Sunday, October 12, 2008

Όταν θέλεις κάτι πολύ το σύμπαν συνομωτεί να σπάσεις τα νεύρα της παρέας σου.

Εχτές είπα να κάνω τον καλό και αποφάσισανα δεχτώ την πρόσκληση κάποιων φίλων να πάμε να δούμε την νέα ταινία του Γούντη Άλεν....

Με μισή καρδιά δέχτηκα, όλη την ώρα στο δρόμο το τι βουντού έκανα να την αποφύγω δεν λέγεται. Είπα ξόρκια από το Βόλο, είπα ταπ σήκρητ ξόρκια που μόνο οι Μανχατανιώτες ξέρουμε, έκανα απίστευτα σπελ...

...και ω του θαύματος με το που φτάνουμε στο ΑΤΤΙΚΟΝ και βλέπουμε τα πλήθη να περιμένουν απ' έξω, μαθαίνουμε ότι δεν έχει εισιτήρια. how cool is that!

το τι ανακούφιση ένοιωσα που γλύτωσα την παπάρα, δεν λέγεται. Άγιο είχα. Μία λαμπάδα στο μέγεθος του Γούντη θα ανάψω... (ευτυχώς είναι στούμπος, το μπάτζετ δεν θα πεταχτεί στα ουράνια...).

Και έτσι πήγαμε και είδαμε την ΜΟΥΜΙΑ, με τεράστιο ποπ κορν και κοκακόλα 2424424 λίτρα, από αυτές που τις πίνεις και μετά κατουράς για 40 μέρες.

...πολύ ωραία ταινία η ΜΟΥΜΙΑ. εντάξει, κάποια νοήματα δεν τα κατάλαβα καλά, αλλά ιτσοκέη - θα την πάρω όταν βγει σε ντηβηντή για να μπορέσω να την δω πιο αναλυτικά και να νιώσω την πχιότητα της 7ης τέχνης.

φιου φιου φιου ανακούφ ανακούφ εντατίκ που γλύτωσα Γούντη Άλεν.

καλά λένε: όταν δεν θες κάτι με τίποτα το σύμπαν συνομωτεί να σε αντιπαθούν όλοι μετά.

21 comments:

Anonymous said...

Χαχα...
Μα καλά και εσύ τη μούμια? Έλεος δηλαδή!
Πως σε κατάντησε έτσι η δουλειά... :p

Πάντως με αυτό το ποστ ενθυμήθηκα εκείνη την υπέροχη βραδιά με το Mamma Mia... τι ωραία :-)
Ελπίζω να επαναλάβουμε σύντομα κάτι αντίστοιχο. Σε φιλώ παντού ή όπου προτιμάς περισσότερο... μπεεε

ΠιΕσ...αλήθεια το πήρες το μαίηλ μου?

Anonymous said...

μπε μου
σαγαπω πολυ
αυτο
μονο.

Dr_MAD said...

ευτυχώς δε χρειάστηκε ποτέ να βγούμε μαζί

[μαχαιρια]

Hfaistiwnas said...

Kαληνύχτα!!!

tovenito said...

στου γούντυ παίζει ο χαβιέ.
αυτό και μόνο αποτελεί κίνητρο!

xipasmenos said...

Koίτα εγώ δεν έχω πρόβλημα να το δω σε ντι-βι-ντι απο την στιγμή που ΔΕΝ παίζει ο Γούντι!!!

Αλλά απόρω, αλήθεια απορώ....ΓΙΑΤΙ ΜΑ ΓΙΑΤΙ τον θεωρούν τόσο καλό σκηνοθέτη;

Jimmy Rose said...

Θα συμφωνήσω με τον tovene. Ο Χαβιέ είναι λόγος από μόνος του.
Επιπλέον η ταινία εμένα μου άρεσε. Άρα να πας να την δεις (δημοκρατικές διαδικασίες, αποφασίζομεν και διατάσσομεν...)

fevis said...

Προβατούκο μου εγώ μόλις γύρισα και ήταν σούπερ η ταινία... Γιατί την θάβετε και εσύ και ο Νάνάκος? Ο Χαβιέ θεός, δεν το συζητώ, αλλά και τα κορίτσια μια χαρά έπαιζαν... Ειδικά η Πενέλοπε τον έχει τόσο πολύ τον ρόλο της τρελής που κατέληξα στο συμπέρασμα πως μάλλον πρέπει να είναι και λιγουλάκι...Να πας να την δεις... Άντε... Που είστε όλο κακία...:-)

Είδωλο said...

Ποτε δεν θα καταλαβω για ποιον λογο εχει γινει διασημος αυτος ο ανθρωπος, ποιος του βρισκει χιουμορ ή την τεχνη της σκηνοθεσιας και συγγραφης?

Unknown said...

