρχαιολογικό χώρο. Η πούδρα φεύγει κομμάτια από το πρόσωπό σου... εκεί που είσαι έτοιμος να λιγοθυμήσεις από τον ντουβρουτζά, παίρνεις την στροφή και.....


και.....



και....


μία όαση μπροστά σου!

Ακριβώς μπροστά στα μάτια σου ένα μικρό μακντόναλτζ, λιτό, φίνο, απέρριτο, αναβάθμισμένο... εκεί, δίπλα στην αίθουσα του θρόνου του Αγαμέμνωνα, έτοιμο να σε υποδεχτεί στην καθαρή του τουαλέτα, να σου προσφέρει δροσιστικά αναψυκτικά και υπέροχα ελαφριά σνακ των 1223558372626211717181997456 θερμίδων η μπουκιά!

Μπαίνεις μέσα. Ο γνώριμος χώρος αν και σέβεται τον χαρακτήρα των Μυκήνων είναι φτιαγμένος σύμφωνα με τις βασικές αρχές υψηλής αισθητικής των ΜάκΝτηζ σε όλο τον κόσμο. Για δύο λόγους: αφ' ενός για να σου ανοίξει η όρεξη και έτσι η χώρα να βγάλει έσοδα έσοδα έσοδα. Αφ' ετέρου για να νιώσεις την χαλάρωση ενός οικείου χώρου που τόσες πολλές φορές έχεις επισκεφτεί...

Με το που μπαίνεις στον χώρο, σε πιάνει η δροσιά... Παίρνεις την πρώτη ανάσα. Πλησιάζεις τα ταμεία... ετοιμάζεσαι να παραγγείλεις (ως καλός οπαδός των Μακντήζ ξέρεις από πριν τι θα πάρεις) όμως μία αναπάντεχη έκπληξη (as opposed to αναμενόμενη έκπληξη, yes indeed) σε σταματά. Αντί να διαβάσεις τα συνηθισμένα ονόματα διαβάζεις:

ΜακΚλυταιμνήστα
ΟρέστηΜπέργκερ
ΜπιγκΑγαμέμνωνας
Μενέλα-Ο-FishFillet

...συγγνώμη αλλά έλα τώρα εσύ και πες μου ότι δεν έχεις τις άπειρες βεβαιότητες ότι θα σκίσει αυτό το Μακντήζ!!!

εγώ πάντως θα ήθελα να φάω και ΜπιγκΑγαμέμνωνας και ΜακΚλυταιμνήστρα και ΟρέστηΜπέργκερ και Μενέλα-Ο-FishFillet για να νιώσω τον ελληνισμό στο πετσί μου.

και, αντίστοιχα, στους Δελφούς θα έχουμε Πυθεί-O-FishFillet, ΜπιγκΑπόλλωνΜπέργκερ, ΜακασταλίαChicken μπέργκερ και λοιπά και λοιπά καλέ μου φιλέ.

Φυσικά εννοείται ότι τα ονόματα θα είναι το μόνο διαφορετικά στον κατάλογα. Τα φαγιά θα είναι τα παλιά καλά κλασικά μακντήζ!! μην καταστρέψουμε και την δύναμή μας. ο κατάλογας δεν θα αλλάξει επί της ουσίας, μόνο επί του ονόματος των φαγιών!

λοιπόν, τι λες; τέλεια ιδέα. τρελά ρησπέκτ.

α, έχω κάνει και την διαφημιστική καμπάνια ήδη:






αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο, με όλη μου την ειλικρινή και καθόλου ειρωνική αγάπη, σε εκείνους που θέλουν να γκρεμίσουν τα σπίτια στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου και καλά για να είναι το Νέο μουσείο Ακροπόλεως σε σκέση συνομιλίας με την Ακρόπολη. ξερνάω

31 comments:

Christophorus said...

lol! lol! lol!

Και δγια την αηντία, και - ουχ ήττον- και δγηα την αφχιέρωση! Άμα ψάξεις ολίγον, θα δγιεις ότι έχω κι εγώ έναν καημό με τη υπόθεση του ξεραζματικού νέου μουσείου...

Άντε και καλό φθινόπωρο, Πρόβατε!

