Thursday, November 20, 2008

φοβάμαι

Έχω δύο φίλους, άσχετους μεταξύ τους οι οποίοι μένουν στην περιοχή του κέντρου που εμείς οι παλιοί Μανχατανιώτες την λέμε ανάκτορα.

Ξέρεις ποια εννοώ - είναι η περιοχή ανάμεσα στην Ηρώδου του Αττικού και την Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Σε εκείνη την περιοχή υπάρχουν τόσα πολλά κτίρια που πρέπει να φρουρούνται, ώστε δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι είναι η περιοχή με την μεγαλύτερη συγκέντρωση αστυνομικών στον κόσμο.

(Μερικοί είναι και ωραία γκομενάκια, είμαι σίγουρος ότι τους κάνουν κάστινγκ πριν τους βάλουν εκεί υπηρεσία, λογικό το βρίσκω, μιλάμε για την βιτρίνα της Αθήνας μας, να 'μαι πάλι ξεφεύγω, με επαναφέρω στην τάξη πάραυτα).

Εκεί, λοιπόν, βρίσκεται η τούρκικη πρεσβεία, το προεδρικό μέγαρο, το μέγαρο μαξίμου, το σπίτι που έμενε η Βουγιουκλάκη, τα κεντρικά της Νέας Δημοκρατίας και πολλά ακόμα κτίρια που φρουρούνται.

Όπως ανέφερα λόγω του γεγονότος ότι μένουν εκεί οι δύο φίλοι μου, περνάω συχνά από την περιοχή...

Ε, τις περισσότερες φορές από όσες έχω περάσει βλέπω ότι οι άνθρωπες που είναι επιφορτισμένοι με την φρούρηση των πιθανών στόχων, αντί να έχουν μία σχετική επιφυλακή στο μάτι και ένα αλέρτ, ασχολούνται με... με.... με..... ναι, καλά μάντεψες, με το κινητό τους.

Πιάσε το χέρι μου τώρα αγαπημένε βιούερ και πάμε να φανταστούμε μαζί την σκηνή:

Βρισκόμαστε στα κεντρικά μυστικά υπόγεια του Υπουργείου Δημοσίας Τάξης.

Ο Αστυνόμος Α Καρέζης ανακρίνει το όργανο Βαλσάμη προσπαθώντας να μαζέψει πληροφορίες σχετικά με την φρικτή βομβιστική επίθεση στην γωνία Ριγήλης με Βασιλέως Γεωργίου η οποία ανατίναξε την πρεσβεία τούρκ, το διαμέρισμά της Βουγιουκλάκη (ακόμα μαζεύουν κομμάτια από τα κοστούμια του Βίκτωρ Βικτώρια από την πλατεία Κολωνακίου), και μία πτέρυγα του Μεγάρου Μαξίμου (εκείνη που ο πρωθυπουργός φύλαγε την συλλογή με τα ντιβιντί από καρτούν των 80ζ). Ο υπαστυνόμος Βαλσάμης ήταν φρουρός στην περιοχή την ώρα του φρικτού γεγονότος. Η ανάκριση βρίσκεται σε πραγματικά κρίσιμο σημείο.....

Αστυνόμος Καρέζης: Υπάρχουν πληροφορίες, όργανο, ότι τα δευτερόλεπτα πριν το διερχόμενο κογιότ πετάξει το μασούρι με το δυναμίτη εσείς, αντί να έχετε το νου σας, ασχολιόσασταν με το κινητό σας...
Όργανο Βαλσάμης: ... μούμπλε μούμπλε.... ψέμματα δεν θα πω κύριε Διοικητά... ναι! έφταιξα! έφταιξα! Το ομολογώ!
ΑΚ: έφταιξες ε?
ΟΒ: ναι, έφταιξα... αλλά τι να έκανα κύριε Διοικητά? Είχε μόλις βγάλει αποκλειστικό ντάουνλόουντ η Wind realtown το νέο τραγούδι της Δέσποινας Βανδής σε ρεμίξ Νικόλα Λαβάκα και προσπαθούσα να το κατεβάσω!
ΑΚ: Αποκλειστικό ρίγκτόουν το ρεμίξ του Λαβάκα στο νέο hit single της Δέσποινας??? ΤΟ τέλειο ΡΕΜΙΞ ΤΟΥ ΛΑΒΑΚΑ???? όχι ρε πούστη μου, όχι! και έχω Κοσμοτέ!!!! ασταδγιάλα! ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!
ΟΒ - και να ήταν μόνο αυτό κύριε διοικητά! ...Άμα το κατεβάσεις σου δίνει και δωρεάν γουόλπέηπερ με το νέο μοναδικό χαιρντού της Δέσποινας! χάου κουλ ηζ δατ???
ΑΚ - Όχι ρε πούστη μου! Εντάξει, αυτό ήταν!!! θα κάνω μεταφορά, θα πάω στην Wind ! Και μου αρέσει τόσο πολύ το νέο της κούρεμα.... να σου πω, τα κατέβασες, πριν γίνει η φρικτή έκρηξη με τα χιλιάδες θύματα που ισοπέδωσε το κέντρο της πόλης, τελικά τα γουόλπέηπερ να τους ρίξω μία ματιά?
ΟΒ - βεβαίως κύριε διοικητά! μετά χαράζ! να ορίστε.... δεν είναι τέλειο το Δεσποινάκι σε αυτήν την πόζα?????
ΑΚ - Τέλεια δεν θα πει τίποτε! α ρε πούστη μου, ασταδγιάλα! και μου το έλεγε η κόρη μου η μεγάλη ότι η Wind έχει τα καλλίτερα όφερζ...