βικυ χριστινα βραβρωνα

bunnysuicides said...

όου, μάι άδερ χαφ! επιτέλους ένα φυσιολογικό άτομο που δεν του αρέσει ο Γούντι!

George Tsitiridis said...

xaxaxaxaxa
gelasa para poli....
exeis talendo...
prepei na arxiseis na grafeis se periodiko...
na sou dosoun stili

:)

jg said...

woody allen????
major puke!!!!!
moumia kai pali moumia

Anonymous said...

Μα καλά δεν έχει δει κανείς σας την Annie Hall? Το Radio Days; To Bullets over Broadway; Το 1/3 του Stories of New York (αυτό που η μάνα του ανέβηκε στον ουρανό του Μανχάταν και του έβριζε τη γκόμενα)

Να υποθέσω ότι το thinking του Γούντι είναι πολύ στρέητ για το γκέη κοινό;

Φ.

ΥΓ. Όντως έχει χάσει το edge του τα τελευταία χρόνια αλλά είναι και 70+ ο άνθρωπος.

ΥΓ2: Μα καλά τη Μούμια; Δεν έβλεπες καμια γκέη τσόντα να σου μείνει και κάτι;

Wrong Guy said...

ανώνυμη είσαι ηλίθια και θεόχαζη

υγ.έχω δει όλες τις ταινίες του Γούντι ΚΑΙ γκέι τσόντες

Nikos said...

Woody Alen bores me.

Είναι και μαλάκας. Δεν τον συμπαθώ και νομίζω πως απλά έχει κάνει μάγια στον κόσμο και νομίζουν είναι καλός αλλά σε εμένα και τον comingThrough δεν πιάνουν τα μάγια γιατί είμαστε δυνατοί!

Anonymous said...

@anonymous:o woody alen πολυ μου αρεσει ολες οι ταινιες του εκτος απο το χολυγουντ εντινγκ που δε μου αρεσε και πολυ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΒΙΚΥ ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑΑΑΑΑΑ!!!!
Η ΜΟΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ!!
ειδικα αυτος που εκανε το γιο τους ηταν συνομηλικος τους χαχαχαχααχαχα
χαχαχα!!!!
σινεμα και κοκα κολα φορεβα εντ εβα

Anonymous said...

Sygnwmi, giati to Match Point den itan wraio???? ase pou epaize kai o Jonathan Rhys Meyers aaaaaaax(anastenagmos diarkeias).
P.S. isxyei oti to xioumor tou einai ligo vlakwdes kai to kollima tou na paizei se kathe tainia tou exei katantisei kourastiko.

cobden said...

Βρε, προβατάκο, παραείσαι αυστηρός με τον Γούντυ!Εντάξει, εχει γυρίσει και μαλακίες και συχνα επαναλαμβάνεται αλλά έχει κάνει και πολύ καλές ταινίες!(Για μένα, η καλύτερη περίοδος του ήταν μέχρι το "Μανχάταν".Μέτα, άρχισε να το παίζει πολύ "διανοούμενος", φάνηκαν και οι επιρροές από τον Μπέργκμαν, δεν θέλει πολύ ο άνθρωπος!).Πάντως κι εγώ Σάββατο βράδυ πήγα Αττικόν αλλά τρόμαξα τόσο με την τεράστια ουρά που πήγα κατευθείαν ΠΙΤΣΑ ΧΑΤ στην Κοραή για να συνέλθω!Λέω να ξαναπροσπαθήσω τις επόμενες μέρες!

Tanila said...

Πρόβατε βλέπω ξεγλιστράς από την ποιότητα (Γούντη) και πας προς αμερικανιές β'διαλογής.
Το ήξερα πάντα ότι μας κάνεις τον εστέτ ενώ βαθιά μέσα σου είσαι ένα βλαχάκι.

Provato said...

OK! όλα καλά, άλλοι μισούν τον Γούντη, άλλοι τον αγαπάνε... εγώ είχα κοπεί με το Match Point και γελάω πολύ με το Meeting Venus.

αλλά την μαλακία Φρίκη, Κατίνα, Δραπετσώνα δεν έχω καθόλου όρεξη να το δω... μου δίνει την αίσθηση ότι η ταινία έγινε για να χουφτώσεις τις πρωταγωνίστριες ο παππούς. χεχε


wrong guy μην βρίζεις την χαζή ανώνυμη. δεν φταίει που είναι ηλίθια. χεχε

mr f είσαι μεγάλο νούμερο. ζετέμ ρε! :-)

aunt donna κι εγώ σε αγαπώ και ανησυχώ λίγο για σένα. αλλά αυτά καλύτερα λέγονται από κοντά. να προσέχεις και να μην υπερβάλεις.

τα φιλιά μου σε όλους και ευχαριστώ για τα σχόλια! :-)