Tuesday, January 20, 2009

Νέες διαφημίσεις

Έλα να δούμε μερικές νέες διαφημίσεις που αυτές τις μέρες βγαίνουν στο εξωτερικό και να τις κρίνουμε μαζί:

Ίουκ. Δες, με δική σου ευθύνη πως η Pfizer θέλει να πει στον άθρωπα να μην αγοράζει φάρμακα από το ίντερνετ, που δεν ξέρει τι περιέχουν και αν έχουν λήξει και μπλα μπλα μπλα... αφού την δεις, μην φύγεις θέλω να σου πω...



εντάξει την είδες; φαντάσου τώρα ότι αυτή η διαφήμιση θα παιχτεί μονάχα σε κινηματογράφους, ίουκ ίουκ ίουκ αρούρη μισό μέτρο μπροστά στην μούρη της Σινσινατιότισας, έχει πάει να δει το εργάκι της και την ώρα που μασουλάει το ποπ κορν της θα σκάσει αυτό, τέλειο αλλά και ίουκ ταυτόχρονα.

Η Nike συνεχίζει να πλασάρεται ως η επίσημη ελβιέλα κάθε πιτσιφρικά που θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής και μάλιστα διάσημος.

Έχει πολύ ωραίο ρυθμό και "αίμα", ψυχή... μου αρέσει!

Και τέλος η Pepsi... αχ η Pepsi...

η Pepsi λοιπόν πριν από μερικούς μήνες άλλαξε διαφημιστική εταιρία μετά από 1331937461529698784683922041040 χρόνια. Η παλιά εταιρία ήταν αυτή που έκανε τις υπερπαραγωγές με την Μπρήτνη, τον Μάικολ Τζάκσον και τα λοιπά... Η καινούργια εταιρία είναι η TBWA η οποία έχει κάνει τις καμπάνιες της Absolut, της Apple και πολλές ακόμα άλλες που είναι διαφήμιση για την... διαφήμιση.

Όλοι κρατάγαμε τις ανάσες μας να δούμε τι σταδγιάλα θα βγάλει αυτή η μέγκα εταιρία για μία μάρκα σαν την Pepsi. Και ιδού, το έχουμε το έχουμε το νέο διαφημισάκι.

Δες το και μετά θα ήθελα να σου πω.


refresh everything, pepsi.

Καταρχήν η νέα καμπάνια συνδυάζεται με καινούργιο λογότυπο για το αναψυκτικό της Οκλαχωμιότισας, οπότε η διαφήμιση ώφειλε να μας φέρνει στο μυαλό την όλη πεπσίλα, αλλά και να παρουσιάζει την νέα εικόνα... Αυτό το καταφέρνει με εξαιρετικό τρόπο, μπράβο μας. μπράβο μας.

Όμως θεωρώ ότι στην εποχή μας είναι φοβερό cultural φο πα να "καπηλεύεσαι" ιστορικές στιγμές σαν το κίνημα των χήπηζ και την πτώση του τείχους... ειδικά τώρα που υπάρχει μεγάλη τσατίλα του κόσμου για τις μάρκες τύπου πέπσες κόκακόλες και δεν συμμαζεύεται... ένηγουέη.

Εντάξει, δεν αναφέρομαι στα προντάκσιον βάλιους της που είναι απίστευτα. Είμαι σίγουρος ότι θα στοίχισε όσο ο προϋπολογισμός όλων των ελληνικών ταινιών του 2008. χεχεχε

12 comments:

Flonsavardu said...

καλημέρα πρόβατε! ερώτηση: γιατί μερικοί γκέι παντρεύονται και κάνουν και παιδιά;

όσον αφορά τις διαφημίσεις ο αρουραίος ήταν η καλύτερη πιστεύω! :p

Hfaistiwnas said...

Αηδίασα με την πρώτη ίουκ! Αλλά καλή!!
Όπως και οι άλλες δύο! Είναι η πέπσι τόσο παλιά;;

apparos said...

Στην πρώτη νόμισα θα βγει κάποιο φίδι! Πολύ έξυπνη!

Η τρίτη αν και ανακυκλωμένη ιδέα αυτό με την αναδρομή στο χρόνο, είχε πλάκα και το νέο λογότυπο είναι απλά ωραίο! Θα το δούμε στα μέρη μας;

chichipiru said...

η πρώτη είναι αίσχος και ευτυχώς που θα καθυστερήσουμε να αγοράζουμε φάρμακα on line για να μη χρειαστεί να βλέπουμε τέτοια αίσχη. η δεύτερη δεν ξεχνάει πάντα να δείξει ότι ο διάσημος ποδοσφαιριστής..."από την αλάνα έρχεται" και στην κορφή (άσχετο!). όσο για την τρίτη...θα συμφωνήσω απόλυτα με τα σχόλιά σου... (πόσο αναμενόμενο το soundtrack & ανεβαστικό ταυτόχρονα;;;) καλησπέρα!:)

takeaglanceonfeet said...