Anonymous said...

Το appolorger greek traditional foood είναι απλά respect!

Hfaistiwnas said...

Δεν λέω καλή η ιδέα...
Κοίτα και αυτό!
http://vasilisp.com/blogs/asimonis/index.php/2008/09/22/trote-sichna-sta-mac-donalds/

Είδωλο said...

Αγαπω τηγανολαδο και πατατα γυριστη.

bunnysuicides said...

επίσης θα μπορούσε να γίνει ένα τελεφερίκ που να συνδέει ακρόπολη με τα μακ του αρχαιολογικού μουσείου.
έτσι η συνομιλία γίνεται πλέον άμεση, το κράτος βγάζει λεφτά (θα υπάρχει ταμείο στο τέλος του τελεφερικ, οπότε θα είναι πλέον μονόδρομος για τους χαζοτουρίστες), *και* διατηρείται αναλίωτος ο χαρακτήρας της ακρόπολης!
βεβαίως τα αποχαρακτηρισμένα θα πρέπει να φύγουν απ' τη μέση, δεν θέλουμε να χτυπήσει κανείς ε?

Anonymous said...

omg kai ksana mana omg! Thn kserw thn istoria, kala ekana kai ypegrapsa persi sto pio istoriko apo ayta gia na mhn katedafistei? Ma kala, meta thn ypografh mou akoma to syzhtane? Oh well.. Tha steilw kai ton k.vainas sou, pou kathetai dipla mou kai apolamvanei ki autos aythentiko cappuccino a la Utrecht/NL na ypograpsei ki ekeinos, nai? Smooches ki ap'ta dyo mas!

jg said...

wow!!!! maresei!!!!
kai casino na kanoun!! kai mpouzoukia! kai gay bars! kai polye8nikes! kai merika periptera kai ksenodoxeia!!! kai alou fan park!

Ερμής said...

Μπα σε καλό σου πείνασα τώρα!

Anonymous said...

po po ti mizeria kai akatasxeti mpourdologia !

Ennoeitai pos PREPEI na katedafistoun gia na min asfyktia to mouseio. Proti fora apoktoume ena rimado-toposimo (meta to OAKA dia xeiros Calatrava) stin ermi kakasximi poli mas, kai mas pianei i Alabaniki arnisi gia kathe ti kainourgio !!!!

Oi dyo polukatoikies empodizoun to mouseio. Telos.

Me ta myala ayta kai sto Loubro den tha xtizotan pote i gyalini pyramidia, to Bretaniko den tha ekane pote to tholo tou, den tha ginotan pote to MOma ...

gia na mi bgoune pali oi NIMBYs na trabane tis kotsides tous.

Mipos kakos kai gremistikan kai oi trisathlies polykatoikies perimetrika tou mouseiou ?

Mipos na mename me to palio na teleioname ?

Eleos pia.

Kai nai. Ta sygxrona mouseia KAI kafe prepei na exoun, KAI estiatoria, KAI gift shops me guide books se oles tis glosses ...

Oxi opos to Ethniko arxaiologiko me ton kleistofobiko kafene tou ....kai tis 3 kartes ena taliro ....

Den xreiazesai fantazomai mathimata branding apo mena ...

~Exallou otan xtizontan oi polukatoikies aytes giati kati mou leei oti ki ekeines aythairetes itan ?

Gia na exei thea o Vangelis prepei na xantakosoume to project tou Tsumi! Xernao !

Anonymous said...

Αν κάνουν και ντιλίβερι δε συμφέρει η κατεδάφιση των γύρω πολυκατοικιώνΕ. Θα χαθεί τσάμπα τόση πελατεία...

Anonymous said...

σκεφτομαι το Μ αναμεσα στα δυο λιονταρια στην πυλη...ταιριαζει..Μυκηνες..Μακ..μια χαρα! οσο γι' αυτη τη σχεση συνομιλιας αναμεσα στο μουσειο και την Ακροπολη, θα ειναι με χρονοχρεωση ή θα μιλανε ελευθερα;

anorymous

Christophorus said...

Να το χαίρεστε το εξάμβλωμα του κ. Τσουμί... Χάρισμά σας, κ. Ανώνυμε.