εκείνη την στιγμή, ο εκπρόσωπος του υπουργείου εθνικής Αμυνής που παρακολουθεί την σκληρή ανάκριση αναγκάζεται να παρέμβει και να επαναφέρει στην τάξη τον Διοικητή...

Εκπρόσωπος υπουργείου Εθνικής Αμύνης Γ. Ατζολετάκης - Διοικητά Καρέζη προς θεού!!!!! μπορεί η γουήντ να έχει Βανδή, αλλά η κοσμοτέ έχει αποκλειστικά Χατζηγιάννη!!! αν αλλάξετε εταιρία κινητής η μικρή κόρη σας θα σας κάνει τα 3 δύο!!!! μην το κάνετε...


εκεί αγαπητέ αναγνώστα αφήνουμε τα υπόγεια του υπουργείου και την συνταρατκική ανάκριση και επιστρέφουμε στην πραγματικότητα... και ερωτώ!!!!

Δεν είναι φρικτό οι πλούσιοι να μην μπορούμε να κοιμηθούμε ήσυχοι επειδή οι άθρωπες που είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλειά μας ασχολούνται με τα κινητά τους;

Ναι είναι!

για αυτό διαμαρτύρομαι.

και φυσικά ΦΟΒΑΜΑΙ!

18 comments:

Pink_Fish said...

Εχμμ…εχμμ…έχω ορισμένες παρατηρήξεις να κάνω: πρώτον, το καινούργιο κούρεμα της Βανδή είναι το παραπροπέρσινο της Μπεκαμούς (sic). Δεύτερον, ο Λαβάκα κάνει ΑΚΟΜΑ ρεμίξις? ΑΚΟΜΑ? Τρίτον, Ατζολετάκης? Χα, χα…γέλασα πολύ γουιδ δατ νειμ. Τσκ, τσκ πάντως. Οι κακόμοιροι οι πλούσιοι, δεν φυλάσσονται επαρκώς. Γι’ αυτό κι εγώ δε θα μετακομίσω στη περιοχή των Παλαιών Ανακτόρων :)

κόκκινο μπαλόνι said...

σου έχω πεί ότι σε θεωρώ ευρηματικό αλλά psycho; Πρώτα η φάση με την Τζέλα, τώρα τα μυστικά υπόγεια του υπουργείου Δημοσίας Τάξης (Υπ. Εσωτερικών πλέον), ε...μα...πού τα βρίσκεις;;;;

Provato said...

pink υπάρχει και περιοχή νέων ανακτόρων? που?

κόκκινο, η γραμμή ανάμεσα στην ευρηματικότητα και την ανισορροπία είναι πολύ πολύ πολύ λεπτή... σχςδόν ανορεξικιά! χεχε

uberbastard said...

