Είσαι εργαζόμενος στο μάρκετινγ μεγάλης τράπεζας.
και μία μέρα η τράπεζα εργοδότης σου βγάζει ένα καινούργιο "προϊόν", μία πιστωτική κάρτα που λειτουργεί με κόντακτλεσ τεκνόλωτζει.
Ως καλός μάρκετοίγκ ντεηραίκτωρ παίρνεις τηλέφωνο την διαφημιστική σου.
Ντριν ντριν.... ντριν.
"παρακαλώωωωωωω?" λέει η ρεσεψιονύστ (από το νύστα, βλέπεις προκαλεί υπνηλία η δουλειά του ρεσεψιονύστα)
"είμαι ο μούμπλε μούμπλε.... και έχουμε μούμπλε μούμπλε μία καινούργια κάρτα μούμπλε μούμπλε... θέλουμε μούμπλε μούμπλε καμπάνια. Περιμένουμε τις προτάσεις σας!" λες εσύ.
... ... ... περνά ο καιρός, και η διαφημιστική σου παρουσιάζει τις προτάσεις της.
Όλα καλά, υπάρχει μία που σου αρέσει ιδιαίτερα και αποφασίζεις να δώσεις το "αντίχειρες πάνω" (thumbs up) για να προχωρήσει.
και προχωρά. γίνεται γύρισμα, γίνεται μοντάζ, γίνεται επιμέλεια παραγωγής... και φτάνει η μέρα που η διαφήμιση βγαίνει στον αέρα... (χτες έγινε αυτό, στην Βρετανία)...
...κακούργε! το κακόμοιρο το πρόβατο που έχει πάθει ημικρανία σε όλο του το κορμί απορώντας "πως σταδγιάλα το πουλήσαν αυτό το σενάριο στην τράπεζα, και πως χάλασαν τέτοιες εποχές τόσα πολλά λεφτά, μου λες;" δεν το λυπάσαι;
λυγμ σνιφ εντατίκ.
σούπερ εντατίκ.
για εγκεφαλικό, δες την εδώ την διαφήμιση.
(αυτό το πόστο θα μπορούσε να γραφτεί και ως εξής: H bbh, η επίσημη διαφημιστική εταιρία του πρόβατου και των σεξυ βγιούερζ του έβγαλε μία μπενχουριάδα διαφήμιση για την καινούργια κάρτα της Barclays που λειτουργεί με κοντακτλες τεχνολογία. Αναρωτιέμαι πως σταδγιάλα την πούλησαν στους υπεύθυνους μάρκετιγκ. Δεν γράφητκε όμως έτσι - ή είμαστε δημιουργικοί άθρωπες ή δεν είμαστε χεχε).
19 comments:
Ασχετο αλλα οταν ειδα τη διαφημιση πρι μερικες μερες σε σκεφτηκα. Μα ποσο διαφημισταρας εισαι που εχεις μπει πλεον στη συνειδηση του κοσμου.
Έχει μουδιάσει λίγο ο στόμας μου από το εγκεφαλικό. Εσύ καλά;
Πόσα ξόδεψαν καλέ για αυτή τη μαλακία;;;;!!!
i liked it!
θέλω κι εγώ τέτοια νεροτσουλήθρα!
εμένα γιατί μου άρεσε?
λες να φταίνε τα 6 χτεσινοβραδυνά ποτά στο μπρίκι?
η τσουλήθρα τα σπάει!
εννοείται ότι κι εμένα μου άρεσε. πολύ κιόλαςςςς!
μην τρελαθούμε. είναι χάηλοι εντερτέινηγκ!
ίσως λίγο υπερβολική, αλλά αφού η τράπεζα τα χώνει στα παπάρια μου.
άσχετο. υπάρχει ακόμα το μπρίκι?? για δες!
ούμπερ είσαι μεγάλος μαλαγάνας. χεχε. (σταμάτα βρε αυτά τα σχόλια, θα μας πάρουν με τις πέτρεςλολ...)
δωσμου κουπονι για να σταματησω και να στα λεω πριβε. αλλιως σε ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ θα παω στο στρατοπεδο της Συκιας.λολ
τελεια η νεροτσουλιθρα!!!θελω και γωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!να πηγαινω σπιτι σουλεια -δουλεια σπιτι ετσι!!!
χαχαχα πλάκα είχε εκεί που κόλλησε στη βιβλιοθήκη! Ωραία ήταν, αν και θα μπορούσαν και με λιγότερα λεφτά να το κάνουν (φαντάζομαι θα έδωσαν παάααρα πολλά γι αυτό!!)
Βρακί δεν έχει ο κώλος μας
Λουλούδια για τον πούτσο μας!!!
Ξέρω,είναι η δουλειά σου, αλλά...
"Σε δύσκολες περιόδους, είναι ένδειξη κακού γούστου να ξοδεύει κανείς χρήματα στα κοινώς αποκαλούμενα είδη πολυτελείας, αναφέρει ο Ρόρι Σάδερλαντ, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού πρακτορείου Ogilvy."
λοιπόν άσχετο τελείως με το πόστ αυτό που θέλω να πω, αλλά που αλλού να το πώ;;;
να δώσεις φιλιά στον δικηγόρο σου τον χάρρυ διότι έχει γενέθλια σήμερις...57 ο χάρρυ ε;τα ΄χει τα χρονάκια του!...
νομίζω πως δεν το είπαν σωστά αυτό που ήθελαν να πουν... κατά τα άλλα ήταν καλή ιδέα
h diafhmhsh mou aresei polu...
provatako twra pou exeis ta kone, em mporeis na mas promh8euseis me kamia tetoia karta me aperioristo limit...
lew twra :)
Ωραίος τρόπος να δραπετεύεις από το γραφείο !!!! Η απόλυτη έξοδος κινδύνου !!!
Πολύ καλό σαν ιδέα και σαν υλοποίηση, δεν είμαι σίγουρη αν θα πουλήσει το " προϊόν " αλλά who cares ...
καλά είναι τόσοοοοσο μπριτισσσ
κι εξαιρετικά κλειστοφοβικό
ότι πρέπει για να πεισθούν
οι ράουντ σίτι βιούερςς
ευγε πρόβατο γιά την ενημέρωση!
σε ένα πλάνο κυλάει με τα πόδια προς τα μπρος και σε άλλο με τα χέρια. πώς γύρισε μέσα στο σωλήνα;
τσ τσ τσ λαθάκια
Yo!reeka καθόλου λάθος -το έχω δοκιμάσει με επιτυχία στην τρυφερή ηλικία των 11!
warning: μην το δοκιμάσετε μόνοι στο σπίτι σας
Post a Comment