Ουδέν άλλον σχόλιον, πλην αυτού που θα όφειλε να είναι αυτονόητο: Μιας και μπαίνετε στον κόπο να κατηγορείτε κάποιους για μπουρδολογία, μόνο κσι μόνο γιατί -φευ!- διέπραξαν το αίσχιστο αμάρτημα να διαφωνήσουν με την υμών εξοχότητα,δεν θα ήταν καλό να είχατε τη στοιχειωδέστατη ευπρέπεια να κοτσάρετε και τ' ονοματάκι σας;

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον πρώτο ανώνυμο. Και απορώ που δεν κάνει κανείς κουβέντα για το σούπερ παράνομο πανωσήκωμα που προκλητικά και σε καταπάτηση κάθε νόμου έκανε ο Βαγγέλης στο κατά τ΄άλλα... νεοκλασσικό του.

Κανείς δεν είπε να απεμπολήσουμε την κληρονομιά μας. Και κατά βάθος δεν απορώ που ως συνήθως δεν πήραμε σοβαρά τις άκρως ενδιαφέρουσες και απολύτως εφαρμόσιμες λύσεις της μεταφοράς των προσόψεων των δυο πολυκατοικιών.
Άρα, ποιο είναι το διακύβευμα εδώ πέρα;; Να μην χάσει το Μουσείο τη θέα του, ή να μην χάσει ο Βαγγέλης τη δική του;;
Έχει δει κανείς πώς είναι αυτά τα δυο σπίτια από πίσω; Έχει σκεφτεί κανείς τι ασφυξία προκαλούν στο Μουσείο μαζί με το κτήριο Βάιλερ από την άλλη πλευρά;
Αυτό το "δυο μέτρα και δυο σταθμά" του μονίμως ζοχαδιακού και θρασύτατα άσχετου νεοέλληνα (που παρ΄όλα αυτά χωρίς να ξέρει, επιμένει να πετάει τη μαλακία του κι όποιον πάρει ο χάρος), είναι απολύτως ενδεικτικά της αισθητικής ένδειάς του, του απύθμενου λαϊκισμού και της αδιαβάθμητης υποκρισίας του.
Και οι φασιστικού τύπου ισοπεδωτικές γενικεύσεις όπως "γκρεμίζουμε την κληρονομιά μας για να έχει θέα το εστιατόριο", δείχνει εκτός από την άγνοια και τη βλακεία μας, την υιοθέτηση της γκεμπελικού τύπου θεωρίας "συκοφαντήστε, συκοφαντήστε, στο τέλος όλο και κάτι θα μείνει".
Όλοι ξέρουμε πως καμμία σχέση δεν έχει το εστιατόριο με το αυτονόητο (για όλες τις άλλες πολιτισμένες χώρες) αξίωμα της αισθητικής και αρχιτεκτονικής αυθυπαρξίας του πρώτου τοπόσημου που απέκτησε το κέντρο της Αθήνας στη σύγχρονη εποχή.
Αλλά τι να λέμε τώρα, σε έναν λαό που η έννοια "τουρλουμπούκι" έχει περάσει στα τουρκογενή γονίδιά του...
Περαστικά στους nimby's. Τόσες δεκαετίες, το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ τρόπο σκέψης ακολουθούσαμε κι έγινε η Αθήνα το μπουρδέλο που έγινε. Για μια και μόνο φορά λοιπόν, ας μην τους περάσει.
Και τα κτήρια -το είπαμε- μπορούν να σωθούν, ακόμα κι αν απομακρυνθούν.

Anonymous said...

Μόλις είδα το σχόλιο του Christophorus, και απαντώ διότι πιστεύω πως αφορά και εμένα ως...ανώνυμο.
Μάλιστα λοιπόν, το βρήκαμε τώρα! Όταν δεν έχουμε επιχειρήματα, το ρίχνουμε στην τρελλή επιχειρώντας να βγάλουμε σκάρτη την άποψη κάποιου, μόνο και μόνο επειδή δεν την γράφει επωνύμως.
Πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία, ειδικά σε περιβάλλον Ίντερνετ και όσα αυτό συνεπάγεται σχετικά με την ανωνυμία ή την υποτιθέμενη επωνυμία. Λες κι άμα γράψω πως με λένε Γιώργο Παπαδόπουλο θα με πιστέψει κανείς και θα κάνει πιο βαρύνουσα την άποψή μου, ασχέτως αν πράγματι με λένε έτσι.
Ή λες και κάποιος που υπογράφει ως Γιώργος Παπαδόπουλος, θεωρεί ντε φάκτο πως οι άλλοι θα το δεχτούν ως αλήθεια...