καιρο εχω να σου ριξω γλυψιμο για να παρω κουπονι, οποτε σου'ρχεται. Ο σουπερ blogger Perez Hilton σε διαβαζει και σε μιμειται. Ιδου η αποδειξη. Αρχισε να γραφει το σεξυ με το δικο σου τροπο δηλαδη seksi. xaxa
http://perezhilton.com/2008-11-19-bad-hair-day

Provato said...

ax uberako οι ανώνυμοι προσπάθησαν να μας χωρίσουν.... λυγμ. αλλά οι αγάπη μας είναι δυνατή χεχε

θεγκζ για το λινκ! και να ήταν μόνο ο πέρεζ που με μιμείται! εδώ σου λέω με αντιγράφει ο Τσέχωφ, η Λεγκέν, ο Κάρβερ, ο Φίλιπ Ροθ. Αυτοί πλουτίζουν κι εγώ.... xxxxxx

Anonymous said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. I LOVE YOU.
Όσο για τη Τζέλα, απλώς να πω ότι εχθές είχα μίτινγκ και ξαφνικά άρχισε να παίζει στο κεφάλι μου το Τζέλα και γαμήθηκα στα γέλια χωρίς να μπορώ να εξηγήσω τίποτα σε κανέναν. Μερσί.
(για τον Πέρεζ κι εγώ αυτό σκέφτηκα, ότι αντιγράφει πρόβατο. Are you a pop icon or what?)

Provato said...

britni loves provato.


and of course provato loves britny! :-))) xxxxxx

Provato said...

....να συμπληρώσω ότι όταν εγώ έλεγα ότι το ΤΖΕΕΕΕΕΕΛΑ είναι το τρελό αγκίστρι που δεν ξεκολλά από το μυάλό ΠΟΤΕ όμως ο κόσμος με λιθοβολούσε και έλεγε ότι είμαι υπερβολικός.


όμως μέχρι και η Μπρήτνη το παραδέχεται!

Pink_Fish said...

ουφ, ουφ! δε φτάνει η προπέρσινη (τάχα μου) καινούργια κουάφ της Δεσποινιώς που με αγχώνει, έχω κι εσένα! Εντάξει, εντάξει! Σκέτο Ανάκτορα, ούτε παλαιά ούτε νέα :)

Anonymous said...

στο εξής αλλάζω νικ. Θα λέγομαι Τζεεεελα. Ιτ ισ οφίσιαλ.

Jimmy Rose said...

Άσε προβατούκο μου... Δράμα η κατάσταση γύρω από τα ανάκτορα. Γιατί, άλλωστε, νομίζεις ότι άφησα το οροφοδιαμέρισμα που είχα πάνω από της Στάη και έχω έρθει να μείνω στο υπερυψωμένο ισόγειο στην πλατεία Βικτωρίας; Για την πιάτσα των αλλοδαπών, όπως λέει η γειτονιά; Όχι. Απλά ένιωθα ανασφαλής στην Ηρώδου Αττικού και έτσι το νοίκιασα το διαμέρισμα σε έναν φτωχό ανώνυμο (που δεν κινδυνεύει, ό,τι και να του συμβεί)...
Καλημέρα.

υ.γ. πειράζει που δεν ξέρω ούτε το νέο κούρεμα της δέσποινας, ούτε το νέο τραγούδι της, ούτε τον κ. Λαβάκα, ούτε το remix που έκανε; Θα ζήσω;

tovenito said...

άσε τα όργανα να κάνουν τη δουλειά του! λολ

Provato said...

πινκ, εδώ είμαστε μετερίζι της έγκυρης ενημέρωσης, τέτοια λάθη δεν επιτρέπονται! χεχε!

britny τζέλα γιου γουόντ, τζέλλα γουιλ μπη!

Τζιμάκο εμ τα ξέρω, δεν τα ξέρω. Χίλιες φορές το ταπεινό εξάρχειο από εκεί που κινδυνεύουμε να μας δολοφονήσουν, τα ανάκτορα δηλαδή! όσο για αυτά που δεν ξέρεις... τι να πω ντροπ ον γιού!

τοβενάκο όχι μόνο τα αφήνω, αλλά τα ενθαρρύνω κιόλας! :-))

Hfaistiwnas said...

Τώρα που το λες...
Έχω ένα ξάδερφο το οποίο αυτό που λέει πάντα είναι" να δεις πόσα τραγούδια κατέβασα σήμερα" !!!!!

Provato said...

cop the cousin, cop?

Hfaistiwnas said...

ε ναι.. κανείς δεν είναι τέλειος..

Anonymous said...

ωραίο.μιλαμε μ'αρεσε.
γραψε κατι και για τα μπατσοπουλα του ΑΤ Εξαρχείων. εχουν φλομώσει στο λιγδερό σουβλάκι του Ναρεκ...

φιλια ο απέναντι

Phoebus said...

Ρε έβγαλε καινούριο η Δέσποινα; Με φάγαν οι pcd και οι britnες! Ντροπ ον μι