Καλημέρα σεβάσμιε κύριε πρόβατε..Και γω με τη σειρά μου, θα βρω στη πρώτη διαφήμιση σχέδόν όλους τους λόγους που χαζεύουμε διαφημιστικά και στην τρίτη κάτι τεχνικά άψογο αλλά πολυ Αυτια-Λαζοπουλο-esque, κοινώς "καλή μου κυρια, λατρεμένο μου γερόντιο, υπέροχε νεάρέ στη πρώτη σειρά, εγώ είμαι μαζί ΣΟΥ & b(i)tw το ξερες πως υπάρχει ένα τρομερό προιόν που αντιπρεοσωπεύει το αβυσσαλέο πάθος σου για ζωή, τα μικρά χαριτωμένα καθημερινά αγχη κτλ"
Μια ερωτησούλα θέλω να σου κάνω, αν μπορείς να με βοηθήσεις... Επειδή είμαι Ανιμπλοιντ νιουκαμέρ στον υπέεεεεεεεεροχο χώρο της διαφήμισης, υπάρχει κανά γλωσσάρι ειδικότητων για όλες αυτές τις πανμέγιστες ορολόγιές που διαβάζουμε και αποδίδονται στους αστραφτερά πανέμορφους κατοικους των διαφημιστικών εταιριων (account manager,brand manager, product manager ktl)? Και γω κειμενοντίλινγκ ονειρεύομαι (και καλα...) αλλα , ουατα χεκ means Παραγωγός διαφήμισης, ή ραδιοφώνου? Χρειάζεσαι κανα budget ή απλά ένα κουστουμάκι Artisti Italiani αγορασμένο στις εκπτώσεις?

vivi said...

αν υποψιαστω οτι μετά την τετραπλή δόση ιντερνετικού ζάναξ που πήρα λογώ του πόστ με τον αλιάγα, θα ξερνάω αρουραίους, θα έρθω εκεί στο προβατος ντοτ κομ και θα κάμω χαμό!
κατά τα αλλα καλή η δεύτερη αλλά όχι και τίποτα που δεν έχουμε ξαναδεί.
η τρίτη επίσης καλή αλλά ενώ με εντυπωσίασε το μπάτζετ βρίσκω το κόνσεπτ λίγο άκυρο...
πάω να πλένω τα δόντια μου γιατί βγάζω μια αρουρίλα ανεξηγήτως...:ρ
αλόχαααα

P.O.V of a G said...

ewwww!!!! den exw xeirotero apo arouraio/pontiki. ew ew ew
nike den eida kan kai pepsi vare8ika.. :P

VK in Athens said...

Παλι καλά που δεν ξέρασα με την πρώτη διαφήμιση. Γιακκκκκ!!!!

Η τρίτη μου θύμισε έντονα εκείνη που είχες βάλει το Hovis. Πολύ κλασσική και πολυ-χρησιμοποιημένη συνταγή...της και καλά ιστορικής συνέχειας!!! Το Hovis ήταν σκάλες ανώτερο!!

κούνελος said...

η πρώτη ήταν το πιο αηδία πράμα που 'χεις βάλει εδω μέσα, κ την είδα τρώγοντας μπέικον. κ εις ανώτερα.

οι άλλες 2 γαμάτες (δε με ενόχλησε αυτό που λες για τη δεύτερη, σάμπως οι χίπις δεν πίναν πέπσι?)

dsquared said...

BLEPONTAS THN PROTH, APOFASISA NA MHN KSANAPARO OUTE ALGON APO TOYDE KAI STO EKSIS. NOMIZO OTI AYTH EINAI PETIXISIA, OXI MONO NA PERNAS ALLA KAI NA EPIBALEIS TO MHNYMA STON APLO THLE8EATH, XORIS FAMFARES KAI EFECS. H NIKE POLY DYNATH, GHINH, ORGISMENA NEANIKH. H PEPSI THN EIDE ART KAI KALA EKANE DIOTI EIXAME BARE8EI OLES AYTES TIS AMERICANO-GLAMM ME TOYS SAXLO-STAR POU PROTAGONISTOYSAN. POLU KALH H NEA SYSKEYASIA. EYGE STOYS DIAFHMISTAS!

aura voluptas said...

Τις είδα όλες το μεσημέρι στη δουλειά . Για την πρώτη, να'σαι καλά, την έδειξα σε όλους στο γραφείο και πολύ το διασκέδασα βλέποντας τις γκριμάτσες τους !! Το κακό ( και συνάμα πιο αστείο ) είναι που στο σινεμά δεν μπορείς να κάνεις ζάπινγκ ... Κατακαημένη Μινεζότισσα ...

Η δεύτερη μου θύμισε το Bend It Like Beckham. Στην τρίτη μου ήρθε ένα χασμουρητό, ίσως και δυο . Μα καλά, μετά την πτώση του τείχους το Χάος ? Τίποτα δεν έγινε ? Και στου Τζόνι Γουόκερ τα ίδια χάλια ...

dsquared said...

Το λοιπον μιας και η συναδερφος του μπλοκακιου εξεφρασε την γνωμη της, ας κανω και γω το ίδιο...
Η πρώτη πετυχαίνει αυτο ακριβώς που θέλει να πετύχει... Αν εχεις 2 κώλους κάνε μαγκιές... Οι άλλες 2 προβλέψιμες.. πολύ όμως και επαναλαμβανόμενες... Κοινώς άμα ήμουν εγώ ο accountas των εταιριων θα λεγα στου διαφημιστες να πάνε να μπιμπ και να μου ρθουν με κάτι πρωτοτυπο χωρίς να χρειαζονται και εκατομύρια για την εκτέλεση του..
Πάντως μπαι φαρ οι χειροτερεσ διαφημισεις εδψ και καιρο ειναι αυτές της Κοκα Κόλα... μιλάμε ακόμα και ο Αλογοσκουφης (????!!!!!) καλύτερες θα σκεφτονταν..
Το άλλο απο το dsquaredgr