Επιχειρήματα, κύριοι. Επιχειρήματα, κι αφήστε τις βιτριολικές Αλ(α)βανικές δηθενιές που μας έχουν ρημάξει σε αυτόν τον τόπο, δεκαετίες τώρα. Αυτός ο άκρως οπισθοδρομικός τρόπος έκφρασης πέθανε, μόνο εδώ δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμα.

Όσο για το...έκτρωμα του Τσουμί, ουδέν σχόλιον πάνω σε προσωπικές, άρα υποκειμενικές κρίσεις.
Εμένα μ΄αρέσει πολύ. Τι θα πει λοιπόν αυτό; Ότι πρέπει να με πιάσει το άγχος να το αποδείξω, ή πως αν το αποδείξω έχω να κερδίσω κάτι;;

Anonymous said...

..μπορει να ειναι και ωραιο. αλλα λειπει το θαρρος. για να φανει κανονικα επρεπε να γκρεμιστει ολη η γυρω περιοχη σε ακτινα μισου χιλιομετρου. δε φυτευουμε πλατανια σε ζαρντινιερες...
η σχεση που δημιουργει με το γυρω χωρο δεν ειναι σχεδον τρομακτικη;
απεκρυψαν απο τον αρχιτεκτονα το χωρο μεσα στον οποιο θα ενταχθει το κτιριο; ή του εταξαν οτι σε μερικες χιλιαδες χρονια οταν δεν θα υπαρχει το Κουκακι- και πιθανον ουτε η Ακροπολη- θα στεκει μονο αυτο στο χωρο που επιτελους του αναλογει;
ειναι οντως μια σχεση συνομιλιας, μονο που μαρτυρα αυτο που εχει χαθει. το μετρο και η αρμονια που γεννησαν το απεναντι αρχιτεκτονημα...
Τσου(να)μι

anorymous

Provato said...

ανώνυμε 03:24 που μας έκανες και λογοπαίγνιο με τις Αλ(α)βανικές δηθενιές, ο πολιτισμός σε μάρανε. Άντε βρε παπάρα να ξεπλύνεις το ρατσισμό σου και μετά μας κάνεις και μαθήματα περί επιχειρηματολογίας.

Και ξεκόλα από το blog μου, νεοφασίστα. δεν σε γουστάρω για αναγνώστη.

κατά τα άλλα, το μόνο που έχω να πω για το μουσείο είναι ότι μου δίνει την αίσθηση ότι είναι ακόμα μία προσπάθεια μας να αποκτήσουμε αξία γλύφοντας τον κώλο των δυτικών...

αυτά που πρόκειται να εκτεθούν στο πράγμα αυτό αν ήταν μάγκες οι αρχιτέκτονες θα έπρεπε να τα αφήσουν στην να τα λούζει το φως σε έναν ανοιχτό χώρο.

πλάκωσαν οι σουσούδες εδώ μέσα. Που θεωρούν ότι θα πρέπει να μιμηθούμε τους άλλους για να αποκτήσουμε αξία. βρε άντε από δω, σκιάχτρα του πολιτισμού.

Pastaflora said...

Με τη σειρά μου καταγγέλω ότι το νέο μουσείο δεν δόθηκε εργολαβία στον Babis Vovos. Κελ ντεκαντάνς!

Provato said...

Πες τα ρε πασταφλώρα! ...πες τα! Κελ ντεκαντάνσ. Με τον Βωβό σχεδιαστή θα κοτσάραμε και έναν Μελησανήδη στα εγκαίνια και θα το είχαμε μετά όλο τέλειο ε;

Anonymous said...

η τελευταια πινακιδα ειναι ολα τα λεφτα! λολ

Anonymous said...

προτασεις για να λυθει το θεμα:

1. να εξαφανιστει το Κουκακι και η γυρω περιοχη
2. να κρεμαστει το μουσειο ψηλα ωστε στο ιδιο υψος με την Ακροπολη να συνομιλουν ανετα κι αβαδιστα χωρις παρεμβολες
3. να μεταφερθει στις Πυραμιδες- απεναντι που εχει και απλα
4. να το γκρεμισουν για να μας τιμωρησουν σκληρα

anorymous

Anonymous said...

giati oi ellhnes arxitektones den mporoyn, opws o Tschumi kai o Calatrava, na kanoyn ktiria pou na ta syzhtame ?

Provato said...

ανώνυμε αν είναι να τα συζητάμε όπως συζητάμε το έκτρωμα το μουσείο, τότε μην σώσουν και φτιάξουν...

Wrong Guy said...

λολ λολ λολ

όταν θες,είσαι αχτύπητος

Anonymous said...

Ναι επρεπε ο Tsumi να ρωτησει τον Προβατο πρωτα ! Μηπως να σε ρωτησει και ο Renzo Piano για τη λυρικη και τη βιβλιοθηκη ? Ελεος ! Ολοι εχουν αποψη κι ας ζουν σε μια πολη κακεκτυπο της Βυρηττου και της Τεχαρανης (που και οι 2 ειναι μακραν πιο ομορφες απο την Αθηνα). Αλλα ειπαμε ..εμεις δεν γλυφουμε τους δυτικους ...το κανουμε με δικο μας τροπο (βλ. ΑΚΡΩΤΗΡΙ στη Σαντορινη) και πεφτει στα κεφαλια μας η' τα αφηνουμε να "λουζονται" στο φως (τι κλισε !!!) μεχρι να γινουν γυψος. Whatever ....

Provato said...

γκετ α λαηφ ρε ανώνυμε. χέστηκα για τη γνώμη σου. με νοιάζει η δική μου.

Anonymous said...

po po ti ksynila eisai esy ! kakiasmeni teleios. Mono aylikous kai kolakes goystareis. An kapoios de symfonei mazi sou se pianei to PMS sou.

Xalarose, pare ena Ponstan stin anagi.

5-6 xaivania aylikous panta tha exeis kai klakadorous sta keimenakia tis plakas.

Kai san na min eftane to diko sou to xorafi, arxises na kaneis ypodeixeis kai ston allon .

Xernao !!!!


Loser !

Provato said...

ξανά μανά: γκετ α λάηφ.

και μάθε να βρίζεις αξιοπρεπώς και όχι σαν κυρά-κατίνα που της έκλεψαν την σειρά στην ΕΥΔΑΠ. έλεος, έχεις καλλίτερο επίπεδο.

(αμάν ρε πούστη. έναν άνθρωπο με αρκετό μυαλό για έναν καυγά της προκοπής δεν θα μπορέσω να βρω;)

Christophorus said...

Προς Ανώνυμο:

Σχολίασα την ανωνυμία σας όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για το ότι είναι ενδεικτική του ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να εκτονωθείτε προσβάλλοντας όσους έχουν άλλη γνώμη από τη δική σας. Να διαφωνήσουμε, δε λέω, και να παραθέσουμε και επιχειρήματα, αλλά όχι με κάποιον που το μόνο που τον νοιάζει είναι να ξεχαρμανιάσει εις βάρος των άλλων και δίχως κόστος. Αν σας ενδιέφερε να έχετε κάποια ουσιώδη επικοινωνία να σας λέγαμε και τα επιχειρήμαυτά μας. ΆΛλα με τέτοια ξήγα, why bother?

Ειρήσθω εν παρόδω, ίσως θα ήταν σκόπιμο να μην σχολιάζετε θέματα που μάλλον δεν γνωρίζετε. Η Τεχεράνη είναι κλάσεις ασχημότερη των Αθηνών.

Anonymous said...

Δεν είδα τα επιχειρήματά σας, Χριστόφορε, λυπάμαι. Πέρα από τον αφορισμό περί εξαμβλώματος, μόνον εκκωφαντική σιωπή είδα. Επιπλέον, δεν είχα καμμιά χαρμάνα για να την εκτονώσω εδώ μέσα, δεν έχω λαμβάνειν από τον ΟΑΝΜΑ, δεν είμαι καν αρχιτέκτων.
Απλώς πολίτης που τη λογική "αν δεν είναι μαύρο θα είναι άσπρο", την έχω απορρίψει. Πριν από οποιαδήποτε διάγνωση περί μένους κατά των συνομιλητών μου, ίσως θα έπρεπε να προσέξετε πόσο πολύ είμαι υπέρ της διατήρησης της κληρονομιάς μας, και πόσο αναγνωρίζω ότι αυτά τα δυο κτίσματα πράγματι έχουν λόγο ύπαρξης, απλώς πρέπει να φύγουν από εκεί που βρίσκονται, γιατί ενοχλούν πολλαπλά το μουσείο. Να φύγουν και ταυτόχρονα να σωθούν, γιατί οι εξαντλητικές μελέτες του Κορρέ αυτό δείχνουν, αν και είναι ψευδονεοκλασσικά. Διότι αν ήταν αυθεντικά νεοκλασσικά, θα ήταν και από την πίσω μεριά τους, ξέρετε. Και ασφαλώς δεν περιμένετε από εμένα να σας πω πόσο πολύ είναι ΕΝΤΕΛΩΣ πολυκατοικίες του συρμού από πίσω και πόσο πολύ ακυρώνουν το Μουσείο ως ιδέα και σύλληψη, και όχι ως...εστιατόριο.
Επίσης, τον χαρακτηρισμό για την Τεχεράνη δεν τον έκανα εγώ.
Μου κάνει εντύπωση πάντως, που από έναν καταιγισμό επιχειρημάτων από την αντίπερα όχθη, στο μόνο που μπορέσατε να σταθείτε είναι η...Τεχεράνη!
Αυτά, και ο νοών νοείτω. Σας αφήνω γιατί δεν θέλω να κάνω άλλη κατάχρηση χώρου, και ισχύει πάντα η απαγόρευση του Πρόβατου προς τον ρατσίστα παπάρα (εγώ είμαι αυτός), να ξαναγράψει στο μπλογκ του. Όπερ και θα γίνει βεβαίως, κακώς ασχολήθηκα. Ευχαριστώ για το βήμα!

Anonymous said...

O Christophorus me tin elitistiki toy stasi, theorei a priori oti den xeroume kai DEN exoume paei sti Texerani (eno o idios safos xerei kalytera apo mas giati aytokatatasetai stin elite ton ellinon pou exoun taxidepsei kai ektos pepatimenis ....mono aytos, exoun epipedo, einai filosofimenoi, einai ...einai ...).
Kati mou leei pos typakia san ton Christophorus kai ton probato, me to pou eidan sto mhnyma sou ton "KORRE" tha stamatisan kai tha skeftikan ti nea antirytidiki krema amygdalo !!!!

(Gia na parastiso ton Christophorus; Pou na xeroun aytes oi tyxarpastes ton Manoli Korre ?)

mou diabazoun ena bimagazino (stin kalyteri) kathe kyriaki, blepoun kanena videaki apo chain mail sto youtube kai nomizoun oti ta emathan ola.

Eginan kosmopolites ....Athinon (to kefalaxori sta myala tous egine mitropoli !)

Christophorus said...

E, τώρα, καλέ Ανώνυμε νο 2... Το παρατραβάτε...

Όσον αφορά στην Τεχεράνη, συγγνώμη αν σας αδίκησα... Αλλά θεώρησα πως όποιος την έχει επισκεφθεί θα την θεωρεί πιο άσχημη από την Αθήνα μας. Ίσως να έκαμα λάθος.

Επίσης πρέπει να είπω ότι η μίμησή μου απέχει ακόμη αρκετά από το να με αποδώσει πιστά...

Αλλά γιατί αλήθεια, τόση χολή; Δεν θυμάμαι να σας προσέβαλα κατά ανάλογο τρόπο. Αν πάλι το έπραξα άθελά μου, παρακαλώ δεχθείτε τη συγγνώμη μου.

Αγαπητέ Πρόβατε, συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου. Να είσαι καλά, εύχομαι.